Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 669
Jeg driver og ser litt på bærbare pcer om dagen.
og jeg har komet frem til att Tundra 1012R
(http://psdata.no/ps.asp?it=121579&mlevel=090500)
må være en super pc til en liten penge.
Er det noe i den som er drit dålig siden den er så bilig?? Den har jo masse ram og stor hardisk. Men er prosesoren og skjermkortet ok?? får andre bærbare pcer som har ca det samme på insiden koater jo fort 20tusen. Vil det fungere fint å spille foreksemple world of warcraft på den?

takk får alle svar.
Aner ikke noe om hovedkortet men at skjerkortet heter Integrert Intel 915GM lover vel aldri bra, hvis jeg ikke tar helt feil vil dette kortet spise av ram'en din. Ville heller kjøpt en bærbar med grafikk kort fra et av de to store
Trådstarter
30 0
men den har jo 2 GB ram hvor mye er det et sån skjerm kort klarer og spise da??
15000 er da langtfra "billig" for en bærbar pc. Men denne er en ultraportabel businessmaskin som ikke er beregna på spilling. Skjermen er liten og grafikkortet er som laksen sa, langt under par.
Trådstarter
30 0
synes ikke 15000 var så dyrt får en bær bar med 2gb ram og 100gb hardisk og en ok prosesor jeg. men går det og spille wow??
Hvis du skal kjøpe deg en bærbar til gaming så ville jeg satset på noe annet....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Mulig du får spilt det, men i såfall blir det veldig, veldig hakkete.
Trådstarter
30 0
jeg er ikke egentlig ikke ute etter en bærbar til gaming. jeg er ute etter en lite og lett og søt pc. Med ok ting inni. har dere noen bra fårslag da? den må ha mindre skjerm en 15 tomer.
jeg har også vurdert MAC.
Trådstarter
30 0
men den er en stor og tong klump. man blir fort lei av og bære rundt på en sån.
Det er helt rett, det er derfor du vil finne at små bærbare med god ytelse uten unntak er dyrere enn tilsvarende store og klumpete bærbare med samme ytelse. Skal du ha en god spillplattform slipper du ikke unna 4-5 kilo.
Trådstarter
30 0
jeg har en bærbar nå som veier 4kilo og vist du har den over skulderen en dag så er skulderen din døde på kvelden.