Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 824
Har oppgradert til Win 8 og update varslet om 33 viktige oppdateringer. Disse er lastet ned og maskinen restartes for konfigurering av de nedlastede oppdateringene. Men etter en stund får jeg meldingen "Feil ved konfigurasjon av opdateringer". Konfigueringen kommer kun til 15 %, så kommer altså feilmedlingen om "feil ved konfigurasjon av oppdateringer". Opp igjen og opp igjen.


Det blir for mye å ta med alle fixer jeg har forsøkt. Ulike rootkit-programmer finner nada. Noen som har løsning?

noekken
Jeg har søkt litt rundt etter dette og det jeg finner er at flere har hatt problemer med lydkort drivere
og løsningen har da vært å avinstalere lydkortet før oppdatering
Rundt 15% er normalt ved driver problemer
;-)
Trådstarter
28 0
Påskeferie og deslike gjør at jeg ikke har sett dette før nå. Men takker og bukker. Skal prøve ut dette.

n
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
28 0
Fremdeles mye reising. I en ledig stund fikk jeg likevel prøvd potitts forslag med avinstakllering av lydkortet. Fungerte brillefint. Takker, på etter skudd. noekken