Svar

Trådverktøy
Gammel 29. april 2012, 14:20   #41
Kålroten
Av beste sort!
Kålroten's Avatar

Medlem siden: mai 2011
Sitat: Originalt skrevet av Dodecha Vis innlegg
Hvor i all verden finner du alt dette? Simpelt Google søk?

Svar på og siter dette innlegget
Gammel 29. april 2012, 14:28   #42
FellowMellow
Ikke

Medlem siden: des. 2011
Har selv merket at flere dealere har beggynt og selge syntetisk, ser ikke poenget med og kjøpe det, kansje litt billigere. Men er det verd og ta risken. Røyk naturlig cannabis ikke det kjemisk fremstilte drittet

Og nå må snart politikerene få opp øynene og se at forbudet fører til at folk bruker dritt om dette!
Gammel 29. april 2012, 14:32   #43
excubated
excubated's Avatar

Medlem siden: des. 2007
Nettsida der jeg handler RC'er av og til, har nylig fått inn en JWH-analog (AM-2201). De selger den både som rent pulver og som urtemix, og det rene pulveret gir visst overdose fra 300µg :s Scary shit..

qstate: STØTTE KONTAKT?! Æ E FAN IKKE HÆMMA!!!!!!!!!!!!!!! SATAN I HÆLLVETTE!!!!!!!!!!!!! HÆLVETTEEEEEE!!!
Gammel 29. april 2012, 15:48   #44
naid

Medlem siden: des. 2008
Sitat: Originalt skrevet av Tardendy Vis innlegg
beste jeg fikk till nå...

http://bildr.no/view/1167148

som sagt, ligner på pot, men har mere tro på det er noe krydder akti
ligna på changa
Gammel 29. april 2012, 16:01   #45
Dodecha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar

Medlem siden: nov. 2003
Sitat: Originalt skrevet av Kålroten Vis innlegg
Hvor i all verden finner du alt dette? Simpelt Google søk?
Det er korrekt, vanligvis paster jeg ikke linker til avisartikler, som den første linken er, men jeg fant ikke noe mer info rundt hendelsen uten å måtte betale for tilgang.
Pubmed, den andre linken er en database over medisinske journaler og forskningsrapporter.

Gammel 29. april 2012, 21:31   #46
Batabusa
ArbeidsledigProletar
Batabusa's Avatar

Medlem siden: nov. 2007
Sitat: Originalt skrevet av Dodecha Vis innlegg
Jeg har overdosa GROVT på dette med visuals og fullstendig lammelse jeg klarer ikke fatte hvor jævlig det må være og hvor store doser de må ta. SKremmende greier.

Men den ene casen var jo ikke dødelig i og for seg, bare et enkelttilfelle av hjerteflimmer/arytmi. Mens den andre saken egentlig ikke la fram den hele historien. De fant metabolitter av JWH-018 og gikk dermed utifra at det var det som trigget det.

"According to toxicology tests that came back Friday, Jack's collapse was triggered by a synthetic drug that mimics the effects of marijuana, Shore said."
Hvordan vet de at det var DET som trigget det? - Synes hele greia var litt suspekt.

Uansett, JWH-XXX og andre syntetiske cannanobioder har ingenting å gjøre på det åpne marked. Det er bra det har blitt ulovlig og dets bruk og oppfinnelse alene er jo på grunn av forbudspolitikken.

Grønne og ture på, sønn ka du lure på?
Bruker du "SWIM" for å "gjemme deg" er du lettere retardert og bør sendes i konsentrasjonsleir for å bankes opp til du forstår at det har null og nix for seg.
Gammel 29. april 2012, 21:40   #47
kimmy9gga
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar

Medlem siden: sep. 2008
Sitat: Originalt skrevet av lex123 Vis innlegg
I tillegg er slike blandinger med tilfeldige urter ofte svært lite forsket på (altså hvordan det er å innhalere disse tilfeldige plantene.)

