![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#381 |
|
Grunnen til at man ikke bør poste her, er jo at om alle gjør det, så blir det vanskelig å ta hånd om en enkelt liste da folk vil prøve å hjelpe alle på en gang. Det vil si, masse lister, og masse svar, trøkka inn i en tråd. Noe som ihvertfall blir rot! | |
|
|
|
|
|
#382 |
|
Ditt kort er ikke ut datert, men andre kort kan være bedre for samme prisen i "Juli" enn nå. Det er jo greit å få mest mulig for pengene?
Grunnen til at man ikke bør poste her, er jo at om alle gjør det, så blir det vanskelig å ta hånd om en enkelt liste da folk vil prøve å hjelpe alle på en gang. Det vil si, masse lister, og masse svar, trøkka inn i en tråd. Noe som ihvertfall blir rot! | |
|
|
|
|
|
#383 |
|
Det er vel greit å få den ekstra fps`en om man først skal kjøpe noe til 10-12k? | |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Don´t think so. | |
|
|
|
|
|
#385 |
creeds for den ^^Neida, men ofte ligger det ikke tråder om den samme pris-klassen på topplisten, og skal du begynne å bla tilbake så blir det fort utdaterte. | |
|
|
|
|
|
#386 |
|
Jeg tror også det handler om usikkerhet. Altså, jeg selv har laget to tråder i det siste, av den enkle grunnen at jeg vet jeg får respons som er dedikert til meg, og jeg får svar som er 100% og slipper å være usikker på noe som helst.
Det er trygt med sin egen tråd, som omhandler KUN din pc, og ikke noe annet. Hvertfall når man er 15 og skal svi av 15k på gaming pc for første gang i sitt liv. da vil man være 2500% sikker på at det man handler er riktig, passer sammen etc.
| |
|
|Asus Pro Z77|3570k@4.3GHZ 24/7|Fractal R3/R4|Intel 520 120 GB|8GB DDR3|NH-D14||Seasonic Platinum 1KW|670 DirectCUII@1250 core/7096 mem|Matrix 7970@stock|XL2420T|
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Trenger hjelp til handleliste for ny stasjonær pc. Vil at den skal klare å kjøre diablo 3, evnt også BF3 MW3 på så god grafikk som mulig. Har da tastatur, mus og skjerm. Så trenger kabinett med alt av innhold.
Pris: helst ca mellom 7500 - 9000. Noen som kan hjelpe meg å finne en god handleliste til dette? | |
|
“It is not sufficient that I suceed - all others must fail.”
- Genghis Khan |
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Ruudi, jeg ser du har ganske mye erfaring. Også dere andre, burde jeg kjøpe en stasjonær jeg kan game på, eller kjøpe en laptop som jeg kan game hvor jeg vil, på hytta, utlandet, etc? Jeg er mye ute og reiser så er litt på gaming laptop, men de varer ikke så mange år?
| |
|
|
|
|
|
#390 |
|
Ruudi, jeg ser du har ganske mye erfaring. Også dere andre, burde jeg kjøpe en stasjonær jeg kan game på, eller kjøpe en laptop som jeg kan game hvor jeg vil, på hytta, utlandet, etc? Jeg er mye ute og reiser så er litt på gaming laptop, men de varer ikke så mange år?
Om du har litt mindre (la oss si 9k) anbefaler jeg en mini stasjonær (kan sette opp for deg) som holder litt lengre mtp. oppgraderinger og slikt, du vil også få mer for pengene. My two (personal) cents; Kjøp stasjonær, ingen vedsiden, ingen over. Ikke alle kan bestemme seg fort vet du ![]() For noen er 10-12k en stor sum å bruke på noe slikt som en data, og de vil tenke over valgene di gjør nøye. Dog, ikke lag flere tråder nå, er du snill
| |
|
Problemer med Pcen? - Ny gaming Pc? - Uoffisiell nFF TF2 server - Win7 Ultimate[lovlig]
PowerKommie [casemod] [Komponenter] ^midlertidig satt på hold^ |
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Problemer med Pcen? - Ny gaming Pc? - Uoffisiell nFF TF2 server - Win7 Ultimate[lovlig]
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Haha, jeg mente ikke 10k per, så datainteresert er jeg ikke, men hvor mye tipper du jeg kan bruke på stasjonæren? og da finner vi jo også ut hvor mye jeg skal bruke på bærbar. MEN: Jeg har skjerm og mus, og tastatur, men vil helst ha nytt tastatur, som IKKE er soft. snakker om på begge egentlig
| |
|
|
|
|
|
#394 |
|
Haha, jeg mente ikke 10k per, så datainteresert er jeg ikke, men hvor mye tipper du jeg kan bruke på stasjonæren? og da finner vi jo også ut hvor mye jeg skal bruke på bærbar. MEN: Jeg har skjerm og mus, og tastatur, men vil helst ha nytt tastatur, som IKKE er soft. snakker om på begge egentlig
Om du MÅ ha en laptop tar du en eee-machine til 2k vedsidenav, og kjøper en stasjonær til 8k. Personlig ville jeg kun gått for en stasjonær, ettersom en laptop ikke er konge til så mye egentlig, personlig bruker jeg det bare på hytta, og kunne egentlig klart meg med noe jeg kunne funni på skraphaugen. | |
|
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Nå ble jeg usikker, broren min har en eMachine til 2.800 kr.. Den lagger ikke men ble fortsatt usikker, tenkte litt på at jeg kunne gamet på hytta, i stuen, hvor som helst det passet meg.. mulig jeg kan skaffe noe mer penger, kanskje jeg kan gå opp til 14k, men da blir det en stund før jeg kan kjøpe
| |
|
|
|
|
|
#396 |
|
Hør; om du sparer opp blir det bare waste når det kommer til gaming, kanskje ett par casual spill (som Minecraft, platformers etc) kommer til å funke, men regn med å kjøpe ny laptop om ett par, tre år.
Laptopper duger egentlig bare til å sjekke rundt på nettet, og småspill. Vurder selv hvilke spill du kommer til å kjøre mens du er på hytta di, eller i stuen din. | |
|
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
| |
|
Trenger du hjelp med Android? Spør i "Den store Android tråden"
|
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Jeg har tenkt litt nå, og jeg har snart konfirmasjon også. Så jeg tror jeg sparer opp til mac, siden jeg hører at de kan holde i over 5 år om man behandler de bra. Så det jeg gjør nå: Jeg sparer opp til MacBook Pro 13/15 inch, så har jeg konfirmasjon ikke så lang tid etter. Så for konfirmasjons pengene kjøper jeg en rå gaming pc, til 10k. Altså da snakker vi stasjonær.
Og atm gamer jeg ikke sanne spill som krever god data.
| |
|
|
Sist endret av xLiquid; 28. mai 2012 kl. 07:24.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|