Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1168
Tok sovepiller, og uten å huske det rygget jeg bilen inn i et tre og sto og spøla ei stund. Naboen ringte politiet og jeg måtte bli med for blodprøve, husker ikke det heller, husker ikke at jeg tok bussen hjem. Nå har jeg fått domfellelsen, og det ble 16 dager ubetinget fengsel pluss 10k i bot.

Har søkt om å få sone hjemme med fotlenke, tror dere det innvilges, eller må jeg sone i Fengsel?
Er du straffedømt tidligere?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Er du straffedømt tidligere?
Vis hele sitatet...
Nei.
Da er det kanskje en mulighet, går iallfall an å høre med kriminalomsorgen.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Da er det kanskje en mulighet, går iallfall an å høre med kriminalomsorgen.
Vis hele sitatet...
Ok takk for svar, har sendt søknad om det til Kriminalomsorgen
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Førstegangs lovbrudd og ikke vold eller sedelighet er typisk fotlenke. Ruskjørere på korte dommer er bedre for dem å ikke ha inne, dersom vilkårene er oppfylt. Du må ha sysselsetting blant annet, og du må holde deg edru og rusfri fordi du når som helst kan bli testet. De kan sjekke at du virkelig er på jobb og slikt.
Du får noen timers frigang / permisjon pr uke for å gå på butikken og slik. Du får ha besøk så mye du vil også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Førstegangs lovbrudd og ikke vold eller sedelighet er typisk fotlenke. Ruskjørere på korte dommer er bedre for dem å ikke ha inne, dersom vilkårene er oppfylt. Du må ha sysselsetting blant annet, og du må holde deg edru og rusfri fordi du når som helst kan bli testet. De kan sjekke at du virkelig er på jobb og slikt.
Du får noen timers frigang / permisjon pr uke for å gå på butikken og slik. Du får ha besøk så mye du vil også.
Vis hele sitatet...
Takker for info! er på aap så blir bare hjemme, men har hørt de kan komme på besøk for å teste at jeg er edru og slikt
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Tok sovepiller, og uten å huske det rygget jeg bilen inn i et tre og sto og spøla ei stund. Naboen ringte politiet og jeg måtte bli med for blodprøve, husker ikke det heller, husker ikke at jeg tok bussen hjem. Nå har jeg fått domfellelsen, og det ble 16 dager ubetinget fengsel pluss 10k i bot.

Har søkt om å få sone hjemme med fotlenke, tror dere det innvilges, eller må jeg sone i Fengsel?
Vis hele sitatet...
Hva slags sovepiller? Blandet du med noe? Jeg har vært borti det der selv, bare gjort andre mindre alvorlige saker i søvne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva slags sovepiller? Blandet du med noe? Jeg har vært borti det der selv, bare gjort andre mindre alvorlige saker i søvne.
Vis hele sitatet...
Vi snakker Zopiklon, merkenavn Imovane. Blandet med Sobril. Ja det er helt sykt at jeg ikke husker noe fra den kvelden, for å si det sånn tar jeg ikke sovepiller lenger. Hva fant du på i søvne?
Anonym bruker
"Imponert Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du er på AAP og ikke i arbeid har du praktisk talt ikke noe god grunn til å ha fotlenke fremfor fengsel. Skader ikke å søke men hadde ikke satset på at det blir innvilget.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Vi snakker Zopiklon, merkenavn Imovane. Blandet med Sobril. Ja det er helt sykt at jeg ikke husker noe fra den kvelden, for å si det sånn tar jeg ikke sovepiller lenger. Hva fant du på i søvne?
Vis hele sitatet...
Gikk i søvne på zopitin jeg. Hadde tydeligvis kloret meg selv og snublet. Hendte seg jeg våknet opp dagen derpå med blåmerker og sår. Blir spennende å se om jeg gjør det på zopiclone også men har ikke hendt enda.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når du er på AAP og ikke i arbeid har du praktisk talt ikke noe god grunn til å ha fotlenke fremfor fengsel. Skader ikke å søke men hadde ikke satset på at det blir innvilget.
Vis hele sitatet...
Da jeg var på AAP og arbeidsledig spurte jeg om fotlenke og det er vurderingssak. Sysselsetting kan være så mangt og ikke 100% nødvendig sa de.
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Vi snakker Zopiklon, merkenavn Imovane. Blandet med Sobril. Ja det er helt sykt at jeg ikke husker noe fra den kvelden, for å si det sånn tar jeg ikke sovepiller lenger. Hva fant du på i søvne?
Vis hele sitatet...
Får jeg spørre hvor mye promille det ble omregnet til? og hvor lenge det tok før du ble dømt? Ble stoppa med 0.519 i promille slutten av mai i fjor. Hadde egentlig rettsak 3 feb men ble utsatt noen måneder fordi de ville gjennomføre en personundersøkelse der de la fram muligheten til å "sone" gjennom et 10 måneders program mot ruskjøring men har enda ikke hørt noen ting fra de i etterkant
Sitat av ShiftGFX Vis innlegg
Får jeg spørre hvor mye promille det ble omregnet til? og hvor lenge det tok før du ble dømt? Ble stoppa med 0.519 i promille slutten av mai i fjor. Hadde egentlig rettsak 3 feb men ble utsatt noen måneder fordi de ville gjennomføre en personundersøkelse der de la fram muligheten til å "sone" gjennom et 10 måneders program mot ruskjøring men har enda ikke hørt noen ting fra de i etterkant
Vis hele sitatet...
Hadde Zopiklon tilsvarende 1,2 og Sobril tilsvarende 0,5 i promille. Dette skjedde i November. Så det har tatt tid. Jeg takket nei til å forklare meg forresten. Noen som vet når fengselsstraffen blir? Fikk dommen denne uka
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Hadde Zopiklon tilsvarende 1,2 og Sobril tilsvarende 0,5 i promille. Dette skjedde i November. Så det har tatt tid. Jeg takket nei til å forklare meg forresten. Noen som vet når fengselsstraffen blir? Fikk dommen denne uka
Vis hele sitatet...
Innkalling til soning skjer vel egentlig så fort man er dømt men kommer jo an på kø, domslengde, type kriminalitet og historikk så man vet jo aldri men vil du sone å bli ferdig med det kan du kontakte kriminalomsorgen i din region å høre om det kan skje med engang
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Hadde Zopiklon tilsvarende 1,2 og Sobril tilsvarende 0,5 i promille. Dette skjedde i November. Så det har tatt tid. Jeg takket nei til å forklare meg forresten. Noen som vet når fengselsstraffen blir? Fikk dommen denne uka
Vis hele sitatet...
Du kan jo høre om muligheten for program mot ruskjøring?