Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1303
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye er det man kan ta? Litt bekymra for levern og at jeg skal ta for mye da jeg har lite erfaring med opiater generelt. hukommelsen blir så rumpe når jeg må ta opiater, så har et ark jeg skriver ned alle doser og tidspunkter på.

Må ta en god del for å ta knekken på smerte ifra visdomstann. Kommer til å røyke litt hasj etterpå når jeg skal legge meg. Kommer til å knaske litt fram til tannlegetimen min fordi det gjør så inni helvetes vondt at jeg ikke kan beskrive det med ord.

Det er et generisk alternativ til Paralgin Forte med 500mg Paracetamol og 30mg kodein.

Lurer også på hvor lenge jeg vurde vente med å kjøre bil etter jeg har blitt ferdig med det med tanke på spyttprøver, blodprøver og urinprøver. Vet svært lite om opiater og er allerede ganske rusa, så jeg stoler ikke på min egen dømmekraft akkurat nå.

Legen og apotekeren min var lite villige til si noe om maksdose dessverre. Annet enn det som står i pakningsvedlegget.
Spørs hva du mener med maxdose? Har du uendelig så er det lett. Men om du har fått en pakke så trenger du ikke å tenke på at organene dine tar skade av den paracetamolen.

Ta først 2. også etter en time tar du 4 til. Da blir du varm og god.

Og ungå å klø. Jeg klør som faen på kodein.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4g paracetamol
Er vel ikke opiater i Paralgin men Kodein? Eller tar jeg feil nå?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Spørs hva du mener med maxdose? Har du uendelig så er det lett. Men om du har fått en pakke så trenger du ikke å tenke på at organene dine tar skade av den paracetamolen.

Ta først 2. også etter en time tar du 4 til. Da blir du varm og god.

Og ungå å klø. Jeg klør som faen på kodein.
Vis hele sitatet...
Det jeg mener er; hvor mye kan jeg ta før det begynner å bli farlig? Regner med det er paracetamolen jeg må passe meg for? Hvor mye kodein kan jeg ta?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Er vel ikke opiater i Paralgin men Kodein? Eller tar jeg feil nå?
Vis hele sitatet...
Kodein er et opiat, blir til morfin når den går gjennom systemet.
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Er vel ikke opiater i Paralgin men Kodein? Eller tar jeg feil nå?
Vis hele sitatet...
Kodein er ett opioid.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kodein
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg mener er; hvor mye kan jeg ta før det begynner å bli farlig? Regner med det er paracetamolen jeg må passe meg for? Hvor mye kodein kan jeg ta?
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev. Om du har fått en boks eller 20 stykker som er normalt å få ved en visdomstann, så kan du spise hele boksen uten å tenke nevneverdig på skader av paraceten.

Men over lengre tid så bør du ikke ta mere en 8piller om gangen.

Om vi snakker noen hundre 200-300 piller så ville jeg ikke spist mere en 8pr dag. Om jeg hadde fått en boks nå på 20 så hadde jeg spist 10 og 10. alt er etter hva du er ute etter.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Som jeg skrev. Om du har fått en boks eller 20 stykker som er normalt å få ved en visdomstann, så kan du spise hele boksen uten å tenke nevneverdig på skader av paraceten.

Men over lengre tid så bør du ikke ta mere en 8piller om gangen.

Om vi snakker noen hundre 200-300 piller så ville jeg ikke spist mere en 8pr dag. Om jeg hadde fått en boks nå på 20 så hadde jeg spist 10 og 10. alt er etter hva du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Akkurat det jeg var ute etter.
Sitat av j0n Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Slutt å spre feil informasjon.

Kodein oppstår naturlig i opiumsvalmuen og er derfor en opiat. Men også et opioid.

"Opiater" vs "opioider" Selv om disse begrepene ofte brukes om hverandre, er de forskjellige, opiater refererer til naturlige opioider som heroin, morfin og kodein. Opioider refererer til alle naturlige, semisyntetiske og syntetiske opioider.


La vær å kommentere om du ikke vet hva du snakker om. Tulling.
Sist endret av UngOgDumN; 24. november 2023 kl. 00:38.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Slutt å spre feil informasjon.

Kodein oppstår naturlig i opiumsvalmuen og er derfor en opiat. Men også et opioid.

"Opiater" vs "opioider" Selv om disse begrepene ofte brukes om hverandre, er de forskjellige, opiater refererer til naturlige opioider som heroin, morfin og kodein. Opioider refererer til alle naturlige, semisyntetiske og syntetiske opioider.


La vær å kommentere om du ikke vet hva du snakker om. Tulling.
Vis hele sitatet...
Han sier "Kodein er ett opioid"

Du svarer med blant annet :

"Kodein oppstår naturlig i opiumsvalmuen og er derfor en opiat. Men også et opioid."

"Opioider refererer til alle naturlige, semisyntetiske og syntetiske opioider"

Tar jeg feil eller skøyt du han ned med informasjon som sier at han har rett og du feil? Isåfall er det du som er tullingen her. Kanskje til og med en idiot.
Sist endret av Astro Man; 24. november 2023 kl. 00:58.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Han sier "Kodein er ett opioid"

Du svarer med blant annet :

"Kodein oppstår naturlig i opiumsvalmuen og er derfor en opiat. Men også et opioid."

"Opioider refererer til alle naturlige, semisyntetiske og syntetiske opioider"

Tar jeg feil eller skøyt du han ned med informasjon som sier at han har rett og du feil? Isåfall er det du som er tullingen her. Kanskje til og med en idiot.
Vis hele sitatet...
Han skrev spesifikt "Er vel ikke opiater i Paralgin men Kodein? Eller tar jeg feil nå?".

Men ja. Det var unødvendig av meg å kommentere, jeg har vært litt hissig i dag, og jeg behøvde ikke å ta sinnet ut slik som dette. Beklager.
Sist endret av UngOgDumN; 24. november 2023 kl. 01:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lær deg å ekstrahere kodeinet fra PF, det er veldig enkelt

https://psychonautwiki.org/wiki/Extr...iller_products
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Han skrev spesifikt "Er vel ikke opiater i Paralgin men Kodein? Eller tar jeg feil nå?".

Men ja. Det var unødvendig av meg å kommentere, jeg har vært litt hissig i dag, og jeg behøvde ikke å ta sinnet ut slik som dette. Beklager.
Vis hele sitatet...
Du siterte i såfall feil person, for han du siterte skrev ikke det du sier. Han skrev at kodein er et opiod, noe du selv bekrefter. For et rot