Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1584
Nå som det begynner å bli varmt blir det alt for svett å ha over ear. Så trenger In Ear, og da gå på seneste hypen "True Wireless".

Brukte alltid in-ear før noice cancel ble en ting da jeg gikk over til over ear.
Problemet er at jeg aldri eid et par in-ear som passer mine ører, de faller ut veldig ofte. Bare fra hjemmet til jobbet, bare lit gåing å lit buss, så falt de alltid ut minst 1 gang. Mer fysisk action bare å droppe. Veldig frustrerende, men var på tiden jeg ikke så over ear in public som noe alternativ - sa da hadde jeg ikke noe andre alternativ å fikk leve med det. Da ble man i hvert fall reddet av kabel til mobilen, eller kabelen rundt nakken. Men med true wireless så forsvinner de.

Vil ikke legge tusen+ kroner på noe jeg kommer bli av med etter et par uker (eller bare kommer bli irritert på).

Sååå....Finnes det noen butikk i Oslo man faktisk kan teste passformen på diverse in-ears?
Logitech G Fits
Når man får de putter man de i ørene så varmer putene seg opp så de former seg ganske perfekt etter ørene dine. Bruker mine 24/7 til alt fra trening til gaming. Ikke ubehagelige over tid og detter aldri ut.
Skal jeg legge 3000 på de vil jeg virkelig prøve de og bekrefte passformen før jeg kjøper.
Om du ikke finner et sted å prøve. Ser ikke helt for meg at det er produktet som er ute til prøving? Inn og ut av diverse mer eller mindre ørevoksbefengte øreåpninger gjennom dagen, blir fort nasty.

Åpent kjøp. Bare pass på at in-ear ikke har en spesiell hygienisk klausul fra åpent kjøp, som undertøy eller what not.
Trådstarter
4 0
Sitat av trilobites Vis innlegg
Om du ikke finner et sted å prøve. Ser ikke helt for meg at det er produktet som er ute til prøving? Inn og ut av diverse mer eller mindre ørevoksbefengte øreåpninger gjennom dagen, blir fort nasty.

Åpent kjøp. Bare pass på at in-ear ikke har en spesiell hygienisk klausul fra åpent kjøp, som undertøy eller what not.
Vis hele sitatet...
Så åpnet pakke, lit fjernet ørevoks, ikke fornøyd, så kan jeg returnere innen 2 uker?
Apple airpods. Velg den generasjonen som passer ditt budsjett og behov.
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Logitech G Fits
Når man får de putter man de i ørene så varmer putene seg opp så de former seg ganske perfekt etter ørene dine. Bruker mine 24/7 til alt fra trening til gaming. Ikke ubehagelige over tid og detter aldri ut.
Vis hele sitatet...
Hva gamer du? Hadde vært litt nice å ha in-ear istedenfor et svært headset dagen lang.

Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Apple airpods. Velg den generasjonen som passer ditt budsjett og behov.
Vis hele sitatet...
Har også alltid vært super fornøyd med airpods siden 1.gen.
Sist endret av Maiskolben; 1 uke siden kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TricksNoTreats Vis innlegg
Så åpnet pakke, lit fjernet ørevoks, ikke fornøyd, så kan jeg returnere innen 2 uker?
Vis hele sitatet...
Nei.

Angrerett gjelder uåpnet produkt.

Diverse kjeder's variant av åpent kjøp har klausul for hygieneprodukter og propper går under det.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Profesjonelle musikere pleier å bruke i-øre-monitorer som er tilpasset deres egen øregang ved at de formstøpes. Om de du har prøvd har en tendens til å falle ut og du vil legge noen høvdinger i det om du får bang for the buck, er det absolutt noe jeg ville vurdert. Ellers har du jo disse med "hank" på som jeg sverget til før jeg fant noen i-øre-telefoner som passet meg.
Trådstarter
4 0
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Apple airpods. Velg den generasjonen som passer ditt budsjett og behov.
Vis hele sitatet...
I hvilken butikk kan jeg prøve de mener du?

Sitat av Dough Vis innlegg
Nei.

