Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 983

Ble solgt disse som lyrica. Aldri sett de i den formen, noen som har peil?

Sist endret av andreasbaader; 9. november 2023 kl. 01:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det der er ikke lyrica. Men det kan være gabapentin 800mg. Har vært borti like piller, men det var gabapentin.


Men kan være alt fra A til Å.
Sist endret av UngOgDumN; 9. november 2023 kl. 01:21.
Jeg vet det ikke er sub. De ble solgt meg som lyrica. Aldri sett pregabalin som annet en kapsler.

Men gaba er sikkert rett. Dealern min er overbevist om at det er samme stoff
Gabapentin fra Pfizer er også kapsler
Er vel heller Neurontin kanskje? Eller liknende. Lyrica kommer i kapsel så vidt jeg vet. I allfall da jeg brukte de mot nervesmerter..
Kanskje neurontin, men det er veldig vanskelig å se utifra et så dårlig bilde, du oppgir heller ingen informasjon. Er det noen stempler, symboler elller tegn? Alt en har å gå etter er ovale hvite piller. Hvorfor legger du ikke mer innsats TS? Svelg dem så finner du nok ut av det
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være 600-800mg neurontin, men vanskelig å si uten symboler, tegn som personen over nevner.
De svakeste Neurontin er kapsler og seks samt åttehundre mg er tabletter.Vil tippe dette er 600 mg.De blir omtalt som ''fetteren'' til Lyrica,men er adskillig svakere.De virker på lignende måte.Jeg har bare brukt 75 mg Lyrica,men tror alt kommer i kapsler der.
https://www.felleskatalogen.no/medis...ifikasjonssok#
Fyll inn «delestrek» og form: Oval så får du opp 224 treff, jeg valgte uten merking siden det ikke syntes på bildet ditt, da fikk jeg 50 treff men ingen vinner. Quetapin 300mg kan ligne litt, men hvis det faktisk står noe på pillene dine så er det mest sannsynlig Gabapentin;
600mg Gabapentin


800mg Gabapentin
Sitat av DrDeath Vis innlegg
https://www.felleskatalogen.no/medis...ifikasjonssok#
Fyll inn «delestrek» og form: Oval så får du opp 224 treff, jeg valgte uten merking siden det ikke syntes på bildet ditt, da fikk jeg 50 treff men ingen vinner. Quetapin 300mg kan ligne litt, men hvis det faktisk står noe på pillene dine så er det mest sannsynlig Gabapentin;
600mg Gabapentin


800mg Gabapentin
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er quetiapine, jeg bruker en grei mengde av de på 300mg hver dag, tatt noen tusen av disse gjennom årene men ingen ligner på disse, med mindre vi akkurat har godkjent et nytt legemiddelfirma i Norge. Ser veldig likt ut, det skal du ha, men etter TS har blitt stum, så blir det vanskelig å si uten markering/tall/symboler etc
Sist endret av noguhso; 10. november 2023 kl. 00:29.
Bildet her er notorisk dårlig! Skal du be om identifikasjon av piller så må du klare å ta noen bedre bilder

Få på bedre belysning så er mye gjort
Sist endret av Alge; 10. november 2023 kl. 01:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.