Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 468
Hællæ folk. Skal på lil yachty konsert om 2 uker og tenker å hive i meg knips i forbindelse med dette.
Lurer derfor på om noen har erfaring med blå kenzo knips?

Har tatt MDMA før men lange pauser så ikke no toleranse.

Også lurer jeg generelt på erfaringer folk har med å ta MA på konserter. Dette er da på Sentrum Scene.
Hvordan er sikkerhet og sånn der med tanke på å Ta knips før eller etter jeg er inne?

Tror dere jeg får med thc vape inn eller bør jeg la den ligge hjemme?

Takk på forhånd folkens
Vape får du med inn. Ta knipsen i køa. De pillene vet jeg ikke noe om men du burde teste de med kit.

MA på konsert er nice men jeg ender ofte opp med å snakke med andre og glemmer bandet.
REDLOCK's Avatar
Trådstarter
7 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Vape får du med inn. Ta knipsen i køa. De pillene vet jeg ikke noe om men du burde teste de med kit.

MA på konsert er nice men jeg ender ofte opp med å snakke med andre og glemmer bandet.
Vis hele sitatet...
Begynner å vurdere å drite i knipsen og bare skaffe Krystaller isteden og skrive av tapet som helsegaranti i hue mitt.

Molly er tross alt møkkabillig
hørtes lurt ut kos deg masse
X er ganske digg på musikkfestivaler og slikt men husk maks 3-4 ganger i året.. Kan fort miste hele effekten om du tar det oftere.
REDLOCK's Avatar
Trådstarter
7 1
Sitat av Oddiii Vis innlegg
X er ganske digg på musikkfestivaler og slikt men husk maks 3-4 ganger i året.. Kan fort miste hele effekten om du tar det oftere.
Vis hele sitatet...
Yea jeg vet. Er det et stoff jeg virkelig ikke vil bruke for mye må det jo være MA. Problemene fra det høres ikke akkurat hyggelig ut hehe