Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 6997
Hei.. I dag kjøpte jeg noe som de kalte for "Gullstemplet Bobblings", jeg ble ganske fjern, husker ikke hvor mye jeg røyka... :S

Men er det noe "kvalitet"?
Ja, etter hva jeg har hørt så er gullstempla noe av det bedere du får tak i.

Sist jeg røyka noe som var gullstempla, var det dobbelt gullstempla sorting og den ble jeg stein av
Trådstarter
84 1
Opprinnelig postet av Tiger__Style
Que?
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Jeg mener at det virker som du svarer på ditt eget spørsmål. Men for å svare deg så trenger ikke et gullstempel absolutt bety kvalitet. Hvemsomhelst kan enkelt slenge på et stempel.
Det er vel ikke slik at såkalt "gullstemplet" hasj faktisk har et gullstempel?
Det er vel heller et uttrykk for at den er av god kvalitet.

Er enig med Tiger__Style at denne tråden var litt meningsløs.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri "sett" et gullstempel før. men boblings blir man jo alltid ganske skakk av, dog den er jævligere å mekke + blir mindre stapp.

Favoritten min i det siste halvåret har vært zero, noe sånn på grensen mellom boblings og marrok, kan du å mekke den blir det bra, kan du ikke så blir det klumper..

utrolig tung fjernhet, sitter bare å gaper nesten, så det er ikke noe man gidder å røyke ofte.
Jeg hadde gullstempla boblings for en god stund siden(med gullstempel på), og den var god for å være boblings. Men, det er ikke sikkert det er samma shiten(dette var i høst), og uansett så er stort sett boblings crap, og dessuten er "boblings" et veldig flytende ord da man kan bruke det om alt som bobler. Og boblings er ikke særlig bra i det store og hele.
Jeg synes stein er et veldig godt ord for hvordan man blir av boblings, og liker det ikke i det hele tatt personlig. Men det er klart, det er bedre enn å røyke sigg.
Det er så mange typer bønne at dere ikke vil ane det.. Alle typer har sine navn. Sine plasser i verden de kommer fra.. Det finnes mange forskjellige stempler.. Ja.. Gullstemplet skal være bedre en regulær bønne .. Dette avhenge jo av de som lager den. Si at de som har lagt denne bønna hiver på et gullstempel, og ikke bønna er så god som dette.. da er det LOL .. alt er relativt.. Ang stempel skal det visstnok være kategorier innen dette også ..
Hvis man er hypp på bra hasj er det best å ha en fast kontakt som hele tiden selger deg bra shit(iblant superbra om han skulle ha fått tak i). Jeg har gang på gang blitt lovet gullmarokkaner og dobbeltstempla boblings etc. uten å få noe spesielt bedre enn vanlig. Som regel er det bare noe pusheren sier for å få solgt mest mulig, fortest mulig, men så kan man være heldig og da. Har opplevd å få hasj som überbra. Kanskje like greit at jeg ikke får så bra shit hver gang. Er som regel litt sliten i huet om jeg har røyka mye av de greiene.
hva skal liksom dobbeltstempa være for no ? at en eller annen har stempla på et stempel til etter at den blei laga?

da må det jo være go' varer!
I 8 år har jeg hørt rykter om Hvit kasjmir rev, men har aldri fått tak i det eller hørt om noen som har prøvd det, men ryktene sier det er jævla go rev, kan noen gi meg et svar på om ryktene stemmer der?
CakeThief: Hvit Kashmir er meget bra, det kan bekreftes, men om det er verd prisen er jeg ikke helt sikker på , Da han jeg smakte av betalte ca 5-600 kr grammet for det (i Christiania).
jeg har sett gullstempa hasj opptil flere ganger. er langt i fra en myte.
Det er vel heller ingen som har påstatt at det er en myte?

