Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 425
Jeg skal ta diverse prøver og lurer på om det går an å lure en peth-prøve litt ved å drikke eddik før prøven skal tas? Jeg drikker ikke mengder alkohol men et par glass vin + om kvelden. Jeg har hørt at man kan drikke eddik for å lure diverse prøver. Noen som vet om det kan fungere, eventuelt om noe annet kan fungere for å få svakest mulig resultat på peth-prøver og andre prøver?
Nei, du kan ikke lure peth prøver med noe så simpelt som å drikke Eddik.

Peth verdiene øker bare når du har et brukbart daglig alkoholinntak.. mye mer enn et par glass vin om kvelden dessverre.
Sist endret av Expialidocious; 3. april 2024 kl. 17:38.
Trådstarter
49 6
Så om jeg drikker et par-tre glass vin hver kveld så blir det ikke noe stort utslag på peth-testen?
Først var det et par, nå er det par-tre.
Men ja jeg står bak påstanden min: to glass vin på kvelden vil ikke øke peth verdiene særlig. Men bare det faktum at du drikker hver dag vil øke de en smule.
Peth er en ekstremt sensetiv prøve så de vil se hva du holder på med uavhengig av om det er tre glass eller tre flasker.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Peth er en ekstremt sensetiv prøve så de vil se hva du holder på med uavhengig av om det er tre glass eller tre flasker.
Vis hele sitatet...
Hør på han her!
Trådstarter
49 6
Det er greit at de ser at nivåene er litt høye, bare det ikke tar helt av. Jeg har hatt et daglig konsum på to flasker + og gått ned til et par glass + nesten daglig. De har ikke noen tidligere prøver å sammenligne med, men jeg har sagt at jeg drikker alkohol ofte, og det blir avgjørende i forhold til om de vil gi meg nedtrapping på benzodiazepiner da jeg har kjøpt det illegalt over tid og ønsker en kontrollert nedtrapping.

Jeg har drukket mindre i et par måneder nå, så prøvene er vel hvertfall «bedre» enn de ville vært for to måneder siden. Jeg har ikke vært borti slike prøver før så jeg aner ikke hvor mye alkohol som er for mye i forhold til om de tenker at å skrive ut benzodiazepin vil være forsvarlig av dem