![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Gammel fotballstadion
Hei igjen alle freak's !
Disse byggene ble revet for en stund tilbake - så tillater meg selv å skrive at dette var gamle Fredrikstad stadion .. Dette kommer også rimelig tydelig frem gjennom flere av bildene ! Litt teknisk om bildene : Flere som har sett disse før har spurt om det er HDR. Jeg tar som regel HDR da jeg fotograferer under UE, men denne serien er ikke av HDR ; kun enkelt-eksponeringer tatt opp i RAW og behandlet i DPP (Digital Photo Professional) hvor de også er påført litt mild split-toning. Her er noen av bildene fra et besøk jeg gjorde der for omtrent 1 år siden ![]() Abandoned Stadium : Name Tag by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Locker Room by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : In The Basement by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Stairs by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Toilet by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Stickers by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : In the Basement by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Supporters by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Tribunes by jorgen.syversen, on Flickr ![]() Abandoned Stadium : Glass by jorgen.syversen, on Flickr | |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|