Stempel og navn skal man egentlig bare se bort ifra. Shitten ekke noe bedre om den er gullstempla x antall ganger eller har et navn som tilsier at den skal være god. Skal man ha god shitt tester (store kvanta) man før man kjøper, eller dealer med faste personer .
Opprinnelig postet av CakeThief
I 8 år har jeg hørt rykter om Hvit kasjmir rev, men har aldri fått tak i det eller hørt om noen som har prøvd det, men ryktene sier det er jævla go rev, kan noen gi meg et svar på om ryktene stemmer der?
Vis hele sitatet...
det finns som paparoach sier. går ofte som mugg afghan i staden. sist jeg var der (fjor høst) blei den solgt for 450 kr/g. prata også med en kar som mente hekkern lå på rundt 7-8000. gadd ikke kjøpe den til 450 kr/g da jeg syns det var litt vel dyrt, pluss at det kom en hyggelig kar bort til meg og sa jeg ikke burde handle av han som stod det, for det var turist-priser ellerno.
Jeg smakte på ICE hasj i christiania og amsterdam, kosta 400for 1g og 150for en ferdig mekka en. og 17euro for 1g i amsterdam, beste reven jeg har røka.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Angående hvit kashmir, har hørt mye rart om den, er den hvit?
Folk påstår måten man lager det på involverte å grave det ned i lengre tid med diesel over o.l.

Med alle de rare tingene folk sier rundt omkring må jeg nesten spørre.. har flere hørt sånnt? er det folk som vet hvordan det egentlig lages isåfall?
Jeg har prøvd hvit kashmir, det var veldig bra men ikke hvitt
Men noe av det verste må vel være voodoo-jointene de pleide å selge i Christiania, som består av pot og hasj av verste(les: beste) sort, sopp og litt andre herligheter. En rutinert røyker jeg kjenner besvimte av en sånn en alene :P
Opprinnelig postet av w00p
Jeg har prøvd hvit kashmir, det var veldig bra men ikke hvitt
Men noe av det verste må vel være voodoo-jointene de pleide å selge i Christiania, som består av pot og hasj av verste(les: beste) sort, sopp og litt andre herligheter. En rutinert røyker jeg kjenner besvimte av en sånn en alene :P
Vis hele sitatet...
mmm hørtes sweet ut *sikle* sorry viss jeg spør veldi dumt, men christiania?? ligger hvor? tenkte straks på gamle oslo (eller hva dt var) men går ut ifra dere mener en an plass? kanskje utlandet?

Ja jeg liker ikke "turistpriser" greit å ha venner som bor i amsterdam etc
Christiania ligger i København
De selger heller ikke ferdig jointer i Cristiania lenger. I hvert fall så ikke jeg noe til det i sommer.
Dessuten kryr det av politi der nå. De har satt opp et eget lite hus.
Jeg smakte på ICE hasj i christiania og amsterdam, kosta 400for 1g og 150for en ferdig mekka en. og 17euro for 1g i amsterdam, beste reven jeg har røka.
Vis hele sitatet...
har ikke testa ice-hasj, men ice skunk har jeg fått i norge. det er faktisk det beste gresset jeg har røyka her i landet.

Angående hvit kashmir, har hørt mye rart om den, er den hvit? Folk påstår måten man lager det på involverte å grave det ned i lengre tid med diesel over o.
Vis hele sitatet...
den er brun, litt tørr med noen små hvite prikker i. dette er da "mugg".. derav muggafghan. det med at den graves ned er riktig. har hørt at den skal ligge i 40 år, men veit ikke om det stemmer. diesel har jeg ikke hørt noe om, men hvem veit ??
Sist endret av Sindre; 25. januar 2005 kl. 00:56.
Det kan da være farlig å røyke mugg?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dør ikke mugg så fort det tennes på da?
vil påstå at muggen dauer.. Gullstempla kan være så mangt, det som har mest og si er hvor og hvilket "distrikt" det kommer fra. Men gullstempelett har stort sett altid vært en måte for og si at hasjen er bedre. Nå er det mange "gullstempla" som egentlig ikke skulle ha vært det. Den besten shitten stort sett er det som er proft mekka i f.eks amster. Hvit kashmir er faktisk veeldi sjeldent syn, og noe av det beste "brune" du får. Det er mange former for stempler også, gullstemplet er ikke det beste... Noen som har noe erfaring med krystaller?
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg trodde hvit kashmir var 100% THC krystaller klemt sammen til piece?..
en kompis av meg var på coffee shop i amster og fikk smake på "hvit afghaner", det var visst thc krystaller og var et hvitt pulver, så ut som snø...
han ble tatt med inn i et bakrom som kun hadde en stol og et bord. på bordet stod det en type pipe, med to fastmontere gassbrennere pekende ned mot brønnen, han putta slangen i munnen, bartenderen (eller hva det heter på coffee shop) fyrte opp gassbrennerne og han trakk alt han orket.
klarte man å reise seg opp og gå til andre siden av rommet og ut døren fikk man trekket gratis! det klarte ikke han
mr fantastic, d er det vi kaller heroin. hehe..

