Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 8. januar 2012, 21:13   #181
Floppy

Medlem siden: des. 2011
Jeg vil lære meg Java, etterfulgt av C#. Muligens Action script og flash etterhvert.

Anyways, first things first, ledig læremester til Java tilgjengelig? (Mail kontakt)

"If you are stating the marriage between Prince Charles and Princess Diana as means to achieve a mutual apprehension of a specific point in time of which you are referring, we have nothing in common!"
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 22. januar 2012, 19:04   #182
SindreM

Medlem siden: aug. 2011
Jeg er helt nybegynner innen programmering, men har ekstremt lyst til å lære et av språkene og faktisk sette meg inn i det, men sliter med det å starte!

Om det er noen som har lyst til og hjelpe meg igang, eller være læremester over en lengre periode hadde det vært konge! Så om noen der ut har mulighet for en av delene så PM meg.

SindreM
Gammel 25. januar 2012, 11:46   #183
Akimoto873

Medlem siden: okt. 2011
Hei!

Jeg er ute etter en som kan og forstår C++ (og C#) - og er villig til å lære bort til noen som tar dette seriøst.

Jeg går nå på VG2 - Data og Elektronikk (karakter gjennomsnitt rundt 5) - og har mye tid til overs som jeg bruke til å lære meg C++ og C#. (Planlegger å lære Javascript, Python m.m. når jeg kommer på høgskole).

Programmering er noe jeg kommer til å gjøre på hogskole etter jeg har tatt fagbrev (om 3,5 år) - og jeg leter etter en seriøst programmerer som ønsker en ny venn og lærling

Fant ut om denne tråden på min; http://freak.no/forum/showthread.php...31#post2433931

Av en eller annen grunn så er "topic"en jeg laget (ovenfor for link) borte. Kan noen finne ut hvorfor?
Gammel 10. februar 2012, 21:46   #184
Fabelmk
Fabelmk's Avatar

Medlem siden: feb. 2012
Hallo, Har veldig lyst til å lære meg Python, hvis noen kan kontakte meg så er det bare maile: Daniel_kn@live.no eller msn, kan bittelitt om python fra før.

Kan starte helt fra begynnelsen har også lyst til å lære WxPython eller andre GUI språk..

Hvis noen kan bare hjelpe meg litt til å komme igang hadde jeg vært sykt takknemlig!

Daniel Peace!
Gammel 10. februar 2012, 22:14   #185
Adrian
∮ F dr = 0

Medlem siden: juli 2002
Ønsker lærer i objektorientert programmering.
Har delvis kunnskap om enklere programmering som Visualbasic og litt java.
Jeg kan tilby lærerhjelp i matematikk, og kjemi opp til ingeniørnivå.
Kan også legge til at jeg anser meg selv som en dyktig lærer da jeg i dag jobber som en privatlærer.

Bor forøvrig i Oslo, og er fleksibel for møter i Oslo omegn.

Yeahright
Gammel 10. februar 2012, 22:24   #186
Putas
Putas's Avatar

Medlem siden: des. 2004
Ønsker å lære Adobe premiere og after effects.

Har rotet litt i noen ukers tid så jeg vet åssen jeg starter programmene :P
For det meste filmer jeg har tatt under dykking jeg har lyst til å redigere.

Bor i nærheten av moss, men kan også ta ting over nett. Send meg en pm hvis dette er noe som kunne passe for deg.

"I don't need you honey, I beat my di** like it owes me money!"
Gammel 6. mars 2012, 22:33   #187
R0flcopter
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar

Medlem siden: mars 2012
Hei, ønsker å lære C++, har boka Accelerated C++, og har så vidt begynt på den. så vist det er nokon læremesterer til overs innanfor C++ så hadde det gjort seg

PM meg om du vil ha kontakt info som skype/email ect.
Gammel 6. mars 2012, 22:48   #188
Bako123

Medlem siden: jan. 2012
Sitat: Originalt skrevet av sykofant Vis innlegg
Hvil hjerne lære meg programmering jeg så vis noen av dere vil lære meg så si ifra.
Kan nevne at jeg er totalt uerfaren innen evnet...

Kan sikkert lære ting tilbake også
Programmering er nok ikke noe for deg hvis du "hvil hjerne". Her må hodet være våkent!
Gammel 6. mars 2012, 23:05   #189
R0flcopter
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar

Sitat: Originalt skrevet av Bako123 Vis innlegg
Programmering er nok ikke noe for deg hvis du "hvil hjerne". Her må hodet være våkent!
Kan vere flink i engelsk sjølv om ein ikkje er flink i norsk just sayin borah!
Gammel 6. mars 2012, 23:05   #190
Wokapoka

Noen som har lyst til å tjene litt ekstra penger for å lære bort?

Jeg er meget interessert i å lære meg å programmere. Helst C#, C++, Java e.l.
Dessverre er det slik med meg at en bok er ikke nok, jeg sliter når engelsken blir for tung og jeg ikke har noen "lærer" å spørre. Forstår at dette er en svært dårlig egenskap siden programmering ofte krever veldig høy disiplin og gjerne evnen til selvlære.

Derfor vil jeg gjerne betale for den tiden jeg bruker. Dette håper jeg er ett pluss for oss begge siden jeg(enda) sitter og lærer programmering, men uten lærer.

