Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 143925
Sitat av Magisk
Er det noen som kan fortelle meg hvorfor det ikke kommer noen ny episode før om en måned?
Vis hele sitatet...
hovedgrunnen til at ep. 19 ikke kommer før om en måned er hovedsakli fordi det er "spring-break" I USA
Ser dere på LOST som en helt ny serie eller ? Det er bare det at Norge er litt treg når det gjelder sånne ting. LOST ble vist på russisk tv for lenge siden sist faktisk. Skjønner ikke hvorfor må Norge være den siste som får vite sånne ting :P Men Men. LOST er greit.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Erm. TV-serier pleier å bli lansert på kontientbasis.
Først kjøres dem i Amerika, så i England og så på 'fastlands.europa' (resten driter jeg i).

Lost har faktisk blitt lansert jævla tidlig i Norge i forhold til andre serier. 6 måneder bak produseringen av serien er vanligvis uhørt tidlig i den sammenhengen, men det er altså ikke lenger bak dem ligger på TVNorge.

Så, da spør jeg, hva i all verdens dager er det du tenker på med innlegget ditt?
hvis det kommer en sesong 2 hva skal den handle om da?? trukke det kommer fler jeg ass.. men lost eier alt.. gidder ikke laste ned episodene fordi det ødelegger spenninga med og glede seg litt!!
Sitat av Fatalsex
Ser dere på LOST som en helt ny serie eller ? Det er bare det at Norge er litt treg når det gjelder sånne ting. LOST ble vist på russisk tv for lenge siden sist faktisk. Skjønner ikke hvorfor må Norge være den siste som får vite sånne ting :P Men Men. LOST er greit.
Vis hele sitatet...

Lost er faktisk ikke ferdig sendt i USA enda fatalsex, så kansje sjekke litt opp først, før du poster noe du egentlig ikke vet noe om?

Som nso sier rett over så er lost ufattelig tidlig ute her i Norge.

Edit:
Laau:
Jeg tror faktisk ikke Lost ender med at dem drar fra øya i det heletatt.

(Spoiler)
Eller at iallefall noen blir igjen, mens noen andre kommer seg avgårde med den båten de holderpå å bygge.
Kan jo være at sesong to handler om de som blir igjen på øya og venter på eventuell hjelp fra de som har kommet seg av eller noe i den duren, om noen kommer seg av i det heletatt that is.

Håper egentlig at det blir en sesong 2, tanken på at det bare er 6 episoder igjen gjør meg trist..
Sist endret av Hindsight; 16. mars 2005 kl. 00:01.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Amerikanske serier i russland? Det hadde jeg faktisk aldri sett for meg.
Sitat av Fatalsex
Ser dere på LOST som en helt ny serie eller ? Det er bare det at Norge er litt treg når det gjelder sånne ting. LOST ble vist på russisk tv for lenge siden sist faktisk. Skjønner ikke hvorfor må Norge være den siste som får vite sånne ting :P Men Men. LOST er greit.
Vis hele sitatet...
Haha, lyst å dele kilder eller?

Et amerikansk program blir neppe sendt på en russisk eller gen. utenlandsk kanal før det blir vist i USA.
Lost ble jo sendt først i januar elns på amerikansk TV, så det du sier om at det ble vist i russland for lenge siden er ren pur løgn.

Jeg foreslår at du dobbeltsjekker kildene dine før du kommer med noe slikt.

EDIT:
Det er tidlig på morgenen, noe som reflekterer i skriveevnene mine.
Sist endret av zpn*; 16. mars 2005 kl. 11:42.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Han prøver bare å utkonkurere jentene som mener at moren har sesong 3 av Lost (som sagt tidligere i tråden)
Lost skulle egentlig sendes tidligere enn det gjør nå ifølge TV-Norge, men på grunn av flordbølgekatastrofen i Asia ble denne utsatt.

Til dere som snakker om sesong 2: Den er bekreftet.
spawn: Fint å kritisere andre når du er like på jordet selv.

Lost gikk første gang i USA 22 sept 2004
Sitat av nso
Erm. TV-serier pleier å bli lansert på kontientbasis.
Først kjøres dem i Amerika, så i England og så på 'fastlands.europa' (resten driter jeg i).

Lost har faktisk blitt lansert jævla tidlig i Norge i forhold til andre serier. 6 måneder bak produseringen av serien er vanligvis uhørt tidlig i den sammenhengen, men det er altså ikke lenger bak dem ligger på TVNorge.