beste reven jeg noengang har vært borti var en 0.7er jeg fikk av en kompis som smugla me seg etpar gram fra bangkok... ekte buddha, thai rev... her er hasj så uvanlig at når de først mekker hasj her så putter de mye heroin i den... uansett.. meg og en kompis trykkte i oss reven ganske fort... 0.3gram hver... to piper hver... ble så stein og slakk at jeg segna om på stolen og alle leddene i kroppen knakk opp sammen med hele ryggraden, alt bare løste seg opp.. fikk et skikkelig sløra blikk og halvsugla i sikkert ein time.. d va snax! hehe.. vi stakk til en kompis som satt på noe svarting som han hadde puffa på hele helga og fortsatt blei segen av, skrøytan oppi skyene.. han mekka et par saftige hits til oss for å bevise shitten, me smøgte de og kunne vel merke litt effekt men etter den thaihasjen så hadde fint lite virkning... det er fortsatt etter ca 9 år daglig hussling me hasj beste reven noensinne komt over.... no2 er kanskje icolator hasjen i amster.. røykte et greit trekk icolator etter en bubblegum joint... fittehøy, skalv som ei asp, måtte bestille ein heineken sporenstraks... skikkelig psyeffekt... men stoned, thaihasjen helvete for en diiiig buzz

ellers av det som går rundt i norge, boblings, den tommeltykke knallharde såpestykket full av plastikk, helvete for noe piss... mange som digger den, og du blir jo fjern av den på en måte... men helvete for noe dritt, det er sikkert 50% platikk...

svarting er okay, men kan bli kjedelig i lengden, couchlock valium effekt... men digg enough...

beste jeg har komt over var noe kalt jøde, hadde davidstjerne stempel... naice rev.... og skikkelig pollen, så lysebrun at den nesten var hvit og så pulver av krystaller at den bare smuldret opp i fingrene som støv uten å varme den... skamheftige...

første bolbingsen jeg kom over var en rev som lignet på svarting, tror den var mekka me vannmetoden, det som bobla i den var vann... men blei skikkelig fjern tho... den nye knallharde dritten, ja sagt hva jeg mener om den...

siste jeg røyka før jeg stakk fra norge var en nice mørk brun mediumtykk rev, myk som faen, kunne lagge baller av den.... glødet som rev skal gløde og blei til fin aske som falt lett ut av loomet.... ikke som den jævla plastikkreven som nesten ekspolderer når du tar fyr på den og når du er ferdig må du nærmest knuse asken som har smelta fast i rista... helt psyko hvorfor folk kicker på den dritten...
Sitat av charras
mr fantastic, d er det vi kaller heroin. hehe..
Vis hele sitatet...
Sagt av en som ikke vet stort om heroin, vil jeg tro..

Og.. såvidt jeg også har hørt er hvit Kashmir en mytisk (men muligens reell) hasjtype hvor alt har mugnet bort bortsett fra THC'en... Jeg har hørt utallige historier om denne hasjen oppgjennom årene, men aldri snakket med noen som har sett eller smakt på den.
Vet ikke om dette bare er en vandrer historie, men det jeg har hørt er at hvit kashmir var et parti med bønne som hadde lugget nedgravd i over 100 år i ei fjellhule i kashmir. Resultatet var den ble helt hvit, og dette partiet var det beryktede "hvit kashmir".
100årsmyten har jeg ikke hørt, men jeg har også hørt at hvis kashmir er lagret i mange år, og derfor får fargen og styrken.

Når det er sagt er det visst helt vanlig å lagre hasj over lengre tid, jeg leste en reportasje fra en landsby i India eller Nepal hvor de stolt viste frem årgangshasjen sin... 86-årgangen (hvis jeg husker riktig) var visst helt vill..
mxyzptlk, nope vet egentlig lite om heroin... men jeg vet at et hvitt pulver høres usansynlig ut som thc da scuff, som er ren thc er et grønt pulver. og samler du trichromene burde jo dette bli harpiksaktig, ikke pulveraktig. så for meg, en som blir tatt inn på bakrommet for å røyke av en spesiell pipe med gassblåsere, røyker et hvitt pulver som gjør en så skakk en ikke klarer å gå... høres hvertfall ikke ut som thc for meg... da ren thc gjør deg skam HØY på en psykedelisk måte..

men seff, akkuratt hva d er vet jeg jo ikke, heroin?

