![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#21 |
|
Mista nesten breaking in, men den ble ressurecta for en sesong 2, liker ikke sesong 2 så godt though. Ser og at serien skall begynne å sendes på MAX. Har vert trist de gangene futurama ble kanselert og. Ble lei meg når jeg fant ut at lie to me ikke ble tatt opp for en ny sesong, men dette var ikke etter bare 1 sesong. Minnes det er endel serie jeg bare har set 1 sesong av, men kan ikke huske navn.. :/
Edit: Var og red for at det ikke skulle bli en sesong 2 av sherlock en stund.. fantastisk serie. ![]() Glemte å nevne mental som ble avslutta etter en sesong. :< | |
|
|
Sist endret av qeinar; 11. mai 2012 kl. 00:44.
|
|
|
#22 |
|
Det som er helt utrolig er at Jericho ble kanselert. Første sesong var 23 episoder, sesong 2 ble med bare 7 episoder. Kanskje den beste serien som noen gang har blitt laget (helt klart etter Game of thrones, Dexter og Fringe da)
| |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Så også noen her som nevnte Breaking Bad, som mest sannsynlig er den sykeste serien jeg har sett i mit liv. Etter min mening er det bra at slike serier heller får en bra slutt, enn at de pågår i flere tiår, og blir dårligere og dårligere, og til slutt "utvannet". | |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Futurama har vel blitt kanselert et par tre ganger nå, uten at det har satt en endelig stopp for produksjonen
Selv skulle jeg gjerne sett Flash Forward sesong 2. Den tok helt av etterhvert, men fengslet meg mer enn gjennomsnittsserien på TV. | |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Syntes det var synd at Flash Forward blei kanselert, men en serie jeg savner mer er Life on Mars (mest den britiske) synd at den ble avslutta etter to sesonger...
| |
|
Jaja, slik kan det vel også gå...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Føllte med en del på New Amsterdam, synd at det ble kanselert .
| |
|
Do not scorn a weak cub, he may become the brutal tiger.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hva mener du med det? Alcatraz er jo dritbra!
![]() Tror en av grunnene til det er så lave seertall er at mesteparten laster ned og ikke gidder å vente et halvt år før det kommer på tv... Håper Netflix kommer til Norge, da kommer nå jeg til å slutte å laste ned diverse serier. Skulle gjerne sett mer av disse seriene: -Terra Nova -Legend of The Seeker! Synes nesten denne serien er like bra som Game of Thrones! http://www.imdb.com/title/tt0844653/ -BMS -Frustrerte Fruer! ikke egentlig ![]() -Alcatraz -One tree hill | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har bare sett to av de seriene du nevner, Flash Forward og The Event, og jeg syns det var noe dritt.. Hvis noen greier å lage noe like fett som Lost og Prison Break blir de neppe kanselert etter 1 sesong. Problemet er vel mer at det er vansklig å holde denne type underholdning gående gjennom flere sesonger.
| |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Alt handler jo om PENGER!
Det er jo det som teller, og det som avgjør. Har de nok seere og tjener penger så fortsetter de. Så er det selvsagt det med om skuespillere og produsenter vil fortsette etter X antall episoder.Noen serier avsluttes fordi de er på "topp", og har gått i mange år. House er en slik serie, jeg syntes det er veldig dumt at den gir seg. Jeg liker den veldig godt! Samme med Friends, Seinfeld og slikt. Men det fine er jo at det kommer nye serier, som vi også blir glad i!
| |
|
http://linnjones.com
- Mitt liv gjennom tekst og bilder - |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mange nye tv show naa til dags prover og formidle skjulte meldinger via sendingene sine, det er noe som skjer naa om dagene og det er at the system, har total kontroll over media. Akkurat naa er det mange store og smaa som ''vaakner'' og skjonner sannheten bak det som foregaar i verden. og de fleste nye tv shows som prover og vise veier til bedre liv ute av systemet. blir fort kansellert.
Slik er det jeg ser det vertfall og tror paa det gjor jeg aa. for vi vet the system har kontroll, og de har et veldig bra anti-virusprogram. | |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mange nye tv show naa til dags prover og formidle skjulte meldinger via sendingene sine, det er noe som skjer naa om dagene og det er at the system, har total kontroll over media. Akkurat naa er det mange store og smaa som ''vaakner'' og skjonner sannheten bak det som foregaar i verden. og de fleste nye tv shows som prover og vise veier til bedre liv ute av systemet. blir fort kansellert.
Slik er det jeg ser det vertfall og tror paa det gjor jeg aa. for vi vet the system har kontroll, og de har et veldig bra anti-virusprogram. | |
|
Kodi4k: "Kan da for faen ikke vite mer en det jeg ser på TV."
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Arrested Development skal gjøre comeback og lage sesong 4, da er jeg fornøyd uansett!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
BMS er foreløpig på 3 fulle sesonger. Det har vært ca 10 mnd mellom hver sesong, og sesong 3 ble avsluttet 30 November 2011. Fakta er at Lionsgate (de som lager serien) forhandler med Spike (som er tv-kanalen) om sesong 4. | |
|
Never give up. Ever.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
The more I learn, the more I learn how little I know
Ord delings feil har blitt for mainstream. Nåerdet ordsammenslåing somgjelder! |
|
|
|
Sist endret av Buddapower; 12. mai 2012 kl. 12:34.
|
|
|
#40 |
|
| |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|