Norsk Freakforum
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 11. mai 2012, 00:40   #21
qeinar

Registreringsdato: okt 2007
Kvalitetspoeng: 39
Mista nesten breaking in, men den ble ressurecta for en sesong 2, liker ikke sesong 2 så godt though. Ser og at serien skall begynne å sendes på MAX. Har vert trist de gangene futurama ble kanselert og. Ble lei meg når jeg fant ut at lie to me ikke ble tatt opp for en ny sesong, men dette var ikke etter bare 1 sesong. Minnes det er endel serie jeg bare har set 1 sesong av, men kan ikke huske navn.. :/

Edit: Var og red for at det ikke skulle bli en sesong 2 av sherlock en stund.. fantastisk serie.

Glemte å nevne mental som ble avslutta etter en sesong. :<
Sist endret av qeinar; 11. mai 2012 kl. 00:44.
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 11. mai 2012, 21:15   #22
Vicarious
Vicarious's Avatar

Registreringsdato: mar 2012
Sted: Nordland
Kvalitetspoeng: 3
Det som er helt utrolig er at Jericho ble kanselert. Første sesong var 23 episoder, sesong 2 ble med bare 7 episoder. Kanskje den beste serien som noen gang har blitt laget (helt klart etter Game of thrones, Dexter og Fringe da)
Gammel 11. mai 2012, 22:28   #23
Notoneofthem
Player
Notoneofthem's Avatar

Registreringsdato: jan 2011
Sted: Norway
Kvalitetspoeng: 819
Sitat: Originalt skrevet av Thaos Vis innlegg
Syntes Two and a Half Men holder seg utrolig godt uten Sheen. Savner han ikke i serien i det hele tatt, fortsatt like morsomt!
charlie sheen VAR two and a half men, serien døde når han ble borte
Gammel 11. mai 2012, 23:23   #24
evn123

Registreringsdato: feb 2012
Kvalitetspoeng: 61
Sitat: Originalt skrevet av ssindreb Vis innlegg
skolens smarteste gutt, TJ på disney channel.. :P hehe, BMS er jo enda, ikke bare en sesong? den gamle miami vice er det få av, med don jhonson det er trist..
BMS har vel kommet med 2 sesonger, den tredje ble meldt kansellert for en stund siden, uten noe oppgitt grunn, som jeg har fått med meg.

Så også noen her som nevnte Breaking Bad, som mest sannsynlig er den sykeste serien jeg har sett i mit liv.
Etter min mening er det bra at slike serier heller får en bra slutt, enn at de pågår i flere tiår, og blir dårligere og dårligere, og til slutt "utvannet".
Gammel 11. mai 2012, 23:35   #25
Screwdriver
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar

Registreringsdato: jun 2008
Sted: Lignende
Kvalitetspoeng: 606
Futurama har vel blitt kanselert et par tre ganger nå, uten at det har satt en endelig stopp for produksjonen

Selv skulle jeg gjerne sett Flash Forward sesong 2. Den tok helt av etterhvert, men fengslet meg mer enn gjennomsnittsserien på TV.
Gammel 12. mai 2012, 00:11   #26
uaexed
Pirat
uaexed's Avatar

Registreringsdato: mai 2011
Sted: Tortuga bay
Kvalitetspoeng: 536
Hvis ikke suits hadde fått en sesong til hadde det blitt ramaskrik... Den er en kongeserie..
Gammel 12. mai 2012, 00:33   #27
8bit
Profesjonell Noob
8bit's Avatar

Registreringsdato: mar 2012
Sted: Somewhere over the rainbow
Kvalitetspoeng: 155
Syntes det var synd at Flash Forward blei kanselert, men en serie jeg savner mer er Life on Mars (mest den britiske) synd at den ble avslutta etter to sesonger...

