Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 3441
hehe..det var det som var poenget
jeg MÅTTE derimot sjekke det..for jeg var lei hele oppstyret og debatten...
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Hvis det var den personen jeg oppfattet fra den teksten blir det nesten for teit. Denne personen er ikke så veldig sentral i serien som de andre figurene.
zpooooilerzzzz

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...511847,00.html
Sist endret av doa3ruler; 1. august 2004 kl. 19:28.
doa3ruler: du må skrive spoiler rundt, takk for at du ødela
jeg hadde ikke gått inn på den tråden i det hele tatt hadde jeg vært deg
Aciid_boot3r: Fjern den posten med en gang, eller skriv spoiler og endre fargen på navnet til grå. Det er ikke alle som vil vite det før de ser episoden(inkludert meg ), så tenk deg litt om før du skriver det. Det blir så kjedelig og se noe når man vet hva som skjer!
Er jo forøvrig en dum idè å se på en tråd som heter "Simpsons figur - homofil" om man ikke vil vite hvem som blir/er homofil... logisk at noen kom til å skrive det tilslutt
Neste sesong kommer til å bli spennende

Noen dato for når de kommer til å gå på tv? Altså i USA på fox
shibby: egentlig ikke, man skal skrive spoiler, og helst skjule svaret, hvis man forteller om noe som skal skje i en serie som går på TV.
de neste episodene begynner 7 november 2004 i USA..
her i norge har de jo ikke begynnt på sesong 15 engang..
Opprinnelig postet av Calavera
Jeg kan innrømme at jeg sjelden ser på Simpsons, men en tegneserie kan ikke ha så mye å si for en debattt i USA.
Vis hele sitatet...
Simpsons har omtrent 20.000.000 seere i USA fast. Time magazine har kåret Bart Simpson til person of the year, husker jeg ikke feil. Mat Groening og George Bush sr. var blant annet i åpent munnhugg i mediene, som endte med at Groening lagde en episode om han. I USA fungerer simpsons på mange måter som et aktualitetsprogram.
Så innlegget over vitner vel om hvor lite du egentlig vet om simpsons.
Det trenger jo ikke å være Smithers, kanskje han bare smisker? Kanskje han bare er bifil? Det blir bare for opplagt om det er Smithers..
Vill gjetning: Jeg tipper det er Moe, jeg ser for meg hvordan det går med baren hans etterpå, haha.
Sist endret av Pycnopodia; 3. august 2004 kl. 07:18.
Pycnopodia: Har du lest hele posten? Det er ikke smithers. Matt Groening har allerede sagy at smithers er homo.
husk at selv om disse 2(?) kildene som er nevnt sier at denne figuren er homofil, så kan det jo og veldig godt hende at godeste Matt har plantet ryktene. hvem veit? han er jo en luring
Videre diskusjon er unødvendig, derfor stenges tråden.