Så, da spør jeg, hva i all verdens dager er det du tenker på med innlegget ditt?
Vis hele sitatet...
Er det samme med Joey og That 70's show også, altså på TV2
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Mener du at de begynnte å sende That 70s show tidlig på tv2?
Sitat av tnt
Mener du at de begynnte å sende That 70s show tidlig på tv2?
Vis hele sitatet...
Nei, men vi har tatt igjen USA en del, derfor TV2 stoppet opp fordi vi bare litt under en sesong bak dem
Sitat av voktern
spawn: Fint å kritisere andre når du er like på jordet selv.

Lost gikk første gang i USA 22 sept 2004
Vis hele sitatet...
Var ikke det som var poenget, er ikke mesterfan av Lost uansett, poenget var at lost ikke ble vist i Russland for lenge siden, før det ble vist i USA.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Under en sesong er vel ikke uvanlig er det?
Alle liker lost. Ferdig med det :-D
yay, sesong 2 bekreftet :P kan jo bli litt langtrekkende da .. Men er kommet til episode 12, og det blir bare mer og mer spennende, fremdeles mange ubesvarte spørsmål og det kommer nye hele tiden :P
gleder meg til sesong 2 selv om jeg ikke helt klarer å se hvordan de skal klare å avslutte serien uten at den går til helvette og og man blir skikkelig deppa over den.

aner ikke hvorfor, men Sawyer er bare dritfet. en skikkelig drittsekk
noen andre som mener det samma?
Joey er en 4-5 episode bak i Norge er den ikke? (har ikke sett på) Svensk tv4 sender That 70's Show og de er ganske bra forran Norge, men nå i det siste har de sluttet med nye episoder.
Sawyer er kuli han, noe sier meg at han kommer til og overleve lenge :P
Sitat av r33l
Joey er en 4-5 episode bak i Norge er den ikke? (har ikke sett på) Svensk tv4 sender That 70's Show og de er ganske bra forran Norge, men nå i det siste har de sluttet med nye episoder.
Vis hele sitatet...
TV2 har kjøpt opp rettighetene til 8 sesonger av That 70's Show. Så de slutter nok ikke med nye episoder. Tror forresten ikke de har laget 8 sesonger av det enda.
Sist endret av Sabbi; 18. mars 2005 kl. 12:20.
Lost er vel noe av det beste jeg har sett! Lost og Kongen av Queens er mine favoritter
snakker om tv4, gjorde jeg ikke?
Denne tråden begynner å bli litt offtopic nå.

****Spoiler****
[COLOR=White]Avslutningen av første sesong
NB, relativt vesentlig(e) spoilere;

According to one of the producers, there is a new series regular, Daniel Roebuck. He will appear in the last three episodes of Lost.
Sayid will set out to kill one of the main characters. Someone who wronged him in the past. JJ confirmed that a cast member will be killed off. Also, I'm hearing that we will soon find out who knocked Sayid over the head back in the days of those transceiver shenanigans. Another clue to who dies: He's kinda sexy. I'm told [the death] will be the finale. The finale is a two-parter, and the second part is 90 minutes long, with the last half-hour virtually commercial free.[/COLOR]
synes Lost er et ganske kjedelig program... litt under gjennomsnittet kult..
nummer 19 blir den sent den 30 mars el?
Cenomorph: Ja
***SPOILER***
(to the max)
Lost...DET EIIIIIER! Endelig sett 1-18 nå. Syns hu Clarice er så fin, og blei lei meg når hu blei kidnappa, og fy fader, var sikker på at Charlie skulle dø
Blei seriøst glad inni meg når han overlevde.

Og når Jack grisbanka Ethan, da blei jeg glad og Han fortjente å dø...

Og en av de råeste er nesten Sawyer, han har så tøffe skjellsord..og John Locke, han er så vis!

den siste episoden med de talla og Thumper var freaky, avslørte ganske mye den episoden. Lurer på hva som er i den luka.
Noen som vet når man kan laste ned episode 19? har søkt gjennom flere lost forum men på noen står det at den kommer den 30. klokka 5-6 på morgenen, og på noen står det at man kan laste den ned den 31. på samme klokkeslett.. Uansett, Kongeserie!
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Etter det jeg har hørt er det i morgen natt.
mcsnack: Tror det var kl. 6, ja.
Sitat av Gitarfreaken
mcsnack: Tror det var kl. 6, ja.
Vis hele sitatet...
okei, da blir det opp klokka seks i natt/morgen for å sjekke da
takker
Sist endret av AntonSR; 29. mars 2005 kl. 23:45.
episode 19 kommer 30. mars, var først 13 april men har blitt framskyi eller noe.

for de som liker å følge med på lost er kanalen #lostnorge @ quakenet en fin kilde. DEr står det også når neste episode blir releasa og hvor du får tak i den. Og de har en egen side men masse teorier og lignende.