Om du absolutt skal eksperimentere med syntetiske cannabinoider, kjøp det i ren pulver form fra en legit vendor. Husk å gjør rikelig med research om det du velger, og ha presis milligramsvekt, og doser riktig under trygge omstendigheter.
Nja tviler egentlig sterkt på det, tipper egentlig det meste er Greengo eller noe lignende tobakk erstatning , av samme type urt som er blitt mixa i en blender, derav at det ser ferdig grindet ut. Dette er bare synsinger da

Skulle ønske jeg visste lyden av en hånd som klapper.
Gammel 2. mai 2012, 16:41   #48
TheRealMan1ak

Medlem siden: april 2010
Sitat: Originalt skrevet av TheGloryHole Vis innlegg
Merkelig, trudde syntetisk slo inn som en jævla slegge?
Dette har vært tilfellet da jeg har prøvd syntetisk hvertfall. Har ikke rekket å ta vekk bongen fra kjeften før det har kicka som faen :P Men hadde ikke noe særlige gode opplevelser med syntetisk de gangene jeg prøvde det.
Gammel 3. mai 2012, 06:01   #49
MonkeyBusiness
MonkeyBusiness's Avatar

Medlem siden: april 2012
Røyker bare naturlige saker fra marihuana. Man veit jo ikke hva man får med sånne syntesiske midler. Så noen her oppe som linka til dødsfall og sånt... der har du god nok grunn til å bruke huet og bare røyker naturlig!
Gammel 3. mai 2012, 12:07   #50
Dodecha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar

Medlem siden: nov. 2003
Sitat: Originalt skrevet av Batabusa Vis innlegg
Jeg har overdosa GROVT på dette med visuals og fullstendig lammelse jeg klarer ikke fatte hvor jævlig det må være og hvor store doser de må ta. SKremmende greier.

Men den ene casen var jo ikke dødelig i og for seg, bare et enkelttilfelle av hjerteflimmer/arytmi. Mens den andre saken egentlig ikke la fram den hele historien. De fant metabolitter av JWH-018 og gikk dermed utifra at det var det som trigget det.

"According to toxicology tests that came back Friday, Jack's collapse was triggered by a synthetic drug that mimics the effects of marijuana, Shore said."
Hvordan vet de at det var DET som trigget det? - Synes hele greia var litt suspekt.

Uansett, JWH-XXX og andre syntetiske cannanobioder har ingenting å gjøre på det åpne marked. Det er bra det har blitt ulovlig og dets bruk og oppfinnelse alene er jo på grunn av forbudspolitikken.
Det er klart at den avisartikkelen om fyren som kollapset under trening mest sannsynlig ikke døde av JWH-18, det er flere sportsfolk som har kollapset under trening.
Personlig tror jeg det i aller verste fall kunne vært at JWH-18 stresset hjertet hans først og treningen gjorde resten, dog kan ikke dette bevises ut i fra dataene som finnes.

Men med det sagt, så ser jeg likheter mellom løsemiddelbruk og RC's:
Endel, men heldigvis ikke alle, ser ut til å tro at fordi noe ikke er ulovlig, så er det harmløst, eller i det minste mer harmløst enn ulovlige stoffer.
De fleste av oss avfeier dette som ren idioti, noe det er, men det finnes slike folk der ute.
Legemiddelindustrien bruker år og millioner på testing av nye stoffer, jeg har enda ikke sett dokumentasjon på at et eneste RC har gått igjennom en slik prosess, alikevell ser man mye mer fiendtlighet til legemidler enn RCs.

Mine to cents...

Gammel 4. mai 2012, 00:47   #51
Coffern

Medlem siden: aug. 2010
Fikk noe som lignet veldig for en lang stund tilbake, dårlig og kortvarig funk. Holder meg til the real deal når jeg skal røyke, men akkuratt nå er det eksamenstider så da blir det null og niks av noen ting Liker å holde meg klar i hodet og være clean i perioder. Syntetisk vises som nevnt ikke opp på vanlige prøver, men RC's er skumle greier spør du meg, er en grunn til at de ikke er mer utbredt enn de er. Better safe than sorry!
Svar
Trådverktøy