Jaja, slik kan det vel også gå...
Gammel 12. mai 2012, 01:19   #28
twisted shroom
Mako Infused
twisted shroom's Avatar

Registreringsdato: mai 2007
Sted: Shambhala
Kvalitetspoeng: 971
Sitat: Originalt skrevet av Vicarious Vis innlegg
Det som er helt utrolig er at Jericho ble kanselert. Første sesong var 23 episoder, sesong 2 ble med bare 7 episoder. Kanskje den beste serien som noen gang har blitt laget (helt klart etter Game of thrones, Dexter og Fringe da)
De klarte i det minste å lage en bra slutt da, synes selv Jericho er noe av det beste TV-serien jeg har sett.

Føllte med en del på New Amsterdam, synd at det ble kanselert .

Do not scorn a weak cub, he may become the brutal tiger.
Gammel 12. mai 2012, 03:50   #29
HuskaIkke
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar

Registreringsdato: okt 2010
Sted: Bådåddjo
Kvalitetspoeng: 176
Sitat: Originalt skrevet av saxoni Vis innlegg
Takk og lov for at Alcatraz ble kansellert!
Hva mener du med det? Alcatraz er jo dritbra!

Tror en av grunnene til det er så lave seertall er at mesteparten laster ned og ikke gidder å vente et halvt år før det kommer på tv...

Håper Netflix kommer til Norge, da kommer nå jeg til å slutte å laste ned diverse serier.

Skulle gjerne sett mer av disse seriene:
-Terra Nova
-Legend of The Seeker! Synes nesten denne serien er like bra som Game of Thrones! http://www.imdb.com/title/tt0844653/
-BMS
-Frustrerte Fruer! ikke egentlig
-Alcatraz

-One tree hill

Gammel 12. mai 2012, 05:09   #30
bloodshotEyes

Registreringsdato: jul 2009
Kvalitetspoeng: 681
Har bare sett to av de seriene du nevner, Flash Forward og The Event, og jeg syns det var noe dritt.. Hvis noen greier å lage noe like fett som Lost og Prison Break blir de neppe kanselert etter 1 sesong. Problemet er vel mer at det er vansklig å holde denne type underholdning gående gjennom flere sesonger.
Gammel 12. mai 2012, 06:00   #31
missjones
linnjones.com
missjones's Avatar

Registreringsdato: okt 2011
Sted: Bergen
Kvalitetspoeng: 218
Alt handler jo om PENGER! Det er jo det som teller, og det som avgjør. Har de nok seere og tjener penger så fortsetter de. Så er det selvsagt det med om skuespillere og produsenter vil fortsette etter X antall episoder.

Noen serier avsluttes fordi de er på "topp", og har gått i mange år. House er en slik serie, jeg syntes det er veldig dumt at den gir seg. Jeg liker den veldig godt! Samme med Friends, Seinfeld og slikt. Men det fine er jo at det kommer nye serier, som vi også blir glad i!

http://linnjones.com
- Mitt liv gjennom tekst og bilder -
Gammel 12. mai 2012, 09:59   #32
Danbanan
Danbanan's Avatar

Registreringsdato: okt 2010
Kvalitetspoeng: 524
Mange nye tv show naa til dags prover og formidle skjulte meldinger via sendingene sine, det er noe som skjer naa om dagene og det er at the system, har total kontroll over media. Akkurat naa er det mange store og smaa som ''vaakner'' og skjonner sannheten bak det som foregaar i verden. og de fleste nye tv shows som prover og vise veier til bedre liv ute av systemet. blir fort kansellert.

Slik er det jeg ser det vertfall og tror paa det gjor jeg aa. for vi vet the system har kontroll, og de har et veldig bra anti-virusprogram.
Gammel 12. mai 2012, 10:21   #33
Sjølvaste

Registreringsdato: jan 2008
Kvalitetspoeng: 1035
Sitat: Originalt skrevet av Danbanan Vis innlegg
Mange nye tv show naa til dags prover og formidle skjulte meldinger via sendingene sine, det er noe som skjer naa om dagene og det er at the system, har total kontroll over media. Akkurat naa er det mange store og smaa som ''vaakner'' og skjonner sannheten bak det som foregaar i verden. og de fleste nye tv shows som prover og vise veier til bedre liv ute av systemet. blir fort kansellert.