ang lagring av hasj... tror nok mesteparten av hasjen som omsettes i norge er temmelig godt lagret da de fleste som tar inn på toppen tar inn i STORE kvantum, 100kilo osv... det de ikke omsetter umiddelbart graves ofte ned eller gjemmes rundt omkring... og det videresolgte, 10kilos partier osv graves nok også ned av andre igjen... eller gjemmes... en henter gjerne 1 kilo i uka osv.. men de fleste badder på å sitte på hele partiet eller gjemme alt på en plass...

vet ikke hvor lenge ting kan bli lagret.. men leste boka Shit av harald medbø, som soner norges lengste straff for ca 600kilo... han hadde stashet sitt lagra i hvertfall et år.. og han blei busta med en god del som han ikke hadde omsatt enda, og det var bare han, mye av det han omsatte blei nok lagra oxo... 10 kilo partier osv...

er jaffal mye tørt der ute som understreker denne teorien!

ang hvit kashmir, myten jeg har hørt er at denne lagres i huler i en hvis høyde hvor en hvis muggsopp liker seg, denne muggsoppen setter seg i hasjen og gir den den hvite fargen... soppen skal være psykedelisk eller hvertfall være ingrediensen som gjør hvit kashmir så heftig...

har også hørt at hvit kashmir ikke er hvit i det hele tatt... vet ikke hva denne kilden sa om hva farge den egentlig hadde og hvorfor navnet hvit kashmir..
Sist endret av charras; 15. mai 2006 kl. 06:07.
[quote=charras]
beste jeg har komt over var noe kalt jøde, hadde davidstjerne stempel... naice rev.... og skikkelig pollen, så lysebrun at den nesten var hvit og så pulver av krystaller at den bare smuldret opp i fingrene som støv uten å varme den... skamheftige...
[/eQUOTE]

det kan jeg si meg enig i med tanke på at jeg husker den ganske godt ( ! ) ifra i fjord og det sier endel...

og det med at gullstempla skal være ekstra skjer vel en skjelden gang med mindre du har fast bra kontakt men som jeg har gjort noen ganger når man blir desp (ganske ofte) og kjøper her og der er det egentlig bare og glemme hva dem sier, check kifen før du kjøper if u care. eller mix d med noe

men er nok fjern i skalla nå til og gi opp det her når jeg glemmer hver setning så jeg må lese den opp igjen hele fucking tiden iriterende brukt halvtime på det her
Sist endret av nitrix-ice; 15. mai 2006 kl. 11:41.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Med fare for gjentakelse; Man kan nesten bare stole på seg selv når det kommer til å kjøpe hasj, spiller liten rolle om hva de kaller den eller hva den er stemplet med! Her nede var det forresten også noe jøde i fjor som ligner på den du snakker om nitrix-ice, men den var bare den verste møkka. Gikk vel for 2500-3000,- hg elns. :P
hehe der nede vil si? jeg bodde ikke i bergen i fjor. tviler på det var den samme isåfall. men du har helt rett i det du sier folk prater mye piss. 2much
Mye snakk om hasjtyper her...
Gullstemplett sorting er en god type boblings fra afghan-uteplanter, men er ikke
av de beste typene du får ettersom den beste kiefen er lagt av de mest potente
inneplantene i amsterdam. God kief bobler(THC) alltid, men du kan få dårlig kief som
bobler(farlig) også. Da er det ikke THC, men noe dritt som ikke skal være der!!
Bare krystaller gir deg Skuff og dette er altså den beste røyken man får tak i!
ALT AVHENGER AV MORPLANTEN!!!
InterMob definer noe dritt? platisk og sånn du tenker på? gullstemplet sorting jeg har brukt og få har vært nice til sinnsykt, når det er som det skal være iallefall etter våre forhold. går unna fort, chi-ching

om du veit for jeg lurer og
dritt...

http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_bar

"This low quality form of hash is known in the UK as soap bar. It is usually hard, low in potency and has a strange taste. There exist several myths about the origin of this type of hash. Robert Connell Clarke claims in his book Hashish!, that soap is low-quality Moroccan hash containg only about one tenth of Cannabis pollen (slang for trichome glands) and lots of leaves and other waste plant material. The mixture is hard to bind together, so it's mixed with beeswax or pine resin and condensed milk. Brownish color is due to henna or instant coffee being mixed in. Turpentine is also added to give a more resinous look.

