Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 641
Hvilket selskap skal man egentlig bruke for å få den rimeligste strømavtalen?

Leiligheten er i Grunerløkka, vi er fire pers. Er tibber det beste? Ser jo veldig stabilt ut.
Min erfaring er at det er lite som skiller klinten fra hveten når det kommer til spotprisavtaler. De har som regel en fast lav månedspris (30-50 kr) og et lite påslag pr kWh.

Tibber er billig, men vet ikke om det er billigst. Men de har en god app og mange gode muligheter for smartstyring.

Med 4 personer tipper jeg at uavhengig av hvilket selskap med spotavtale du ender opp med, snakker vi en 10-20 kr pr person i forskjell på den dyreste og den billigste avtalen.
Sist endret av reklame; 7. august 2023 kl. 09:09.
Sitat av reklame Vis innlegg
Min erfaring er at det er lite som skiller klinten fra hveten når det kommer til spotprisavtaler. De har som regel en fast lav månedspris (30-50 kr) og et lite påslag pr kWh.

Tibber er billig, men vet ikke om det er billigst. Men de har en god app og mange gode muligheter for smartstyring.

Med 4 personer tipper jeg at uavhengig av hvilket selskap med spotavtale du ender opp med, snakker vi en 10-20 kr pr person i forskjell på den dyreste og den billigste avtalen.
Vis hele sitatet...
Aha, så prisforskjellen er nok ekstremt minimal? Men kanskje hvor brukervennelig appen her.

Hva tenker du om Vibb? Ser de står lansert som de billigste blant flere nettsider, https://vibb.no
Sist endret av klattus; 7. august 2023 kl. 09:51.
Sitat av klattus Vis innlegg
Aha, så prisforskjellen er nok ekstremt minimal? Men kanskje hvor brukervennelig appen her.

Hva tenker du om Vibb? Ser de står lansert som de billigste blant flere nettsider, https://vibb.no
Vis hele sitatet...
Vibb ser bra ut og passer sikkert perfekt til deres forbruk. For 39,- mnd får man imidlertid mulighet til målinger i sanntid, smart strømstyring osv. Sikkert lite aktuelt for dere, med mindre dere f.eks har elbillader, termostater på ovner, varmtvannstank osv. Dersom dere har dette sparer man fort inn 39,- mnd, og skal man først ha smartstyring er Tibber best.
Sist endret av reklame; 7. august 2023 kl. 16:59.