Dice out.
Torsdag 31.mars klokka 5-6
Kommer den nye Lost!
Ikke i natt det er ny epdisode!
Edit: Mente Mars ikke April.
Sist endret av Pantoliano; 30. mars 2005 kl. 00:55.
Sitat av Pantoliano
Torsdag 31.April klokka 5-6
Kommer den nye Lost!
Ikke i natt det er ny epdisode!
Vis hele sitatet...
Kan du vise en kilde som sier det?
Har lett litt og ikke funnet noe og det vanskelig å ikke tro på deres offisielle hjemmeside hos ABC, http://abc.go.com/primetime/lost.


Sitat av ABC
Next Episode:
Wednesday, March 30, 8/7c
"Deus Ex Machina"
Boone becomes concerned when Locke suffers physical problems while they try to find a way into the mysterious hatch. Meanwhile, Jack is reluctant to help when Sawyer starts to experience excruciating headaches, and Michael and Jin struggle to communicate while working together on the raft.
Vis hele sitatet...
One of the good guys
2rs1's Avatar
lost går den 30. i usa.. 8/7c (ikke helt sikker på hvordan dette står i forhold til norge, men tror det er 7 timer), altså klokka 7 + 7 timer = 03.00. Altså episioden sendes i usa, den 31. mars klokken 02.00 (norsk tid). Dvs. den er ferdig klokken 03.00.. Så må tinga kodes om, pakkes ned, sjekkes, osv. før den spres ut som warez.. Dette vil skje rundt klokken 06.00 den 31. mars 2005. (norsk tid).
Se svaret til Maddy SD
OK, om det er det endelige svaret er jeg med på det
Trodde bare at dere mente at den ble vist på tv 31. april, og skjønte ikke helt at det var ment som dagen etter 30. mars, men når Maddy taler forstår jeg. Dessuten har april bare 30 dager

Men da var det oppklart, æ glær mæ!
SD
One of the good guys
2rs1's Avatar
Jepp, men nå er det mars og mars har 31 dager.. Pantoliano er ute og kjører med månedene sine.
De neste epdisodene kommer(Ifølge lost-norge.tk/):
E Dato Tittel
20. 06-Apr-2005 Do No Harm
21. 20-Apr-2005 The Greater Good (aka. Sides)
22. 27-Apr-2005 Born to Run
23. 04-Juni-2005 ?
24. 11-Juni-2005 ?
**spoiler**

Etter det dere har postet om hvem som kommer til å bli drept og det som stod der, tipper jeg at det er vår alles gode venn Saywer.
Desverre så vet jeg hvem som dauer!
Å velger å ikke gi noe hint til hvem som dør.
Kjedelig å vite hva som skjer da.
Jeg klarer ikke å vente til neste episode


Vi får vel vite noe om den "maskinen" nå da.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Frykter vi ikke kommer til å få vite en dritt, siden dem skal melke kua mest mulig og lage en sesong til (om ikke flere). Men jeeez, enda en pause?! Dette tar livet av meg, heldigvis har 24 ikke pause
**********************************SPOILER******************* **********************

Folk på formuet sier booner kommer til og daue, bare og lese der, men annbefaler det ikke :/ (på ABC)
Pantoliano: hehe....Hvor i all verden har du de ryktene fra da? Noen insidere som er venner av deg som tystet om hvem som kommer til å død?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Er det ikke slik at manuset til hver episode holdes trengt hemmelig? Mener å ha lest at ikke engang de nærmeste fikk vite hva den neste episoden skulle handle om på forhånd.
Cenomorph:
Var du virkelig nødt til å skrike det ut?

r33l: Leste det på et forum.
Men hvorfor akkuratt har jeg ikke fått svar på å vil ikke vite før jeg ser epdisoden.

**Spoiler**
[COLOR=White]
6.April epdisoden kommer sansynelig Clarie til å føde etter mine kilder.
Siste epdisoden får vi vite hvorfor flyet styrtet på øya som de overlevende var på.[/COLOR]
Sist endret av Pantoliano; 30. mars 2005 kl. 12:53.
Heh, veldig rart at de på forumet deres vet det da, når ingen andre av de som står
serien nærmest vet det. Ikke en gang de som sender serien vet det... Så dette er nok falskt vil jeg tro.