Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1850
noen som vet om noen billige sider som selger burton, eller dc jakker?
ikke så verst priser på bergans på xl
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ikke så verst priser på bergans på xl
Vis hele sitatet...
ja skjekka det ut, men har ikke 2k til jakke.. må ha en side som selger en fet jakke til sånn 1000-1500,- ellerno
burton!=billig.
DC!=billig.
Men, du kan jo prøve junkyard feks.
50-50.no kjører også tilbud om dagen, sjekk om du finner en kul der. kategorien heter "snowboard-klær"
Hvorfor skal du ha Burton- eller DC-jakker? Fjortis og merkedilla?

Kjøp deg en skikkelig jakke som varer resten av livet (om du tar vare på den vel og merke). Jeg har hatt samme regnjakke i 4 år nå, en Sweet-jakke. Koster riktignok seks tusen kroner ny, men om du ender opp med å kjøpe ny jakke hvert år blir det fort like dyrt.

Om du skal ha en varm jakke så bør du gå for dunjakker. Jeg har dunjakke produsert av Rab som har fantastisk kvalitet. Skammelig varme er de også. Den har jeg vel hatt i rundt tre eller fire år. Min modell kostet 3500,- kr ny.

Samtidig er det lurt å nevne litt om hva slags bruksområde du har når du starter en tråd på denne måten. Litt relevant info er ikke dumt (budsjett, type jakke, osv) Skal du gå med jakken i all slags vær så er ikke en dunjakke noe for deg. Da må du ha Gore-Tex (skalljakke), men om du derimot skal bruke den på dager uten nedbør samtidig som det er isende kaldt bør du satse på dunjakke.

Bergans, Skogstad, Norrøna, og lignende har mange skamtøffe jakker som leverer kvalitet, tøft design (spesielt Norrøna) som duger i alt slags vær. Ta en kikk på de du!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Denne siden anbefales for billigere merkeklær: http://www.smartguy.no/klaer/jakker#...&level=[1] (har gjort søket og avmerket for deg)
Sist endret av uaexed; 12. november 2012 kl. 17:19.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Hvorfor skal du ha Burton- eller DC-jakker? Fjortis og merkedilla?

Kjøp deg en skikkelig jakke som varer resten av livet (om du tar vare på den vel og merke). Jeg har hatt samme regnjakke i 4 år nå, en Sweet-jakke. Koster riktignok seks tusen kroner ny, men om du ender opp med å kjøpe ny jakke hvert år blir det fort like dyrt.

Om du skal ha en varm jakke så bør du gå for dunjakker. Jeg har dunjakke produsert av Rab som har fantastisk kvalitet. Skammelig varme er de også. Den har jeg vel hatt i rundt tre eller fire år. Min modell kostet 3500,- kr ny.

Samtidig er det lurt å nevne litt om hva slags bruksområde du har når du starter en tråd på denne måten. Litt relevant info er ikke dumt (budsjett, type jakke, osv) Skal du gå med jakken i all slags vær så er ikke en dunjakke noe for deg. Da må du ha Gore-Tex (skalljakke), men om du derimot skal bruke den på dager uten nedbør samtidig som det er isende kaldt bør du satse på dunjakke.

Bergans, Skogstad, Norrøna, og lignende har mange skamtøffe jakker som leverer kvalitet, tøft design (spesielt Norrøna) som duger i alt slags vær. Ta en kikk på de du!
Vis hele sitatet...
vi andre kjøper ny jakke hvert år.. nytt år ny modell
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Hvorfor skal du ha Burton- eller DC-jakker? Fjortis og merkedilla?

Kjøp deg en skikkelig jakke som varer resten av livet (om du tar vare på den vel og merke). Jeg har hatt samme regnjakke i 4 år nå, en Sweet-jakke. Koster riktignok seks tusen kroner ny, men om du ender opp med å kjøpe ny jakke hvert år blir det fort like dyrt.

Om du skal ha en varm jakke så bør du gå for dunjakker. Jeg har dunjakke produsert av Rab som har fantastisk kvalitet. Skammelig varme er de også. Den har jeg vel hatt i rundt tre eller fire år. Min modell kostet 3500,- kr ny.

Samtidig er det lurt å nevne litt om hva slags bruksområde du har når du starter en tråd på denne måten. Litt relevant info er ikke dumt (budsjett, type jakke, osv) Skal du gå med jakken i all slags vær så er ikke en dunjakke noe for deg. Da må du ha Gore-Tex (skalljakke), men om du derimot skal bruke den på dager uten nedbør samtidig som det er isende kaldt bør du satse på dunjakke.

