Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 517
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok noe amf og litt kokain for noen dager siden. i de siste dagene har jeg hatt veldig mye hjertebank og en stikkende følelse i brystet.

Jeg synes også blodårene på armene vises bedre, de stikker ut mer en de vanligvis pleier å gjøre. Pleier å få det når jeg er dehydrert, men uansett hvor mye jeg drikker går det ikke vekk. Er det fordi blodårene er stramme?

Tenker å ringe fastlegen i morgen, men er dette noe som jeg burde være bekymret over? Har hatt lignende symptomer av sterk angst før, så jeg vet ikke.

Er dette noia? Noen som har opplevd det samme?
Er mest sannsynlighvis bare noia, men kan være fint sjekke ut allikevell
husk at hvis du nevner dop til fastlegen er det ofte førekortet rykker.
Hvis blodårene vises bra så har du bra blodsirkulasjon hvertfall.
Cola alene kan gjøre at blodårene blir så trekt sammen at du kan få hjerteinnfarkt, tar du amf samtidig øker sjansene betraktlig.
Personlig ville jeg ikke bekymret meg så lenge du ikke blir kort i pusten samtidig som du har ondt i brystet
Angst er vel en av de vanligere ettervirkningene man kan få av å ta sentralstimulerende. Nå vet vi ikke mer enn det du skriver, så det er godt mulig en legetime kan hjelpe, men det er heller ikke usansynlig at du har dratt på deg en liten dopamintoleranse som lar adrenalinet (og derav angsten) overstyre ting.