Angrerett gjelder uåpnet produkt.

Diverse kjeder's variant av åpent kjøp har klausul for hygieneprodukter og propper går under det.
Vis hele sitatet...
Takk. Viktig info. Da er kjøpe å teste utelukket.


Sitat av Duckie Vis innlegg
Profesjonelle musikere pleier å bruke i-øre-monitorer som er tilpasset deres egen øregang ved at de formstøpes. Om de du har prøvd har en tendens til å falle ut og du vil legge noen høvdinger i det om du får bang for the buck, er det absolutt noe jeg ville vurdert. Ellers har du jo disse med "hank" på som jeg sverget til før jeg fant noen i-øre-telefoner som passet meg.
Vis hele sitatet...

Hmm, aldri hørt om formstøpet. Interessant. Vet du hvilke butikker som har denne tjeneste? Alt jeg finner når jeg søker på det er noe kablet sennheiser på en butikk i namsos hehe.
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Hva gamer du? Hadde vært litt nice å ha in-ear istedenfor et svært headset dagen lang.

Vis hele sitatet...
Mye av dagsaktuelle og populære singleplayers og mye fps, mest cs2. Synes jeg hører like godt med de som jeg gjør med dt990pro, som er headsettet jeg bruker. Minuset er at når man bruker lightning connection for 0 latenecy så bruker det endel mer strøm og man kan gå tom på en lang gaming runde.
Formstøpte ørepropper på google. Hantek f.eks vet jeg er mye brukt. Men om du ønsker dette i øra over tid høres ut som noe for spesielt interesserte.

https://www.google.com/search?q=form...e-gws-wiz-serp
▼ ... over en uke senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av TricksNoTreats Vis innlegg
Hmm, aldri hørt om formstøpet. Interessant. Vet du hvilke butikker som har denne tjeneste? Alt jeg finner når jeg søker på det er noe kablet sennheiser på en butikk i namsos hehe.
Vis hele sitatet...
Ikke eeegentlig. Jeg har en kamerat som er sessionbandmusiker, så det er derifra jeg kjenner til konseptet. Jeg går utifra at om du spør på 4sound eller lignende så kan de sende deg i riktig retning.
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Logitech G Fits
Når man får de putter man de i ørene så varmer putene seg opp så de former seg ganske perfekt etter ørene dine. Bruker mine 24/7 til alt fra trening til gaming. Ikke ubehagelige over tid og detter aldri ut.
Vis hele sitatet...
Elendig lyd til 3 tusen.
Hadde styrt unna, ett ekstremt bortkastet kjøp jeg har gjort.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Elendig lyd til 3 tusen.
Hadde styrt unna, ett ekstremt bortkastet kjøp jeg har gjort.
Vis hele sitatet...
De ble testet at Ltt, ble anbefalt av de og lyden fikk god omtale, derfor jeg kjøpte de. Kanskje du ikke har fått de til å tilpasse ørene dine riktig eller ikke har justert EQ. Men så er lyd subjektivt og man kan ha forskjellige preferanser. Jeg bruker også dt990pro, et studio headset med klart og balansert lydbilde. Sammenlignet er lyden fra proppene veldig bra, i mine ører.
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
De ble testet at Ltt, ble anbefalt av de og lyden fikk god omtale, derfor jeg kjøpte de. Kanskje du ikke har fått de til å tilpasse ørene dine riktig eller ikke har justert EQ. Men så er lyd subjektivt og man kan ha forskjellige preferanser. Jeg bruker også dt990pro, et studio headset med klart og balansert lydbilde. Sammenlignet er lyden fra proppene veldig bra, i mine ører.
Vis hele sitatet...
Det er fult mulig, synes de har en fryktelig skarp lyd - de sitter veeeldig bra altså, er lyden jeg synes skuffet.

Feks i CS når man skyter er det 0 bass, kun skarp lyd.
Musikk på telefon er noe bedre, men mangler bass/dybde.

Jeg er ikke noe audiophile, men her ble jeg oppriktig skuffet, har masse logitech utstyr privat og i jobb og er som regel positiv til det de leverer.

Men ikke her.