Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 613
Er ikke sikker på om dette er riktig forum, men jeg prøver

Jeg har nettopp kjøpt meg et eksternt capture-kort for å kunne spille Halo 2 på PC-skjermen + ta opp direkte fra xboxen.

Men, for å slippe å ta opp hele kamper, som vil ta enormt mye plass + at redigeringsjobben blir vanskelig, så er jeg på utkikk etter et program som kan gjøre omtrent det samme som Game Cam. Game Cam har nemlig en funkjson som heter CVR, som er beskrevet slik:

Cached Video Recording (CVR)

Have you ever wandered around a map for 5 minutes before you got caught up in an awesome battle and emerged victorious? Have you ever had a cool or unbelieveable gameplay moment that you wish you could replay as anything other than a flashback?

With Game Cam's exclusive CVR technology, you'll never miss a moment. Forget searching through a ten minute video to find that one cool moment. Now you can get what you want, when you want it.

Cached Video Recording is managed for a specified length of time that is chosen by you. Instead of one continuous recording, try starting with a 30 second timer. As the newest frame is cached during gameplay, the oldest frame is dropped so you'll always have the last 30 seconds. An unlimited number of movies can be saved whenever you choose to save them and only the last 30 seconds are recorded to video.
Vis hele sitatet...
Det jeg først prøvde var et vanlig capture program, for å vise spillet i fullskjerm, og så ta opp med Game Cam. Men, Game Cam støtter kun opptak fra directx og OpenGL spill :S

Derfor må jeg enten
a) Finne et capture-program som kan ta opp slik sm beskrevet over
b) Finne et program/en metode som gjør at jeg kan ta opp med gamecam fra et program som viser kameraet.

All hjep taes imot med stor takk, fo jeg finner ingenting etter timer med søking, og leting. Jeg er nesten desperat
Øby's Avatar
Trådstarter
Fraps har vel ikke den funksjonen? Jeg tror heller ikke Fraps kan ta opp "ute i windows"...