The low-quality and high additive content (some of which may even be toxic) means that this hash is not only extremely weak, it is also prone to induce headaches, whilst generally causing a higher amount of damage to the user's body (notably the lungs).
"

http://www.ccguide.org.uk/badsoap.php

"beeswax, boot polish, animal turds, turpentine, henna, ground coffee, milk powder, pine resin, barbiturates, ketamine, aspirin, glues & dyes, Carcinogenic solvents such as Toluene and Benzene and many other unidentified and possibly DEADLY chemicals. "



det er den harde boblingsen man blir fjern i 15 minutter av... sikkert kun pga tynnere iblanda... men utrolig nok er denne reven populær som faen blandt harde tobakkskick røykere... de røyker et trekk hvert 15 minutt uansett og digger mest tobakken tror jeg, mekker 1g rev med 3 sigg feks...

personlig røyker jeg ren hasj og da skal et 0.1gram trekk holde meg passe fitteskeiv i 1 time, pluss grei skevhet i 2-3 timer totalt... røyker ett trekk hver 3dje time me god rev.

boblings.... var originalt mekka med vannmetoden og det som bobla var vann.... idag tar det som bobler fyr...

http://en.wikipedia.org/wiki/Bubble_hash


her en link til tips om hvordan finne ut om en hasj er god eller dårlig

http://www.a1b2c3.com/drugs/hash011.htm


alle linker hentet fra o so holy wikipedia hehe
Sist endret av charras; 15. mai 2006 kl. 13:29.
jeg svarer her litt senere i kveld natt må kjøre 650 KM Og det blei plutselig stress god damn! !!
Sitat av charras
mxyzptlk, nope vet egentlig lite om heroin... men jeg vet at et hvitt pulver høres usansynlig ut som thc da scuff, som er ren thc er et grønt pulver. og samler du trichromene burde jo dette bli harpiksaktig, ikke pulveraktig.
Vis hele sitatet...
Nesten all hasj er opprinnelig i pulverform. Bivoks brukes til å blande ut så man får en fast form på det..

Scuff, slik jeg har "lært" det, er ikke rent thc-pulver, men en slags pot-hasj som er veldig myk/seig men ikke like seig som den drøyeste hasjen vi får tak i.. Men dette skal jeg ikke påstå for sikkert.

Heroin er forøvrig nesten aldri hvitt, men lysebrunt.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Scuff er noe av det beste jeg noen gang har røykt.
Jeg og noen kamerater var i Amsterdam, der vi fant en bra danket coffeshop langt fra sentrum.
Vi så han hadde Scuff/mega scuff og Royale Scuff.. Vi ville ha den beste, noe som var Royale Scuff..
Problemet var bare at han var tom for den, men da han så hvor skuffet vi ble fant han frem noe av [u]sin/[u] aller beste røyk.
Han hadde ikke noe navn på den, han sa bare at den var bedre en Royale Scuff og at han egentlig ALDRI solgte dette til noen av kundene sine, men han ville kalle den Scuff, også fikk vi i "oppdrag" å lage et navn vi ville selv. Det ble Scuff..
Vi måtte imidleritid love at vi IKKE skulle røyke mer en 0.5 g per gang vi røykte, og at det var så bra at vi IKKE måtte røykt pipe..
Da vi kom ut fra coffeshopen ville han ene bare skal rulle en spliff og teste den, der jeg var helt uenig og mente at vi måtte finne ut grunnen til hvorfor denne ikke skulle røykes i pipe..
Vi reiste tilbake til hotel rommet, der vi hadde en vannpipe..
Han ene røykte ett trekk, der jeg husker han sa at han ikke var så fornøyd med den. Så røykte jeg, også røykte sistemann.
Jeg fortalte de at jeg synest den fungerte, men han siste som røykte begynte å mekke mer..........
Pluttselig BRÅ-VÅKNER jeg.. Da var det gått 3 timer og ALLE lå og sov..
Sist nevnte som satt å mekka, sovnet med mekket ut over seg og det lå på han og i sengen..
Jeg og han som kjøpte det, hadde planer om å ta bilder av Redligth'en da det var mørkt, så vi var glade for at vi våknet, og var på vei ut.. (han som mekka var det ikke mulighet å få liv i)
Før vi stakk ut for å ta bilder fant jeg og han ene ut at vi skulle bare mekke et lite trekk til, for så å gå ut(vi bodde midt i Redlight D.) å ta bilder.
Det endte med at vi våknet 6 timer senere og det var blitt lyst ute..
Fikk tatt mange bra bilder der nede, men Redlighten fikk vi ei tatt bilder av..
Gøyt tur tho'

