Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1367
Hei, jeg trenger innspill til hvor jeg kan reise bort i julen. Har ikke lyst til å feire med noen kjente, fordi jeg vil oppleve følelsen av å være alene bare. Er også lei alt hysteri rundt jul og alt med jul, blir for mye for meg, så derfor velger jeg å ville reise bort!

Vil gjerne ha innspill på steder jeg kan reise for å komme meg litt bort. Jeg har ganske få føringer, men kan skissere følgende:

- varighet bør være minimum over helligdagene, maksimalt to uker
- både innen- og utenlandsreise er aktuelt. Både varme og kjøligere strøk er ok.
- budsjett mellom 0 - 10 000 kr
- er relativt reisevant og kan reise langt (begrenses selvfølgelig av budsjettet), men vil helst dra et sted jeg som ung jente (18 år) er komfortabel med å bevege meg rundt på egenhånd
- kan gjerne jobbe/være frivillig/gå på kurs e.l.

Noen som har innspill/tips?

mener selvfølgelig julen 2014!

mener selvfølgelig julen 2014!
Sist endret av queen96; 10. desember 2014 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.