![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#121 |
|
Det kartet var gammalt, Sudan er fremdeles ett land på det
![]() Og Uganda ligger rett over Victoriasjøen, til venstre for Kenya. Leste nettopp en artikkel der det sto at presidenten hadde kjøpt seg en fighter jet til 750 millioner $. Hva skal han med dét når de ikke vet hvor han krigsherren er? | |
|
"Poenget er at de har større penis, og det gjør vondere å bli seksuelt missbrukt i analen." - TheGloryHole
R.I.P. Nussi 2012 |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Lolwut? Tror du Kony stakk fra landet i 2006, fordi noen hvite kids skulle lage en video om han i 2012? Han gir vel langt faen i det. Og nei, de vestlige styrkene kommer ikke til å dra med det første. De har tross alt en handelspartner som trenger stabilitet. Har dog ikke en dritt å gjøre med LRA.
| |
|
Naar eg laag som blind og dauv, grov du paa meg med di Klauv;
ja du ville vekkja meg, upp til Leiken din med deg. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Det kartet var gammalt, Sudan er fremdeles ett land på det
![]() Og Uganda ligger rett over Victoriasjøen, til venstre for Kenya. Leste nettopp en artikkel der det sto at presidenten hadde kjøpt seg en fighter jet til 750 millioner $. Hva skal han med dét når de ikke vet hvor han krigsherren er? On topic: Det eneste jeg reagerer på med hele kony sirkuset er at de aller fleste som spammer ned facebook med videoen og andre Kony2012 relaterte saker er at de har svært lite kunnskap om temaet utover det de får servert i videoen. Har prøvd diskutere det med et par i klassen som printer postere og henger de opp på skolen men det blir heller vanskelig når de kun gulper opp det som blir sagt i videoen. Sheeps gonna sheep. | |
|
meh
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Lolwut? Tror du Kony stakk fra landet i 2006, fordi noen hvite kids skulle lage en video om han i 2012? Han gir vel langt faen i det. Og nei, de vestlige styrkene kommer ikke til å dra med det første. De har tross alt en handelspartner som trenger stabilitet. Har dog ikke en dritt å gjøre med LRA.
![]() Tenkt litt på en ting. Regjeringer i land som Uganda er helt usaklig korrupte, tenk om de virkelig skulle fange Joseph Kony... da kan presidenten bruke det, ikke minst regjeringen. De kan bruke dette til sin fordel og det er ikke en god ting. Var selv i Etiopia noen år tilbake, fikk merke hvor sakte ting går, både i stat og "privat" virksomhet. Sett bilder av hvordan det var året før vi var der og det hadde så og si ikke vært noe utvikling. Vet dette kommer veldig løst, men jeg er enig i at de har hatt en veldig feil vinkling på det hele. Men de setter et veldig viktig tema frem i lyset, og viser at "slacktivism" og Facebook faktisk kan skape noen en bedre fremtid... slakke som vi er
| |
|
What do you call i fish with no eye? - A fsh.
Captain Obvious, jeg nei. Kødder du!? |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Og da er Jason Russel, mannen bak KONY, pågrepet for vandalisering av biler og offentlig onanering. Fantastisk. Ikke alle takler 80 millioner visninger på youtube
| |
|
The surest sign of intelligent life elsewhere in the universe, is that none of them has tried to contact us.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Syntes denne var fin jeg:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen | |
|
frp er et tragisk parti
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Shazbot!
|
|
|
|
Sist endret av Fusjon; 17. mars 2012 kl. 00:17.
|
|
|
#128 |
|
"Poenget er at de har større penis, og det gjør vondere å bli seksuelt missbrukt i analen." - TheGloryHole
R.I.P. Nussi 2012 |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
En vakker kveld tok huset mitt fyr. Jeg ble selvfølgelig opprørt over hendelsen, ropte og skrek. Det var for meg temmelig åpenbart at huset mitt var i fyr og flammer. Noen naboer hørte levenet og kom ut for å se hva som skjedde. Etter en stund var vi en stor gjeng som sto og var jævlig bevisste på at huset mitt brant. Det tok noen kvarter, så brant huset mitt ned. Flott at naboene kom for se på og støtte meg, men jeg hadde foretrukket at de tok med seg en bøtte eller et glass vann, og faktisk gjort noe for å hjelpe saken.
Om 1 milliard mennesker er dritbevisste på denne Kony-saken, og ingen gjør en jævla ting, kommer ingenting til å endre seg. For at noe skal skje må noen gjøre noe, og da mener jeg ikke å dele linken på facebook slik alle dine 500 venner kan poste en kommentar som lyder "jøss, det var trist" og så ikke tenke mer på saken. Drit heller i den linken, og doner en femtilapp til Røde Kors eller andre non-profit organisasjoner som faktisk har fingen ute av ræva og gjør noe for å bedre tilstanden. | |
|
"Verst", ikke "værst".
"Gjerne", ikke "gjærne". |
|
|
|
Sist endret av NijO; 17. mars 2012 kl. 00:46.
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Han har allredere prøvd på dette før, i 2006, men med en litt annen vinkling:
http://youtu.be/QWACLKaOC08 | |
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
#134 |
|
"He has invisible children on his hand now..."
http://www.tmz.com/2012/03/16/jason-...meltdown-kony/ | |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Liten WTF video.
Følte bare for å poste denne her, kan si at jeg føler meg i samme situasjon, det er så mye skit på intenett om KONY og KONY2012... | |
|
Problemer med Pcen? - Ny gaming Pc? - Uoffisiell nFF TF2 server - Win7 Ultimate[lovlig]
PowerKommie [casemod] [Komponenter] ^midlertidig satt på hold^ |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Oppsummering: http://www.youtube.com/watch?v=k1FKS1SHSsc
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
... Er det noen aktivister her som faktisk gadd å henge ut plakater ol., evt. har bilder? ...
Slaktivist som jeg er så er denne saken glemt for lenge siden, kom til å tenke på det for et par timer siden
| |
|
What do you call i fish with no eye? - A fsh.
Captain Obvious, jeg nei. Kødder du!? |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Dro ned til byen for å sjekke hvor mange som faktisk møtte opp, og for å prøve å ta litt bilder av folka som løp rundt og hang opp plakater og klistermerker.
Det var VELDIG få personer som møtte opp på rådhusplassen. Jeg sto et stykke unna og observerte. Det var noen få gjenger der, som hadde med seg MYE, så jeg hang meg på et par av gjengene og dokumenterte at de hang opp plakater i god tro, uten å helt vite hva saken handler om (utenom det filmen forteller). Her er noen av bildene jeg tok: http://kony-oslo.tumblr.com/
| |
|
Interessert i å utforske undergrunnen? Sjekk ut Oslo Underground på Facebook.
|
|
|
|
Sist endret av Thoryllo; 21. april 2012 kl. 13:50.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|