Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 842
Jeg skal til Bergen på fest på Lørdag, og jeg trenger et sted å overnatte.
Noen som har forslag til et billig hotell i Bergen som er så nærme togstasjonen som mulig?
Dette er vel det billigste og nærmeste du kommer togstasjonen.

Ellers er det billigste hotellet i byen Citybox
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
http://www.gullaksen-gjestehus.no/

Billig, og veldig bra!
Sist endret av Ignifer; 21. juni 2012 kl. 18:18.
Kanskje ikke det billigste er noe for meg
Noen som har forslag til hoteller nærme togstasjonen, som har det et hotell skal ha og som helst ikke koster mer enn rundt 1000-lappen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av KnutValentine Vis innlegg
Kanskje ikke det billigste er noe for meg
Noen som har forslag til hoteller nærme togstasjonen, som har det et hotell skal ha og som helst ikke koster mer enn rundt 1000-lappen?
Vis hele sitatet...
Heile Bergen sentrum er nær jernbanen. F.eks. Citybox (www.citybox.no) har vel billige rom.
Det største problemet ser ut til å være at du trenger rommet på veldig kort varsel.

Hotellet som er nærmest jernbanestasjonen er Grand Hotel Terminus som ligger like ved siden av. De har rom til 1090 kroner, men det ser ikke ut til at de har noe ledig natt til søndag. Du kan eventuelt ringe og høre om det er noen avbestillinger eller prøve dagen du kommer for å se om noen ikke sjekker inn.

http://www.citybox.no, som noen har nevnt allerede, har kun ledige familierom til 1200 kroner natten.

Sjekket en rekke hoteller i cirka ti minutters gangavstand. De fleste er enten fulle eller har høyere priser enn du ønsker. Det billigste jeg har funnet av hoteller er Thon Hotel Rosenkrantz. De har rom ledig til 1295 kroner. Det ligger også på andre siden av sentrum i forhold til togstasjonen.

Ser dessverre ut til at familierom på Citybox er noe av det billigste som er tilgjengelig på så kort varsel. Ellers må du kanskje prøve å finne privat innkvartering.