![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#482 |
|
Vel, set og setting er alt.
har du det i boks, vil jeg garantere deg en uforklarlig med ord opplevelse. Igjen så spørs det litt på inntaks metoden, tar du det oralt med en Maoi vil jeg tro benzo vil fungere til en viss grad, igjen har ikke jeg så mye peiling på det med MAOIS så skal ikke uttale meg her egentlig (Tenker da spesifikt på at benzo + maoi kan fungere veldig farlig sammen?). Om du røyker det, så er du NØDT til å håndtere det, er ikke mulig og bare bli vanlig før effekten er ute igjen.
| |
|
|
|
|
|
#483 |
|
∞
|
|
|
|
|
|
|
#484 |
|
|
|
|
|
Sist endret av Grix; 5. mars 2012 kl. 20:04.
|
|
|
#485 |
|
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.
Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#486 |
|
Vel, set og setting er alt.
har du det i boks, vil jeg garantere deg en uforklarlig med ord opplevelse. Igjen så spørs det litt på inntaks metoden, tar du det oralt med en Maoi vil jeg tro benzo vil fungere til en viss grad, igjen har ikke jeg så mye peiling på det med MAOIS så skal ikke uttale meg her egentlig (Tenker da spesifikt på at benzo + maoi kan fungere veldig farlig sammen?). Om du røyker det, så er du NØDT til å håndtere det, er ikke mulig og bare bli vanlig før effekten er ute igjen. ![]() | |
|
Lightning strikes
|
|
|
|
|
|
|
#488 |
|
Jeg fortalte faktisk moren min at jeg har røyket DMT, og lærte henne litt om hva det er og hva det går ut på. Er godt å kunne prate ut om ting!
| |
|
Come take a walk on the wild side, You like your girls insane.Choose your last words,This is the last time.
Cause you and I,We were born to die |
|
|
|
|
|
|
#489 |
|
∞
|
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
Time is relative.
|
|
|
|
Sist endret av TinnSoldat; 16. mars 2012 kl. 12:57.
|
|
|
#491 |
|
Tror hun allerede visste det, egentlig. Mamma kjenner meg så godt. Kanskje nesten bedre enn jeg kjenner meg selv. Hun var veldig lik meg som ung så hun har en god del erfaring selv, for å si det slik. Noe som i grunnen er litt absurd er at hun blir utrolig gretten når jeg røyker vanlige sigaretter. Mens det å røyke joint inne er greit. Jeg sa det til henne, hun lo og var egentlig enig.
| |
|
Come take a walk on the wild side, You like your girls insane.Choose your last words,This is the last time.
|
|
|
|
|
|
#492 |
|
Tror hun allerede visste det, egentlig. Mamma kjenner meg så godt. Kanskje nesten bedre enn jeg kjenner meg selv. Hun var veldig lik meg som ung så hun har en god del erfaring selv, for å si det slik. Noe som i grunnen er litt absurd er at hun blir utrolig gretten når jeg røyker vanlige sigaretter. Mens det å røyke joint inne er greit. Jeg sa det til henne, hun lo og var egentlig enig.
| |
|
Hardstyle Maniac Sapphire HD7850 OC - XFX 750W - Intel 330 120 GB - 8 GB Vengance 1600 MHZ - i5 3570 K - Asus P8Z77-V LE
|
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
Røyking inne er ikke greit syns folket hjemme i huset mitt. Røkelsen jeg bruker gjør også at de går rundt og sniffer litt, men det er tross alt lov så de har egentlig ikke noe å si.
| |
|
Lightning strikes
|
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
Hadde noen veldig intense turer for litt siden. Dessverre er det veldig uklart nå. Jeg hadde en liten notatbok til å skrible ned litt hvis jeg følte for det. Trodde jeg hadde sett gjennom alt. Men plutselig kom jeg over en side der det sto "De er her!". Jeg ser jo at det er min skrift men jeg har ingen minner om å ha skrevet det. Det var... spesielt.
| |
|
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
testa DMT for første gang igår.
dette var visstnok prima vare. dæven døtte sier jeg bare...aldri blitt så sendt ut så raskt! frika hardt i gamledager, men kan ikke legge vekk det psykedeliske aspektet ved tilværelsen. noe av det som har slått meg ut raskest opp igjennom tidene, er å skyte E`er (ikke stolt av det. ikke prøv det)...det setter en skikkelig på ræva, men dette greiene her var som å bli lada inn i kanon, får så å bare bli fyrt avgårde rett inn i en GALaxe et stykke borti gata....hehe. fikk langt ifra en optimal opplevelse da jeg kasta opp ganske raskt etterpå. hadde vært på fylla dagen før, så dagsformen var ikke på topp. fikk nå kjøpt med en kvarting, så skal leke meg litt med den, og se om jeg ikke kan få kommunisert litt med et par romvesener etterhvert. | |
|
|
|
|
|
#497 |
|
testa DMT for første gang igår.
dette var visstnok prima vare. dæven døtte sier jeg bare...aldri blitt så sendt ut så raskt! frika hardt i gamledager, men kan ikke legge vekk det psykedeliske aspektet ved tilværelsen. noe av det som har slått meg ut raskest opp igjennom tidene, er å skyte E`er (ikke stolt av det. ikke prøv det)...det setter en skikkelig på ræva, men dette greiene her var som å bli lada inn i kanon, får så å bare bli fyrt avgårde rett inn i en GALaxe et stykke borti gata....hehe. fikk langt ifra en optimal opplevelse da jeg kasta opp ganske raskt etterpå. hadde vært på fylla dagen før, så dagsformen var ikke på topp. fikk nå kjøpt med en kvarting, så skal leke meg litt med den, og se om jeg ikke kan få kommunisert litt med et par romvesener etterhvert. | |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Jeg har lest om noen som opplever dette, men selv har jeg aldri følt at jeg trenger å kaste opp. Med ayahuasca derimot er saken en HELT annen. Da er det nesten unormalt å ikke kaste opp :P Kanskje oppkastet kom av at magen var full av mat, eller rett og slett en altfor enorm dose DMT? | |
|
"Take it easy dude. But take it!" - Terence Mckenna
|
|
|
|
|
|
|
#499 |
|
Jeg har følt at jeg var på randen til å kaste opp en gang, og det skyldes nok at nervøsiteten for å slippe seg løs gjorde opplevelsen mer intens en den allerede var fra før. Det tok meg flere minutter lenger enn de andre å komme meg over all informasjonen hjernebarken måtte prosessere. Sanseinntrykkene har ikke akkurat en tendens til å være slik de normalt sett er. Det beste er bare å slippe fullstendig taket. Har du først holdt røyken inne et par sekunder er det uansett ingen vei tilbake. La hele verdensbildet ditt, persepsjonen din, endre seg mens du flyter med. Du kan aldri styre den rusen der.
| |
|
|
|
|
|
|
|
#500 |
|
|
Sist endret av VarmSaus; 3. juni 2012 kl. 17:34.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|