![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
MEN hva om vennene hans bruker hele dagen på gaming, slik han gjorde, og det er hans sosiale arena? Slik er det for mange som bruker mye tid på gaming, som kan være både årsak og resultat.
| |
|
Dersom jeg skulle vært enig med deg, ville vi begge tatt feil.
|
|
|
|
Sist endret av PairADice; 4. mai 2012 kl. 08:29.
|
|
|
#83 |
|
Nå har det seg slik at jeg har fått mange nye venner gjennom gaming. Fra over alt i verden. Teller dette da?
| |
|
Jaja, slik kan det vel også gå...
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nøyaktig mitt poeng: De som bruker mye tid på gaming, har også sannsynligvis en stor sosial sirkel innenfor de respektive spillene. Online spilling er blitt langt mer enn "bare spilling" i dagens samfunn, og de som ikke klarer å se dette har enten et veldig snevert syn på internett og dataspill ved å tro at "bare nerder spiller data da, d'uuuh!" eller lever i en virkelighet som var for lenge siden, "Den gangen jeg var ung...", eller lite interesse for dataspill og internett generelt.
| |
|
Dersom jeg skulle vært enig med deg, ville vi begge tatt feil.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Etter mye dataspill i barndommen utviklet jeg en generell interesse for data.
Viss du klarer og sitte med pcen uten og spille så alt for mye, så kan du jo gjerne utforske dette. Alt i fra hardware, til software til det store Internett og mye mer! | |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Anbefaler deg å begynne med mye fysisk trening ettersom man føler seg helt eksepsjonelt etter man har trent! I tillegg bygger man opp kroppen sin, noe du kommer til å verdsette stort når du blir eldre. (Ikke at mine 18 år er så utrolig mye though... )
Jeg begynte i omtrent november i fjor å trene mye styrke og kondisjon. Jeg har aldri hatt noen dårlig kondis eller slitt med overvekt, men jeg begynte rett og slett fordi jeg var en liten spjæling! Det tar faktisk ikke lange stunden før du merker stor forskjell. Man er bare nødt til å faktisk gidde å dra rævva ned til det lokale studioet. Man blir også utrolig mye mer opplagt og utholdenheten øker skikkelig! Trener selv 4-5 dager i uka akkurat nå!
| |
|
|
|
|
|
Sist endret av Kålroten; 4. mai 2012 kl. 16:49.
|
|
|
#89 |
|
Driver en del og eksperimenterer med programering og koding.
| |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|