Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28. april 2012, 03:44   #1
bgboo
 
Medlem siden: april 2012
Innlegg: 28 / KP: 3
Tamiflu rus

Heisann, jeg lurte på om noen har prøvd å ruse seg på tamiflu? Eventuelt hvordan det fungerer ?
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 28. april 2012, 03:49   #2
naxoz
trees
naxoz's Avatar
 
Medlem siden: aug. 2007
Innlegg: 668 / KP: 146
Nei. Tamiflu er medisin for influensa. Knasker du for mye av dette vil du bare oppnå sprutbæsj, kvalme og hodepine

Fokk!
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 28. april 2012, 03:51   #3
KjellFresh
 
Medlem siden: jan. 2012
Innlegg: 964 / KP: 203
Du vil nok få lite rus av det, er et C preparat også.
Søk på felleskatalogen først neste gang.


http://www.felleskatalogen.no/medisi...u-roche-564404
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 28. april 2012, 03:58   #4
bgboo
 
Medlem siden: april 2012
Innlegg: 28 / KP: 3
Leste litt på felleskatalogen, men skjønner ikke i grunn så veldig mye.. Er ganske ny når det kommer til piller, så liker å være sikker før jeg putter noe i meg men tusen takk for hjelpa
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 28. april 2012, 20:44   #5
Deagleflyndre
 
Medlem siden: juli 2008
Innlegg: 250 / KP: 34
På tablettene mener jeg det står at noen av bivirkningene er hallusinasjoner og delirium. Så du kan vel oppnå en trip (hvis du kan kalle det det) i likhet med datura, Belladona, Diphenhydramine etc.
Anbefaler ikke dette, siden du sannsynligvis vil oppleve det som ubehagelig Delirianter kan i beste fall være spennende/interressant.. men ikke gøy. Må man prøve, så er i hvertfall sistnevnte, Diphenhydramine, ett tryggere alternativ. Dette er allergi-tabletter i form av ett antihistamin. Er noen ganger også markedsført som sove-tabletter forresten.
Svar på og siter dette innlegget
Svar
Trådverktøy