Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9591
Heisann! Som tittelen sier, har jeg mistet den lille slicky Apple tv fjernkontrollen. Har heller ikke slått på hjemmeseier på Apple tv, for da kunne jeg brukt iPhone eller ipaden min. Men for å gjøre dette må man altså ha fjernkontrollen!!..

Har prøvd å koblet Apple tv på samme nettverk koblet uten hell!
Noen som har en slik fjernkontroll liggende som vil deles denne kjapt og billig, og samtidig redde påsken for meg å mine?
gælisk påske!


Anders
Du har ikke en ubrukt universalkontroll liggende? Du kan ikke stikke ut imorgen lørdag og kjøpe en (universal)fjernkontroll når butikkene så vidt er åpne?
^Evt mobil med IR-sender.
Problem løst!!:-)

Koblet dataen min til ehternet kablet samtidig som Apple tv var koblet til kablet på samme nettverk.

Da fant plutselig iphonen og ipaden min Apple tv igjen

Dette hjalp bare i 5 min.. Nå finner jeg ikke Apple tv på remote appen lenger... Hmmm
Sist endret av AndersHagwen; 18. april 2014 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jonas:

Dette reddet påskekosen på kveldstid!! Thaaaanks!!


~Anders