Det er sikkert allerede nevnt..
Men stempelet er vel i bunn og grunn for at bøndene som dyrker og lager shiten skal vite hvilke parti som skal èn plass og hvilket parti som skal andre veien..
Et kjenne merke for bonden kanskje? slik at han ikke kan gjøre feil..
Stempel er langt i fra noen garanti for god hasj, med mindre du har vært borti stempelet tidligere, og at du da vet hvilken type det er som går under det stempelet..
Hva er det som er så spessielt med et stempel egentlig?
Hvem som helst kan jo lage sitt eget stempel og stemple en plate selv og legge plastikk over?
Tror det er veldig misforstått.
De aller fleste typer har ett eller annet stempel. Om det er topp platen som er stemplet eller om hver eneste plate er stemplet, er vel helt og holdent opp til "farmeren" selv å bestemme..
Det beste er jo faktisk hasj som ikke er stemplet og som ikke er presset.
F.eks.: Bare en svær klump (kan minne om en ku-lort) som bare er håndpresset for at det skal holdes sammen bedre.. Det er ikke snakk om noe stempel på det, fordi det er spesial laget fra bonden selv til -den som måtte være så heldig å få det-..
Sist endret av spQ; 17. mai 2006 kl. 18:11.
▼ ... flere år senere ... ▼
gullstempel er jo et kvalitets tegn men hvem som helst kan stemple shitten sin med det så trenger ikke vere bra varer av den grun, har sett gull stempel flere ganger sist jeg kom over det var det sortings å den var ikke mye god for å si det sånn, men langt tilbake var det et system på det der man hadde gull stempel som kvalitets tegn å det var også noe som hett dobelt stempla jo mere gull desto bedre kvalitet men nå om dagen er det jo bøff i allt ingen som er rederlige på sånt lengre
Sitat av møkk Vis innlegg
mmm hørtes sweet ut *sikle* sorry viss jeg spør veldi dumt, men christiania?? ligger hvor? tenkte straks på gamle oslo (eller hva dt var) men går ut ifra dere mener en an plass? kanskje utlandet?

Ja jeg liker ikke "turistpriser" greit å ha venner som bor i amsterdam etc
Vis hele sitatet...
By i Danmark, hehe
Sist endret av Spirituell; 15. februar 2012 kl. 01:21.
Christiania er en bydel i København som ligger i Danmark.
Kult at 3 av dere svarer på spørsmål som er postet for 6 år siden, høy fem til dere...Ja jeg måtte
En stund siden kanskje et år ell no var det noen tynne gullstempla plater som så skikkelig gode ut, men det var skikkelig bøff... Men er jo ikke så vanskelig å slenge på stempel som sagt. Stempel orginalt er vel etter som jeg har hørt Skal vise til hva det er og hvor det er fra og besto av nummer og bokstaver... nå blir jo ting stempla med alt slags lok.
Sist endret av invin0veritas; 15. februar 2012 kl. 18:45. Grunn: skrivefeil
Sitat av FuZZer Vis innlegg
Ja, etter hva jeg har hørt så er gullstempla noe av det bedere du får tak i.

Sist jeg røyka noe som var gullstempla, var det dobbelt gullstempla sorting og den ble jeg stein av
Vis hele sitatet...
Ett gull-stempel betyr ikke JACK!!

Skal si deg hvor lett det er og (gull stemple) en flis eller en plate.

Neste gang du har noe passe god keef som er litt sticky, så tar du Rizzla pakka de og presser en av gull bokstavene hardt ned på flisa de, vips så har du noe du kan kalle for gull stempla keef.

Så du kan kanskje tenke deg hvor lett det er for folk og gi ting ett navn for å hype shitten sin.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er vel ikke slik at såkalt "gullstemplet" hasj faktisk har et gullstempel?
Det er vel heller et uttrykk for at den er av god kvalitet.

Er enig med Tiger__Style at denne tråden var litt meningsløs.
Vis hele sitatet...

Jo den har ett fysisk gullstempel.
Sitat av skinnidjii Vis innlegg
Jo den har ett fysisk gullstempel.
Vis hele sitatet...
Jøss. Jeg trodde det var virtuelt

Nei. For seks år siden så kunne man som regel stole på at gullstemplet hasj var av bedre kvalitet. I disse dager så kan man ikke det.