Norsk Freakforum
Svar

Trådverktøy
Gammel 13. mai 2012, 12:56   #1
Randomizer

Registreringsdato: feb 2012
Sted: Hamar
Kvalitetspoeng: 15
Hunder ved Oslo Spektrum?

Først av alt: Hvis denne tråden er i feil forum så håper jeg noen gidder å flytte den

Til saken:
Er det noen som vet om det pleier å være narkobikkjer utenfor konsertene i Oslo Spektrum? Jeg har kun vært der en gang, og jeg kan ikke huske å ha sett noen da.
Etter å ha brukt søkefunksjonen på forumet har jeg bare funnet en eller to som har fortalt at de ikke har sett noen hunder. Er det noen som vet noe mer om dette, eller som noen gang har sett hunder der?

På forhånd takk.
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 13. mai 2012, 13:07   #2
jalig
jalig's Avatar

Registreringsdato: jun 2008
Sted: Nepadalen
Kvalitetspoeng: 317
Har jobbet sikkerhet en god del i spektrum.

Er ikke noen standard med narkohunder. Men på høyrisk konserter er det meget mulig politiet er tilstede spesielt for å ta folk som selger eller flyr rundt i en annen verden, spesielt under køing inn og ved innslipp.

Når folk er inne er det vanskelig/umulig å ha full oversikt over dette. Men om noen oppfører seg dårlig eller forstyrrende blir de tatt ut rimelig raskt og holdt inn på bakrommet hvor vi ringer etter politiet og overlater slasken til de om vi mistenker rus.
Gammel 13. mai 2012, 13:09   #3
Randomizer

Er deadmau5-konserten jeg tenker på. Så hvis jeg venter med å fyre opp til konserten er igang, og ikke lager kvalm, så burte det gå fint?
Gammel 13. mai 2012, 13:11   #4
jalig
jalig's Avatar

Sitat: Originalt skrevet av Randomizer Vis innlegg
Er deadmau5-konserten jeg tenker på. Så hvis jeg venter med å fyre opp til konserten er igang, og ikke lager kvalm, så burte det gå fint?
Aner ikke spesifikt om den konserten, har lite kunnskap om de forskjellige bandene. Det er info man når man har security brief før skiftet starter.

Men sånn generelt burde det gå fint om de ser ann crowden. Om du er den eneste eller en av svært få som fyrer (les: om du fyrer under disney on ice eller andre). Så skal jeg garantere deg at du blir tatt ut ganske kjapt!

Time and place for alt.
Gammel 13. mai 2012, 13:13   #5
Randomizer

Haha, ser den.
Et siste spørsmål: Går security rundt blant publikum under konsertene? Hvis jeg står i mengden og har tent meg en incognito jay, så er jo dette veldig vanskelig å se på avstand med lysshow og hele pakka?
Sist endret av Randomizer; 13. mai 2012 kl. 13:15.
Gammel 13. mai 2012, 13:36   #6
Screwdriver
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar

Sted: Lignende
Kvalitetspoeng: 606
Sitat: Originalt skrevet av Randomizer Vis innlegg
Haha, ser den.
Et siste spørsmål: Går security rundt blant publikum under konsertene? Hvis jeg står i mengden og har tent meg en incognito jay, så er jo dette veldig vanskelig å se på avstand med lysshow og hele pakka?
Ja, det gjør de. Har sett blitt bedt om å slukke et par sigaretter på konsert der.
Gammel 13. mai 2012, 13:40   #7
Spirituell
facepalmer mye
Spirituell's Avatar

Registreringsdato: sep 2011
Sted: Tigerstaden
Kvalitetspoeng: 1221
Ta en one hitter istedenfor, null stress
Sist endret av Spirituell; 13. mai 2012 kl. 13:41.
Gammel 13. mai 2012, 14:14   #8
SOAN
SOAN's Avatar

Registreringsdato: mar 2012
Kvalitetspoeng: 213
Sitat: Originalt skrevet av Spirituell Vis innlegg
Ta en one hitter istedenfor, null stress
Stemmer for dette.

Eller så kan du putte mekket ditt i en tom sigg, verste som skjer da er jo bare at de ber deg om å cappe den!
Gammel 13. mai 2012, 14:44   #9
Randomizer

Jeg hadde planlagt en incognito joint. Ikke hørt om en ''one hitter'' før, men fra det jeg har lest går det vell på det samme. Men jeg vil helst ta den når jeg kommer inn, litt nærvøs for å gå forbi vaktene høy.
Sist endret av Randomizer; 13. mai 2012 kl. 14:45.
Gammel 13. mai 2012, 17:30   #10
jalig
jalig's Avatar

Går folk rundt ja, pga røykeloven så er man ganske strenge med røyking av alle slag. Det er store konsekvenser for arenaen om kontrollører ser folk røyke.

Vaktene bryr seg som oftest ikke om du er trivelig høy når du kommer inn. Så lenge du ikke oppfører deg dust.
Gammel 7. juni 2012, 21:15   #11
ferocious
exquisite

Registreringsdato: jun 2012
Sted: Kongsberg
Kvalitetspoeng: 10
Var der på konsert for et par år siden, det var en del bikkjer da ja.
Gammel 7. juni 2012, 21:19   #12
Paradigm
Wunderkind

Registreringsdato: okt 2011
Sted: Oslo/Akershus
Kvalitetspoeng: 162
Vet at det var flere som røyket der inne (deadmau5). Hørte om en som hadde tatt en joint der, men tror han hadde vært ganske diskré og pustet ut nedover så det ikke var så synlig, mens på en annen side var det noen som hadde tent en helt vanlig cigg og ble bedt om å stumpe den.

Poenget er at fyren fikk greiene sine inn, men jeg vet ikke om det var hunder der.

You are unique.
Svar
Trådverktøy