Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 313
Leter etter en browser extension etc. som gjør at jeg kan lagre alle spørsmål (altså hver ulik prompt/tråd der jeg har spurt flere spørsmål og fått flere svar) og lagre det til en enkelt PDF fil for hver av dem. Som å få 200 forskjellige PDF-filer lagret i en mappe med alt du noen gang har spurt om når den er ferdig fremfor å måtte gjøre dette 200+ ganger som jeg kunne gjort med CTRL + P "print as PDF".


Jeg har sikkert spurt ChatGPT 200+ ulike spørsmål (mener threads som et forum, mange spørsmål og svar i samme tråd regnes som 1 PDF-fil.


Jeg ser at det er mange utvidelser for å lagre 1 oppføring/fane/tråd med spørsmål, men jeg ønsker å få lagret f.eks 200 ulike PDF filer som blir lagt i én mappe når den er ferdig med å jobbe)

Er det ikke noen utvidelse eller noe for hvilken som helst nettleser som gjør det mulig å lagre dem alle på en gang, fremfor å måtte gjøre det 200+ ganger som vil være veldig tidkrevende?

Jeg spurte ChatGPT selv, men også der ga det meg et python-skript, men jeg måtte manuelt skrive inn den forskjellige url-en til hvert spørsmål, noe som igjen ville være veldig tidkrevende når jeg har spurt og brukt det så mye.

Hvis ingenting slikt eksisterer, antar jeg at jeg kan laste ned et mus- og tastaturskript som etterligner det jeg gjør, og bare trykke på ned-tasten etter å ha lagret spørsmålet og få det til å gå til neste, men det vil være problematisk også, vil teste dette først hvis jeg ikke finner noen god løsning.

Legger ved et bilde for å vise hva jeg mener hvis det skulle være litt uklart: