Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1203
Har lagd en ny animasjon, sjekk den ut er du snill :

http://www.youtube.com/watch?v=1UA0xMVEVI8

http://i.imgur.com/08NP67w.png

Lager for å lære og teste, og tar gjerne imot tilbakemeldinger ifra de som ikke har våknet med brune flekker i underbuksa
bra jobbet
Må si meg imponert! Hva bruker du for å animere? Har du laget alt fra bunn av? Liker måten du besjeler figurene på, samtidig som du gir de hver sin personlighet enhver nordmann kan kjenne seg igjen i eller har relasjoner til. Får en litt nostalgisk følelse av helheten, da utseendet minner meg om barne-tv fra da jeg var liten. Det var litt mindre skytevåpen og div. da, men allikevel.
Ja, dette var bra, hehe
For de som vil komme i gang med noe lignende hadde det vert fett om du ville dele litt kunnskap rundt dette, som også Gronliee lurte på

Vil anbefale et popfilter ved opptak av lyd though
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
takk

Ja, har lagd alt fra bunnen av. tegner selv osv.

Jeg bruker flash, photoshop, after effects og fruity loops. og med de programmene så er det ennå store muligheter jeg ikke har fått benytta fult enda.
tegner også endel på ark, men i denne så var det bare figurene jeg tegnet på forhånd før jeg digitaliserte dem

Skal fikse meg et popfilter, takk for tipset!
Bra, har ikke lyd akkurat nå, og ble noe forundret over dutch captions?
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Dette her var meget bra laget! De andre videoene dine er også rå!
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
-vet ikke helt hvorfor det var dutch captions, jeg fjerna det nå.

-konge at du liker de

-vet ikke helt hvorfor det var dutch captions, jeg fjerna det nå.

-konge at du liker de
Ikke verst i det hele tatt. Du kan muligens jobbe med å få litt "smoothere" animasjon. Kan jeg spørre om hvor gammel du er?
Hahaha, genalt! Digger humoren! Elsker hvordan du framstilte karakterene, forstett slikt!
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
GoreLord: fett, skal gjøre d

chikara: ja, jeg satt meg en tidsfrist på 10 dager å lage den, så blir litt ymse prioriteringer, men blir nok å prøve å få det smoothere og forbedre på andre punkter etterhvert jeg har 25år gammel hud.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hahaha, fyfaen jeg elsker Mac Barney. Stå på mann, vil se mer! Det er så sykt meta!
haha, kanskje det at det er litt sent på natten, men jeg ler så jeg griner av stemmene til karakterene! Herlig fest!
▼ ... over en uke senere ... ▼
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
her er et annet klipp, mere en test enn en snutt, men i det miste så er det noe

Skvadron F
Jeg ler jeg ass! Syntes det var fett! Spesielt lættis er det når du fucker opp tone-fallet i stemmen! KP!
Kjempe bra! Fortsatt dutch captions tho
Dette likte jeg. Visuelt sett ganske pent. Det beste syntes jeg var stemmene, likte godt stemmen til sjefsulven.