Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 922
Hei! Var i Tyrkia en sommer og kjøpte et glass med Maca ekstrakt på et stort kjøpesenter. Har siden prøvd å finne det, men finner kun pulver og det fungerer ikke i nærheten like bra. Noen som har tips, selve ekstrakten er mørk og klissete som sirup og smaker søtt, blir sykt horny av ei teskje.

Tror jeg fant noe liknende på The Wondermart nå

Men de sender kun i Nord Amerika
Sist endret av AllHourCymbals; 17. august 2023 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et tips fra meg. Den maccaen man finner på helsekostbutikker i norge er stort sett gul macca. Den er svært lite potent i forhold til den svarte maccaen. Derfor anbefaler jeg heller å bestille fra utlandet. Den røde maccaen er og mer effektiv.
Sitat av aldarico Vis innlegg
Et tips fra meg. Den maccaen man finner på helsekostbutikker i norge er stort sett gul macca. Den er svært lite potent i forhold til den svarte maccaen. Derfor anbefaler jeg heller å bestille fra utlandet. Den røde maccaen er og mer effektiv.
Vis hele sitatet...
Makes sense, har prøvd det fra helsekostbutikker men veldig lite virkning. Har du noe mer tips om hvor jeg kan skaffe potente saker? Svart eller rød, helst ikke pulver men sirup
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Makes sense, har prøvd det fra helsekostbutikker men veldig lite virkning. Har du noe mer tips om hvor jeg kan skaffe potente saker? Svart eller rød, helst ikke pulver men sirup
Vis hele sitatet...
Iherb har mange varianter. Jeg har ikke testet sirup, kun pulver. Det er godt mulig de og har pulver på Iherb. Men husk det er dyr toll fra Iherb. Det er billigst, og du tjener kun på det om du bestiller større kvanta.

https://no.iherb.com/search?sug=blac...ion=suggestion


Her fant jeg pulver fra norge. Kansje det er et godt merke: https://www.rawfoodshop.no/maca-pulv...EaAkCUEALw_wcB

Det med sirup må man kompelkst google seg til