Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 318
Vet noen hvor lenge ksasol sitter i urinen? Jeg har ikke tatt på noen dager nå men kjenner at jeg er litt små abstinens. Jeg har et par liggendes men tør ikke å ta pga en urinprøve til mandag. Kan jeg ta 1 mg og være safe til mandag, eller burde jeg droppe det? Har hørt at ksasol er fort ute av kroppen men er ikke sikker?
Anbefaler deg å droppe det. Alprazolam(Ksasol) sitter 4-7 døgn.
Trådstarter
49 6
Takk for svar da dropper jeg det
Sitat av Anita83 Vis innlegg
Vet noen hvor lenge ksasol sitter i urinen? Jeg har ikke tatt på noen dager nå men kjenner at jeg er litt små abstinens. Jeg har et par liggendes men tør ikke å ta pga en urinprøve til mandag. Kan jeg ta 1 mg og være safe til mandag, eller burde jeg droppe det? Har hørt at ksasol er fort ute av kroppen men er ikke sikker?
Vis hele sitatet...
12 timer halvering. Så for å være sikker minimum 4 dager. Ta litt vann opp i prøven så får du tynna siden ut. Eller ta deg en joggetur