Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 695
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skyter oxy og filtrerer gjennom bomull. Jeg koker først vann i vannkokeren, knuser tabletten og rister det i en sprøyte, tar en bomullsbit i en ny sprøyte som jeg filtrerer i.

Det jeg lurer på er om det er noe virkning i alt det som ligger igjen i filteret? Kan jeg svelge det eller blande det ut om igjen med varmt vann og få effekt?
Spørs om du har brukt bomullen flere enn en gang. Har ofte brukt rester av bomullen og kokt det opp som jeg gjør med dop. Tror ikke du trenger varmt vann.
Visst du snakker om oxycontin så må du koke opp dottene som du gjør med oxycontin.
Her kaller vi det dotte-juice.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun god kjennskap til kapslene. Tablettene svelger jeg heller.
Etter jeg har filtrert, legger jeg dotten under tunga, tørker det preskutte pulveret og snorter det.
Usikker på hvordan det er å snorte tablettene, men de kan jo svelges.

Litt virkestoff ligger alltids igjen, da du aldri får både løst opp fullt og det vil alltid være vann igjen i dotten.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må man koke oxycontin i skje for eksempel eller holder det med nykokt vann fra vannkokeren? De tablettene er harde å knuse og det blir veldig mye igjen i bomullsdotten. Så jeg har spart på bomullsdotter i tilfelle det er noe funk i de. Er det da best å svelge det eller kan det funke og koke opp og filtrere om igjen?
Som sagt - kok opp dottene som du ville gjort med oxycontin. Vann og oppkok. Jeg har aldri friltrert en dott, kun filtrert med de jeg har kokt opp.