Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1201
Har en safedrive, kjøpt på finn for ikke lenge siden, funker nær jeg kjøpte den.

Men nå når jeg gjør hardware test så funker ikke GNSS og modem. Er det noe jeg kan gjøre for at det funke igjen?
Det at du sier du har kjøpt den på finn.no (dermed brukt) og ikke eksplisitt nevner at du har betalt for abonnement fører til at jeg nesten må spørre: Kan det tenkes at du aldri har betalt for abonnement og tidligere eier har sagt opp/sluttet å betale for deg?
Trådstarter
8 0
Har vært i bruk før av tisligere eier. Og når keg kjøpte den så fikk jeg opp at jeg måtte betale abo. men nå så står den å laster for altid. Testa den igjen nettop å da funker GNSS, men ikke modem.
Og fortsatt har du ikke gitt info om du har et gyldig betalt abonnement.. Du forventer hjelp uten å gi et minimum av informasjon.. Lykke til..
Trådstarter
8 0
Problemet er ikke abo, fordi når jeg kjøpt den kom det opp på skjermen at den var tilkoblet, men at det krevdes betaling.

Problemet er at den kobler seg ikke opp i det hele tatt, så hvis jeg kjøper abo har jeg ikke mulighet å binde abo med enheten.
Har du betalt da? Hvis ikke har du jo ikke noe abonement.
Trådstarter
8 0
Nei, jeg har ikke det.

Hjelper ikke å kjøpe abo hvis enheten ikke har signal for å aktivere abo.
Kontaktet SafeDrive? mulig garanti sak