Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 405
Er 30 år og har en fortid som tung alkoholiker (1L + sprit daglig siste 10 åra ofte i kombinasjon med kokain.

Har aldri hatt sansen for amf men ble overtalt av kjæresten å ta ett skudd for ca 6mnd siden og ble fasinert av rusen., skulle ikke trodd det var amf hvor stor forskjellen var kontra å sniffe det.


Merker jeg stadig øker dosene men får mindre effekt? Nå er jeg oppe i ca 2g+ i hver smell, sammen med 0.2-0.5 ice men blir bare trøtt å sliten, noen som vet hva som er galt?? Andre synes den samme amf er dritgod og icen koster en formue og er utrolig ren den og.
Storetrær
Lycke's Avatar
2g+0,5g ice er jo en ganske stor smell, vanlig og bli trøtt daff når man tar for mye amf i hvertfall. Har du prøvd å ta mindre doser a? Også lett å se seg blind på hvor speeda man faktisk er.
Når kroppen blir sliten nok, så blir effekten deretter.

Det går igjen her på forumet at folk er overasket av at dem blir trøtt av speed.

Ta en pause, hvil deg godt. Det er rett å slett ikke noe man kan bruke over tid uten at toleranse går opp og effekten går ned. Sånn er det bare.
Man kan få nærmest totaltoleranse for amfetamin ved kronisk bruk. En ting du også bør gjøre for å forhindre toleransebygging er å supplere med magnesium og spise godt hver dag. Ta deg en god uke av amfen og hvil ut så skal du se at den funker igjen.
Trådstarter
2 0
Takk for svar regna nesten med at det måtte være noe slik, evt at jeg har brukt op de der greiene i hjernen (dopamin,serotonin?) og må ta vente en stund. Uansett tror det var på tide med en pause likeså greit at kroppen "tvinger"? Meg til det, ser ut som ett vandrenes lik, så bedre ut når jeg så å si levde kun på alkohol. Ingenting jeg angrer mer på enn att jeg tok det skuddet med meth for 6mnd si.
Beklager, men kjæresten din er et søppelmenneske. Håper du har kommet/kommer deg bort.