![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Anslå pris på hjemmekinoanlegg
Hei!
Skal bytte ut surroundanlegget mitt med ett stereo anlegg. Derfor vil jeg få solgt det gamle, men har absolutt ikke peiling på hvor mye jeg kan få for det. Anlegget ligger her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=34602157 Jeg vil jo ha mest mulig for det så jeg har vel satt prisen litt høyt, men det var det jeg kom opp med. Setter stor pris på forslag! | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
30-40 % reduksjon fra nypris er vanlig, har jeg hørt, hvis utstyret er i bra stand og lite brukt.
Har kjøpt mye brukt, og har kommet borti selgere som selger til en tredjedel av nypris, konsekvent, for å få ting bort. Virker som du har satt en rimelig pris, men du kan jo vurdere å selge forsterker og høyttalere hver for seg? Har inntrykk av at folk som kjøper brukt ofte er ute etter enkeltkomponenter. Forsterkeren får du lett solgt, det er nok verre med HT-ene.. | |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gå for Rega eller Project sine rimeligere spillere da får du mye kvalitets lyd og hygge som fint tåler en bra oppgradering av anlegget uten å bli svakeste ledd. Project har en nydelig en på soundgarden for 2400.
| |
|
When did Santa go from Reindeer to John Deer?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etter mitt syn så burde du få 6K for anlegget som du spør etter.
Men vil tro du vil få anlegget fortere vekk hvis du selger forsterkeren og høytalerene hver for seg. Mener at kunde basisen vil doble seg da. | |
|
Har mer greie på datamaskiner enn kvinnfolk. Men så snart de lager et kvinnfolk med et forståelig operativsystem så vil situasjonen snu...
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|