Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 916
I det siste har jeg bestilt en massevis stuff fra ebay, men i forhold til da jeg bestilte noe fra ebay sist gang, så får jeg nå levert alle pakker på døren.
Selvfølgelig foretrekker jeg dette foran å måtte hente pakkene på postkontoret hver gang det kommer en ny pakke.

Men hvorfor?
Noen som vet hvorfor jeg nå får levert alle pakker på døren og ikke må hente de på mitt lokale postkontor lenger?
Kommer vel an på frakttypen avsender velger. Har du kjøpt noe ganske annerledes nå, eller betalt vesentlig mer i frakt?
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kommer vel an på frakttypen avsender velger. Har du kjøpt noe ganske annerledes nå, eller betalt vesentlig mer i frakt?
Vis hele sitatet...
Nei, det har vært mye av det samme nå som før, nemlig plakater for det meste, og jeg velger alltid billigste fraktmetode
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kanskje ditt lokale postkontor har meldt ifra om utsending fra terminal pga en viss årsak? Det kan være alt ifra himmel og jord.

De gjorde samme her, det var fordi kontoret holdt på å flytte.
Levert av UPS fremfor USPS ?

USPS er United States Post Service, alså ala det samme som Posten her i Norge, så da blir jo all pakkehåndtering av USPS post her i Norge gjort av Posten.

Velger du UPS så bruker dem vel sine egne bud så sant dem har bud der du bor.