Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1098
Laget denne helt av meg selv med å bare lese ting å tang på nett. Lurte på om noen kan gi meg en feedback om hva du syntes. Vet ikke om dette skjer på deres browser, men når jeg hoover over linkene til flickr eller fb så syntes jeg dem hopper opp en pixel. Uansett hva jeg gjør i CSS koden så finner jeg ikke feilen på dette problemet.

Min web side er

www.designfishmedia.com
Det første jeg la merke til var størelsen på fonten i navigasjon menyen. Den kunne godt vært litt større.
Syns også at en solid bakgrunnsfarge hadde sett best ut, men det er vel mer personelige preferanser.

Ellers så ser det veldig bra ut. Ikke mye å klage på uten om de linkene du snakket om http://i.imgur.com/9SvuIjK.png . De ser helt fryktelig ut og passer overhodet ikke inn på det nåværende designet
Jeg liker designet ditt veldig godt! Og ikke minst slagordet ditt, konge!
Fint design, men jeg ville fått noen til å gå igjennom engelsken din. Det er en del feil der.

The funky layout captuering the lively club scene in House Music.
Vis hele sitatet...
Every year there is a big party in Båtsfjord where people have a whole week with music and spesial arrangments for kids and grown ups.
Vis hele sitatet...
This company's expertise is to find the good leaders in the team.
Vis hele sitatet...
Text in done in Cinema 4D and imported to Photoshop.
Vis hele sitatet...
If you are interested to hire me full time,
part time or just freelance, my resume is ready for download in either Norwegian or English.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
7 0
Tusen takk for all deres tid. Skal se om ikke jeg kan gjøre noe med de linkene jeg har. Ja engelsken min må vel fin justeres litt, men takk for at du fant dem.
Sitat av gbn74 Vis innlegg
Vet ikke om dette skjer på deres browser, men når jeg hoover over linkene til flickr eller fb så syntes jeg dem hopper opp en pixel. Uansett hva jeg gjør i CSS koden så finner jeg ikke feilen på dette problemet.
Vis hele sitatet...
Ser ut som hoppingen kommer av at i CSS-en din gir du alle a-elementer padding-top og padding-bottom på hhv. 0,1px og 0,1em. Fjern det.
Usikker på hvordan du rendrer menyen, men det virker uansett noe unødvendig å ha linkene som dette

Forsiden:

HTML-kode

<li><a href="advertising/burton-1.html">Advertising</a></li>
Når du er på en underside:

HTML-kode

<li><a href="../advertising/burton-1.html">Advertising</a></li>
Dersom du endrer lenken som dette:

HTML-kode

<li><a href="/advertising/burton-1.html">Advertising</a></li>
Så vil den alltid åpne designfishmedia.com/advertising/burton-1.html, uansett hvor mange "undermapper" du måtte være i.