Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1413
Hei!

I går bestemte jeg og noen kompiser oss for å lage en video. Den ene sa han ville synge, så hvorfor ikke bare lage en livecover. Vi hadde dessverre bare tid til ett opptak, så det er ikke helt optimalt med lyd, bilde og generelt arbeid. Har forsåvidt ikke noe ytterligere å skrive. Skriv gjerne en konstruktiv tilbakemelding! VIDEOEN

PS: Alkohol ødelegger ordforrådet.
Kommer an på hva du sammenligner det med, egentlig. YouTube huser flere bedre versjoner av den, og man ville nok ikke vunnet Norske Talenter med denne heller. Savnet spesielt litt ekstra trøkk i stemmen når det skulle være trøkk i stemmen. Men ellers så synes jeg for all del det hørtes fint ut. Absolutt ikke dårlig gjennomført, og helt sikkert mer enn nok til å få noen damer på gli på nach.

Men jeg lurer på hva som var din rolle i denne filmen? Jeg prøvde å høre etter en bakgrunnsstemme når bildet switchet til guy#2, men det klarte jeg ikke å høre noe av i det hele tatt.
Trådstarter
37 9
Stemmen er ikke helt kurant, nei. Det var et stort problem, dessverre. Min rolle i denne produksjonen er oppsett av kamera, kameraføring og redigering. Det er ingen bakgrunnsstemmer i det hele tatt, kun han som er i fokus på videoen. Det kommer flere videoer senere, forhåpentligvis med bedre tid til planlegging og høsting av crew!
Overgangen til refrenget kunne vært bedre. Det er forsåvidt noe av det verre å fikse vil jeg tro, men øvelse gjør mester!

Ellers kul stemme!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Kunne ha vært noe bedre overgang til refrenget, og litt mere trøkk i stemmen. (som sakt før)
Hører også at han bommer/sklir litt på den lyse e-strengen på noen grep, noe som gir en litt skjærende og ubehagelig lyd i akkorden.
Burde droppa gitaren, for det var slettes ikke bra. Ellers hadde han en ganske potensiell tøff stemme, så her er det bare å øve, øve, øve, øve!
Likte det! (Y)
Veldig kult!
Let me know når det kommer opp noe nytt
KP
Trådstarter
37 9
Takk for all respons! Det at den er såpass positiv er nesten litt skremmende. Jeg kan jo informere litt om hele konseptet, da jeg glemte det på toppen her.

Vi har et crew som består av en filmfotograf, en lydmann og en som fikser oppsettet. Tror det skal være alle. Vi har da planer om å ta inn artister som vil vise frem noe. I denne videoen er det Thinh Duc Nguyen som synger og spiller. Vi begynte med han for å se hvordan det hele fungerer, da vi er trygge på han og kjenner han godt. Senere vil ha med mennesker som kontakter oss, og dersom dette slår igjennom vil vi jo ha en flott plattform for PR av både oss selv og de ukjente artistene. Det er foreløpig ukjent hvor mye tid vi vil sette av til dette, da vi alle går i tredjeklasse og har både russetid og eksamen dette semesteret. Vi har heller ikke noe annet en skolens studio å gjøre dette på enda, men vi jobber med saken.

Spør gjerne om noe er uklart! Hodet mitt lever i tro om at det ikke likte gårsdagens alkoholinntak, og vil ikke samarbeide på hverken setningsoppbygging eller grammatikk.
Liker stemmen men gitaren den blir på en måte feil men ellers bra!
Trådstarter
37 9
Sitat av Underlaid atom Vis innlegg
Liker stemmen men gitaren den blir på en måte feil men ellers bra!
Vis hele sitatet...
Stemmer er en smule overdrevet, men det gir en fungerende effekt. Gitaren er dessverre ustemt og mindre brukervennlig. Det blir nok bedre fremover!
Lysettingen og kvaliteten var jo ellers veldig bra, men skyggen fra popfilteret burde dere kanskje tatt høyde for ?
Trådstarter
37 9
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Lysettingen og kvaliteten var jo ellers veldig bra, men skyggen fra popfilteret burde dere kanskje tatt høyde for ?
Vis hele sitatet...
Popfilteret ødela litt mer enn vi hadde regnet med. Så det egentlig ikke før vi var ferdig, hvilket er veldig uheldig for vår del! Satser på mindre skyggeskandaler i neste video.
Digger stemmen hans!!
Trådstarter
37 9
Sitat av HighOnSpongebob Vis innlegg
Digger stemmen hans!!
Vis hele sitatet...
Godt å høre!