![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#41 |
|
Etter å ha syntetisert diverse HEs og nitrert diverse ting som gjør at de detonerer i store hastigheter så tenkte jeg å utvide littegranne. Investerie i boken som bomberman tipset om og sette meg inn i hva jeg egentligt driver med. Få gang på en destileringstasjon ++ å eksperimentere littegranne med kjemi. Virker meget interessant.
| |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Etter å ha syntetisert diverse HEs og nitrert diverse ting som gjør at de detonerer i store hastigheter så tenkte jeg å utvide littegranne. Investerie i boken som bomberman tipset om og sette meg inn i hva jeg egentligt driver med. Få gang på en destileringstasjon ++ å eksperimentere littegranne med kjemi. Virker meget interessant.
![]() Jeg vet ikke hvor gammel du er, og hvilken utdanning du har, men mye av stoffet i bøkene kan nok oppfattes som litt kjedelig og tørt. Likevel er mye av denne tørre lærdommen viktige grunnleggende kunnskaper for å lære videre. -Det kan nok også være en fordel å ha litt utstyr, slik at du kan gjøre noen praktiske øvelser for å sette lærdommen ut i praksis. Jeg forstår det også som om du ønsker dette. Viss det er noe du ønsker å vite om dette læreverket, må du gjerne spørre meg. Jeg vil svare etter beste evne
| |
|
-Znerk
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nja, tenkte egentligt på boken "generell kjemi". Skulle visst være meget bra på eksempler og fargebilder. Og det er jo sånn som ungdommen liker
![]() Setter stor pris på din hjelpsommhet. Du må være et gått menneske ![]()
| |
|
|
|
|
|
#44 |
Den boken omfatter nok også det meste du trenger av grunnleggende kunnskaper. Sitat:
Setter stor pris på din hjelpsommhet. Du må være et gått menneske
![]() ![]() takk takk, prøver hvertfall (full? - dette minner meg om vennlig fylleprat )
| |
|
-Znerk
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
#55 |
|
24M salpetersyre er unødvendig (hvittrykende) siden luftfuktighet vil fort blande seg inn og syren vil fordampe. 21.4M er tilstrekkelig for de fleste pyrotekniske reaksjonene.(rundt 90%)
| |
|
Playlist: http://open.spotify.com/user/kimight...l5T7cO1f1UB8IT
All animals are equal, but some animals are more equal than others. - George Orwell |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|