Slik er det jeg ser det vertfall og tror paa det gjor jeg aa. for vi vet the system har kontroll, og de har et veldig bra anti-virusprogram.
Kompis, du har skrevet skammelig feil i adresselinjen. Du har kommet til Norsk Freakforum, ikke Nyhetsspeilet. Bedre lykke neste gang.

Kodi4k: "Kan da for faen ikke vite mer en det jeg ser på TV."
Gammel 12. mai 2012, 10:37   #34
Ond^Sofa
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar

Registreringsdato: mar 2001
Sted: Pensjonatet
Kvalitetspoeng: 759
Synes absolutt Life fortjente litt mer historie. Litt mer verdig avslutning om ikke annet.

DEC Mafia - Got Alpha?
Gammel 12. mai 2012, 11:58   #35
Grix
NaN
Grix's Avatar

Registreringsdato: jun 2009
Sted: Askøy
Kvalitetspoeng: 851
Arrested Development skal gjøre comeback og lage sesong 4, da er jeg fornøyd uansett!

Gammel 12. mai 2012, 12:07   #36
Screwdriver
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar

Registreringsdato: jun 2008
Sted: Lignende
Kvalitetspoeng: 606
Sitat: Originalt skrevet av Grix Vis innlegg
Arrested Development skal gjøre comeback og lage sesong 4, da er jeg fornøyd uansett!
Og ikke minst - en film!
Gammel 12. mai 2012, 12:18   #37
happy violence
hyggelig
happy violence's Avatar

Registreringsdato: des 2010
Sted: sør
Kvalitetspoeng: 850
Savner The War at Home Fantastisk serie, ble kansellert etter 2 sesonger....

har du røkt?
Gammel 12. mai 2012, 12:29   #38
Penesmurfen
Felurian
Penesmurfen's Avatar

Registreringsdato: jun 2010
Sted: bÆrum
Kvalitetspoeng: 140
Sitat: Originalt skrevet av evn123 Vis innlegg
BMS har vel kommet med 2 sesonger, den tredje ble meldt kansellert for en stund siden, uten noe oppgitt grunn, som jeg har fått med meg.
Hva er det du prater om, sjekk fakta før du poster.

BMS er foreløpig på 3 fulle sesonger.

Det har vært ca 10 mnd mellom hver sesong,
og sesong 3 ble avsluttet 30 November 2011.

Fakta er at Lionsgate (de som lager serien)
forhandler med Spike (som er tv-kanalen) om sesong 4.

Never give up. Ever.
Gammel 12. mai 2012, 12:33   #39
Buddapower
Does not forgive
Buddapower's Avatar

Registreringsdato: feb 2009
Sted: Oslo
Kvalitetspoeng: 907
Sitat: Originalt skrevet av Mantuz Vis innlegg
Walking Dead tviler jeg på overlever lenger heller ... ikke etter S3 ivertfall etter min mening, tapte seg mye i S2
Det får nå være din mening, for hvis du ser her, her og her, så var sesong 2 bedre enn noen gang. Det er ingenting som tyder på at The Walking Dead kanselleres i nær framtid.

The more I learn, the more I learn how little I know

Ord delings feil har blitt for mainstream. Nåerdet ordsammenslåing somgjelder!
Sist endret av Buddapower; 12. mai 2012 kl. 12:34.
Gammel 12. mai 2012, 12:34   #40
DonTomaso
✈ ✈ ———- ♒✈
DonTomaso's Avatar

Registreringsdato: feb 2003
Kvalitetspoeng: 11005
Sitat: Originalt skrevet av Grix Vis innlegg
Sitat: Originalt skrevet av Screwdriver Vis innlegg
Og ikke minst - en film!
Det har de sagt i over fem år nå. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Ja, jeg vet at både Mitchell Hurwitz og flere av skuespillerene har sagt at ting er i ferd med å skje, men dette har de som sagt tidligere.
Svar
Trådverktøy