Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 948
var på fylla i helga og på en rar måte fått i meg AMT, dosa var på rundt 100mg tipper jeg. uansett, hadde kraftig ubehag hele turen, hjertedonka rimelig hardt og synet mitt var så fucka at jeg ikke klarte og ha på lyset, kan nevnes at jeg sjangla og var ustø i rundt 24 timer etter inntak, klarte heller ikke og sove før etter 30+ timer... spydde sikkert 20 ganger i løpet av kvelden.

var på fylla på fredag det skal nevnes, og drakk 6-7 øl før turen..

sitter nå med vondt i hode på høyre side og dårlig hørsel:P
håper det gir seg..


noen andre som har erfaringer med AMT? eller følt ubehag i etter tid etter inntak?
R.I.P Oneblo
onyxaro's Avatar
12 1
Har ikke tatt aMT mer enn 2 ganger, men ja jeg har alltid enn litt sånn fucka følelse i kroppen etter inntak. Men den går over på meg etter 3-5 timer.
Sitat av armelo Vis innlegg
var på fylla i helga og på en rar måte fått i meg AMT, dosa var på rundt 100mg tipper jeg. uansett, hadde kraftig ubehag hele turen, hjertedonka rimelig hardt og synet mitt var så fucka at jeg ikke klarte og ha på lyset, kan nevnes at jeg sjangla og var ustø i rundt 24 timer etter inntak, klarte heller ikke og sove før etter 30+ timer... spydde sikkert 20 ganger i løpet av kvelden.

var på fylla på fredag det skal nevnes, og drakk 6-7 øl før turen..

sitter nå med vondt i hode på høyre side og dårlig hørsel:P
håper det gir seg..


noen andre som har erfaringer med AMT? eller følt ubehag i etter tid etter inntak?
Vis hele sitatet...
På Wiki står at en normal dose er 5-10 mg, så er glad at du har ikke mer enn hodepine
Sitat av Barebra Vis innlegg
På Wiki står at en normal dose er 5-10 mg, så er glad at du har ikke mer enn hodepine
Vis hele sitatet...
Tull. Det som står på wikipedia er doseringer brukt i medisinsk sammenheng, som antideppresiv. Det er på rundt 20-25 mg den psykadeliske og euforiske effekten kicker inn. selvfølgelig kan man få effekt av mindre, men det varierer jo fra person til person med tanke på vekt osv.
5-10 mg eller 20-25mg.. 100 mg er uansett overdosering.
Trådstarter
4 1
er nesten glad jeg lever, veit ikke om det går ann og død av stoffet, men følte det ikke var så langt unna.. var som og ta halvt gram speed og ha spist masse sopp og samtidig være dritings.. har ihvertfall slutta og svette og fått sovi ordentelig i natt så er glad jeg.. aldri mer for og si det sånn!
Sitat av armelo Vis innlegg
er nesten glad jeg lever, veit ikke om det går ann og død av stoffet, men følte det ikke var så langt unna.. var som og ta halvt gram speed og ha spist masse sopp og samtidig være dritings.. har ihvertfall slutta og svette og fått sovi ordentelig i natt så er glad jeg.. aldri mer for og si det sånn!
Vis hele sitatet...
Bra du har lært noe da