Bergans, Skogstad, Norrøna, og lignende har mange skamtøffe jakker som leverer kvalitet, tøft design (spesielt Norrøna) som duger i alt slags vær. Ta en kikk på de du!
Vis hele sitatet...
skal bare ha en Vinter jakke som tåler kulda bra.. og grunnen til jeg har lyst på burton jakke er for den gamle burton jakka mi er den beste jakka jeg har hatt.
Sitat av mrbudsmoker Vis innlegg
skal bare ha en Vinter jakke som tåler kulda bra.. og grunnen til jeg har lyst på burton jakke er for den gamle burton jakka mi er den beste jakka jeg har hatt.
Vis hele sitatet...
Skal love deg at du får et annet syn på det der om du kjøper deg Arcteryx, Norrøna, eller andre høykvalitetsmerker. Selvfølgelig er det en annen prisklasse enn Burton og annet "skrap", men de kronene får du igjen på kvalitet og levetid.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Skal love deg at du får et annet syn på det der om du kjøper deg Arcteryx, Norrøna, eller andre høykvalitetsmerker. Selvfølgelig er det en annen prisklasse enn Burton og annet "skrap", men de kronene får du igjen på kvalitet og levetid.
Vis hele sitatet...
yeh har en bergans jakke den funker greit nok, bare litt tynn.
Sist endret av mrbudsmoker; 12. november 2012 kl. 17:43.
Kjøp dickies! Jeg bruker pappa sin gamle, den er vel nesten 20 år gammel. Den er kul og er drittvarm.
Du burde så absolutt.
www.junkyard.no
www.stress.no
www.hollywood.no
www.boardshop.no

her er noen norske sider du kan ta en titt på, vil tro du finner noe du liker der, hvis ikke kan du alltids bestille fra USA.

www.karmaloop.com
www.dogfunk.com
Både Burton og DC m.f. har utsalg på Norwegian Outlet utenfor Oslo. Om du finner noe til prisen du nevner vet jeg ikke, men er du i nærheten kan det hvertfall være verdt å sjekke. Er stort sett noen kroner å spare på ting der.
Har en timberland earthkeeper! Classy og varm! Betalte 2k
Ekspert på påstander
Jeg har to vinterjakker som er både Bergans og Fjällräven uten pels. Bergans'en bruker jeg som arbeidsjakke og Fjällräven bruker jeg som fritidsjakke. Bergansen er 3-4 år gammel og fjällräven er ca 2-3 år gamle. Fikk de gratis av broren min. Bergansen begynner å bli slitt og ødelagt, men det er fordi jeg bruker den som arbeidsjakke om vinteren og Fjällräven bruker jeg som fritidsjakke. Jeg skal bruke fjallraven jakken i mange år fremover

Så hvorfor kan du ikke bare investere litt mer i en jakke som du kan bruke hele livet? Eller spør noen om du kan få kvalitetsjakker gratis/redusert pris som jeg gjorde? Penger spart!
Sitat av IRead Vis innlegg
Jeg har to vinterjakker som er både Bergans og Fjällräven uten pels. Bergans'en bruker jeg som arbeidsjakke og Fjällräven bruker jeg som fritidsjakke. Bergansen er 3-4 år gammel og fjällräven er ca 2-3 år gamle. Fikk de gratis av broren min. Bergansen begynner å bli slitt og ødelagt, men det er fordi jeg bruker den som arbeidsjakke om vinteren og Fjällräven bruker jeg som fritidsjakke. Jeg skal bruke fjallraven jakken i mange år fremover

Så hvorfor kan du ikke bare investere litt mer i en jakke som du kan bruke hele livet? Eller spør noen om du kan få kvalitetsjakker gratis/redusert pris som jeg gjorde? Penger spart!
Vis hele sitatet...
fjellreven er kvalitet, har allt fra jakke til tursekk i fjellreven og er storfornøyd
Det er dyrt for gode jakker, det er ikke alltid dun er veien..

Sjekk ut stormberg.no de har ofte tilbud på jakker
Er ikke alt for dyrt men kvaliteten ligger faktisk litt over prisnivået.
Dessuten er de kjempe flinke med reklamasjon hvis det skulle gå galt.
Det følger returseddel i pakken når du får den, slik at du kan sende rett tilbake hvis ting ikke stemmer.
Veldig fornøyd med stormberg klær selv. Hvertfall hvis du ikke skal bruke det til "highspeed aktiviteter"

Ellers er det Norrøna som duger, jeg har gitt opp Bergans nå.. alt for dårlig. Tro meg, jeg bruker slike klær mye og skikkelig.