Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 931
Jeg har tenkt mye på det, men virker som om det kan være litt farlig med syre og sånt. Jeg bor heller ikke alene og jeg har lite tid til å lage det før foreldrene mine våkner. Burde jeg bare gå for det?
Ganske enkelt hvis det er naptha ekstrasjon av mimosa hostillis bark du snakker om her, maske god ventilasjon og hansker så er du good. Men du burde nok ikke tulle med slikt hvis du fortsatt bor hjemme hos foreldrene, høres ikke ut som at du har lest deg godt opp på det heller.

Ikke rot med noe du ikke er 100% på hva du gjør, hvis du absolutt må gjøre det les igjennom alt av instrukser og erfaringer du finner på nett. Bruk noen timer på det og bli ordentlig kjent med prossessen.
Folk som er redd for å vekke foreldrene sine burde ikke lage eller røyke dmt.
Nope. De tar fort over 1 dag å lage og du må la det ligge i frysern.
Trådstarter
2 0
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Ganske enkelt hvis det er naptha ekstrasjon av mimosa hostillis bark du snakker om her, maske god ventilasjon og hansker så er du good. Men du burde nok ikke tulle med slikt hvis du fortsatt bor hjemme hos foreldrene, høres ikke ut som at du har lest deg godt opp på det heller.

Ikke rot med noe du ikke er 100% på hva du gjør, hvis du absolutt må gjøre det les igjennom alt av instrukser og erfaringer du finner på nett. Bruk noen timer på det og bli ordentlig kjent med prossessen.
Vis hele sitatet...
takk for svar! Har lest litt rundt den siste timen og funnet denne artiklen https://www.erowid.org/chemicals/dmt/extraction_guide1/ og det høres ikke så alt for vanskelig ut hvis jeg bare bruker briller og hansker. Har også sett at det er noen guider på YouTube https://youtu.be/um255hbaTHo?si=ePnbrSIwO8Hq5FgM burde jeg følge guiden på YouTube eller erwoid og er det mulig å bruke strandrør?
Jeg har laget masse DMT. Jeg ville absolutt kjørt på hvis jeg var deg. Selv satt jeg med bark I flere år uten å Lage noe. Så den dagen jeg pluteslig prøvde angret jeg på at ikke jeg hadde gjort det før.

Det går nesten ikke ann å fucke det opp. Syre høres skummelt ut men det er bare eddik. Base er værre for det er plumbo/kaustisk soda og da er det veldig viktig med latex hansker på for ikke skade huden men søler du litt så dør du ikke.

Utenom varming så er det jo bare og helle oppi syre riste helle oppi salt og base riste så til slutt helle oppi heptan/nafta/bensin og riste.

Du må ha en pipette men det selger apoteket for 5 kr. Hvis du skal gjøre dette mye bør du kjøpe en seperasjonstrakt og bruke som mellomstasjon for heptanen

Nb ikke kok norgesglassene for lenge og vent litt før du rister for de kan eksplodere det er litt dritt å vaske opp

Du burde skaffe deg en varmeplate som du feks kan ha på rommet da slipper du bruke kjøkkenet til mordi(bare grytene). Når det gjelder frysing så burde du kanskje gjøre det hos en venn Eller evt fordampe uten å fryse men det blir ikke like bra
Sist endret av Bluesky_; 1 uke siden kl. 13:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.