Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 620
Hei
Jeg klarte idag og oppdatere windows 8 til en nyere versjon som jeg ikke er så veldig fornøyd med.

det jeg er mest irritert over er at jeg ikke har den vanlige windows-knappen nederste til venstre. Har kalt det utsende jeg vil ha for "vil ha"

Noen som har noen tips til hvordan jeg får tilbake det gamle utsende?

Om jeg bare kan endre noe slik at det blir sånn eller gjennoprette til et tidligere stadige, systemgjenoppretting fungerer ikke.

Håper dere skjønner hva jeg mener og takk for svar
Windows 8 har ikke hatt den knappen i noen versjoner som er noe annet enn previews. Den knappen stammer fra Windows 7
http://www.classicshell.net/

Så fikle litt med innstillingene sånn at det blir likt Win 7
Sitat av KSF Vis innlegg
Windows 8 har ikke hatt den knappen i noen versjoner som er noe annet enn previews. Den knappen stammer fra Windows 7
Vis hele sitatet...
Den siste knappen der er på Windows 8.1 som ble rullet ut for et par dager siden.

TS: Det er noen tredjepartsprogrammer der ute som støtter denne oppdateringen, slik at du kan få det gamle utseendet igjen, jeg bruker ikke dette og kan derfor desverre ikke gi deg noen navn.
Et par raske søk på google burde vel løset det problemet.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Den siste knappen der er på Windows 8.1 som ble rullet ut for et par dager siden.

TS: Det er noen tredjepartsprogrammer der ute som støtter denne oppdateringen, slik at du kan få det gamle utseendet igjen, jeg bruker ikke dette og kan derfor desverre ikke gi deg noen navn.
Et par raske søk på google burde vel løset det problemet.
Vis hele sitatet...
Snakket om den første og funksjonaliteten dens. Har hatt 8.1 siden lansering og vet godt at den er der.