Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1601
hei, har hatt windows 8 i over fire måneder og jeg blir snart gal om jeg ikke klarer å skru av den irriterende funksjonen med touchpaden.

Det er den hvor man beveger fingrene til venstre, så dukker det av og til den ekstra startmenyen på høyre side. selve menyen er fin den og jeg synes det holder mer enn nok å kunne få den fram ved å føre musa over i høyre hjørnet. at den i tillegg kommer opp når jeg av og til beveger fingrene mot venstre er sykt irriterende.

jeg har prøvd å søke på google, har ikke funnet noe hjelp. jeg håper derfor at det er noen her som kan hjelpe! på forhånd takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Eolin's Avatar
Trådstarter
er det seriøst ingen som aner noe som helst om dette? jeg blir gal! har prøvd å søke på alt mulig, har spurt venner av meg... ingen vet hva jeg skal gjøre..
Trykk Windows-r og skriv inn regedit i Kjør-boksen og deretter Enter for å laste Windows Registry editor. Godta meldingen som vises. Bruk menyen til venstre sidebar å navigere til følgende nøkkel i registeret:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Currentversion \ ImmersiveShell

Høyreklikk på ImmersiveShell og velg Ny> Key. Navn som nøkkelen EdgeUI. Høyreklikk på EdgeUI og velg New DWORD (32-bit) Value og name it DisableCharmsHint. Etter at du har opprettet verdien, dobbeltklikker du den og endre sin verdi fra standardverdien 0 til 1.