Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1469
Litt dårlig tittel, de fleste som har prøvd MDMA vet at man tygger, vel lenge etter jeg tok det, når jeg røyker grønt, starter jeg å tygge som om jeg trippa på Emma. Er det vanlig eller hva skjer? xD Jeg har prøvd det 2 ganger, sist var 2 uker siden og jeg sitter å tygger nå også etter jeg fyrte morna.
Jeg har desverre ingen svar på tråden din. Men siden du virker veldig ny innen for euph, noe jeg ikke har prøvd, lurte jeg på hva du syns? Røyker en god del sirkustobakk selv, men vurderer å prøve MDMA. Hva er forøvrig "å tygge"?
I tilfelle det er MDPV, som noen sier, er denne tråden verdt å lese:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/5...inge-seriously
Forsåvidt verdt å lese uansett.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
I tilfelle det er MDPV, som noen sier, er denne tråden verdt å lese:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/5...inge-seriously
Forsåvidt verdt å lese uansett.
Vis hele sitatet...
Hahaha, nei jeg deler ingen av symptomene som han karen der har, eneste er når jeg røyker meg fjern så starter jeg å tygge. Jeg føler meg helt normal ellers.
Dette var helt feil tråd, beklager.
Ja det er normalt, du får såkalte "oppheng" på noe når du er stuka på sånt. Enten det er tygging tapping av foten eller noe slags ticking i trynet eller drive å fikle med light/altmyeslagsgreie.

Det går over etterhvert og ingenting å bekymre seg for.
Røyka du grønt under emma også?

Jeg har gjort det under turen, og når jeg da gjør det igjen dagen etter eller en stund etter,
så kjenner det som om jeg har tatt mdma igjen, men har da sluppet tyggingen, bare følelsen av
at jeg har tatt det var der.

Tygging under MDMA betyr (bruxism), at en har så mye energi i nakke kjeveregionen, kanskje ikke fri flyt der, så da bare må en tygge for å komme igjennom det (sånn ca tror jeg)