PM, så kan vi eventuelt avtale pris og opplegg. Kansje noen studenter har lyst på litt ekstra peng
Sist endret av Wokapoka; 6. mars 2012 kl. 23:06.
Gammel 29. mars 2012, 17:27   #191
seimannen
KP
seimannen's Avatar

Medlem siden: feb. 2010
Noen som kunne satt meg i gang med action script i flash cs5? Har veldig lyst til ålære Basic action script til bruk i webdesign mm. til eventuelt å lage et spill(ja vet det er en lang vei å gå). Kan svært lite og synes det er vanskelig å finne frem i jungelen på nettet.

Mvh.
Gammel 23. april 2012, 13:49   #192
Choobe
Sur og sarkastisk
Choobe's Avatar

Medlem siden: mars 2007
Okei okei, jeg skal melde meg som læremester da...

Jeg melder meg som læremester/hjelpelærer i HTML, CSS og PHP.

Krav:
Du skal ha lest deg opp, jeg har ingen intensjoner om å lære noen et språk fra grunnen av, jeg skal simpelthen "veilede" og forklare om noe er uklart.

Til PHP burde du ha lest/holder på å lese "Webprogrammering i PHP" eller tilsvarende.

Send PM så finner vi på et opplegg, jeg kan ikke garantere RASKE svar, men som regel kan jeg svare i løpet av 24 timer.

Sist endret av Choobe; 23. april 2012 kl. 13:49.
Gammel 26. april 2012, 23:53   #193
lor3ntz
Brokkoli!
lor3ntz's Avatar

Medlem siden: sep. 2007
Kan lære vekk litt objekt-orientert programmering i C#. Tenker å ta det ganske fra starten av, og fortsette så langt det er interesse for det. Kan også ta opp andre temaer innen programmering/webutvikling/generell datavitenskap så langt jeg evner. Lærlinger bør kunne finne informasjon på egenhånd og være motiverte til å jobbe en del selv, selvom jeg selvfølgelig skal bistå så godt jeg kan. Har ikke tid til å begynne med dette før i slutten av mai, men ta kontakt på pm nå så kan vi finne ut av hvordan det skal gå for seg.
Gammel 27. april 2012, 00:00   #194
Makri

Medlem siden: aug. 2010
Jeg vil gjerne lære meg photoshop. Jeg har virkelig interesse for programmet, og vil lære det bedre å kjenne. Jeg er vel forbi et basic-nivå ville jeg tro, da jeg har puslet en del med programmet siden i høst. Det er vel ikke helt det store greiene (iaf. ikke om man sammenligner med 2mino ol.), men nok til å få en wow-effekt hos venner og bekjente + russebil med mitt design på
Gammel 28. april 2012, 17:09   #195
Vikingor
<?=getUserTitle()?>

Medlem siden: mars 2011
Jeg ønsker å lære meg Obj-C, har lest så mange guider, men de fleste er så dårlig at jeg ikke har fått lært noe!
Så håper jeg noen av dere kan lære meg
Gammel 29. april 2012, 18:12   #196
cos
Kingsize
cos's Avatar

Medlem siden: des. 2005
Jeg er veldig int. i å lære meg å bruke cURL effektivt og riktig. Så om noen er int. i å lære bort dette send meg en pm. Er villig til å gi litt penger mot lærdom også om det viser seg at du er en flink lærer!

En hær av sauer ledet av en løve vil slå en hær av løver ledet av en sau.
Gammel 30. april 2012, 14:23   #197
Bullhill

Medlem siden: nov. 2010
Ikke direkte et språk men, Kan lære bort bruk av MySQL da med tanke på bruk Joins, tidsregning, insert from/update from
MySQL har i seg selv mange funksjoner som bare venter på bli brukt. Med smart bruk av MySQL kan man få ned antall Querys, load på server som kjører kode og database server.

Krav til lærling: Må beherske enkel bruk av Select, update, insert og delete. I tilegg må kandidaten beherske et språk hvor det er aktuelt å bruke databaser.

Gammel 30. april 2012, 14:34   #198
Dumipappen

Kunne trengt en god læremester i javascript. Noen som kan? Send meg pm!
Gammel 3. juni 2012, 17:22   #199
insite

Medlem siden: feb. 2011
Hei! På utkikk etter en "mentor" som er villig til å gi feedback og hjelpe meg generelt med mixing i FL Studio Legger Soundcloudbrukeren min ved siden av, så du får et inntrykk av hvor jeg er når det gjelder produseringsnivå!
http://soundcloud.com/beken
Gammel 5. juni 2012, 01:01   #200
Foxboron
Kopimist

Medlem siden: juni 2012
Setter med opp til å være læremester innenfor Python.
Dette blir mer eller mindre et prosjekt for å teste meg selv i å hjelpe andre med å lære, samt å finne ut områder som jeg selv må forbedre meg på.
Det blir ikke akkurat et opplegg hvor jeg forklarer deg alt hva du skal gjøre. Jeg leder deg i riktig retning men du må klare å tenke selv uten å gi opp.

Jeg kan da lære bort generell Python med tilhørende paradigmer (Funksjonell, Prosedyre og Objekt Orientert Programmering).

Krav til lærling:
- Må ha lyst til å lære.
- Klare å løse problemer på egenhånd.
- Helst en som har drevet lite til ingenting av programmering fra før.

Blir nok første mann til mølla slik ståa er nå, ved mindre flere har lyst å lære sammen og løse problemer den veien.
PM om du er interessert så finner vi en løsning
Svar
Trådverktøy