Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 5. desember 2011, 05:37   #61
Beastie

Medlem siden: mai 2010
Er en del steder i Oslo som opererer med 23. Hvor strenger er de på dette om du er over 20, men under 23? Som for eks The Villa? Noen med erfaring?
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 5. desember 2011, 10:20   #62
kongs1

Medlem siden: april 2011
På Det Villa vil du komme inn som 20 åring HVIS du er på gjesteliste, det er bare å sende email
Gammel 5. desember 2011, 10:38   #63
Hardtliv2013bwoi
Hardtliv2013bwoi's Avatar

Medlem siden: des. 2010
Sitat: Originalt skrevet av moret Vis innlegg
Sjokoladefabrikken hadde siste dagen i går, ifølge ryktene, det er dermed no more rave der
Dessuten var det jo stort sett "invites only". Dog et kult sted, masse bra musikk, masse bra dop og underground2k.

Ja, jeg tror Sjokoladefabrikken holdt siste natt oppe på lørdag. Det var fett nok, men Metafusion var bedre på Hausmania forrige uke. Veit noen hvem som driver Sjokoladefabrikken, forresten? Får alltid en følelse av at de virkelig prøver å kjøre underground-imaget, men at det hele egentlig lukter litt kommersielt.

“No amount of propaganda can make right something that the world knows is wrong.”
– President Obama
Gammel 5. desember 2011, 11:56   #64
TZN

Medlem siden: mars 2011
Stedene som virker akutuelle, er disse: nichol&son, Dattera til Hagen, og studenten på Bislet hørtes jo også gøy ut; men kanskje ikke helt det jeg ser etter?

Noen som vet hva aldersgrensen er på Dattera til Hagen? Sto veldig mye forskjellig på nettet. Ser eldre ut, og blir tatt for å se ut som en 20+ åring. Men gidder rett og slett ikke stå der og være i tvil om jeg kommer ut, spesielt med tanke på at jeg drar ut med eldre folk. (som hater meg for å dra dem med ut på 18-års stederer) Ikkje bra!

Månefisken? Noen med erfaring derfra?
Gammel 5. desember 2011, 13:21   #65
Restyle
exquisite
Restyle's Avatar

Medlem siden: jan. 2007
Det er 20 på Dattera til Hagen, og de er middels flinke på å sjekke legg.

«And what's with Microsoft selling OneCare anti-virus? It has decided to make money off selling a fix to a problem in its original product. That's just offensive.»
Gammel 5. desember 2011, 13:33   #66
kuri
kuri's Avatar

Medlem siden: juli 2010
Sitat: Originalt skrevet av EoT Vis innlegg
Ja, jeg tror Sjokoladefabrikken holdt siste natt oppe på lørdag. Det var fett nok, men Metafusion var bedre på Hausmania forrige uke. Veit noen hvem som driver Sjokoladefabrikken, forresten? Får alltid en følelse av at de virkelig prøver å kjøre underground-imaget, men at det hele egentlig lukter litt kommersielt.
Bra rave på Lørdag.. Andre gangen jeg var på sjokoladefabrikken, Kul plass og fine folk, så håper de ryktene du snakker om er falske

Good news?: http://electricfusion.no/Santa.html ser ut til at de holder åpent også neste helg

Before I do anything I ask myself “Would an idiot do that?” And if the answer is yes, I do not do that thing.
Gammel 5. desember 2011, 14:10   #67
Hardtliv2013bwoi

Sitat: Originalt skrevet av kuri Vis innlegg
Bra rave på Lørdag.. Andre gangen jeg var på sjokoladefabrikken, Kul plass og fine folk, så håper de ryktene du snakker om er falske

Good news?: http://electricfusion.no/Santa.html ser ut til at de holder åpent også neste helg
Joda, har ikke noe å si på folka som er der.

Ser sånn ut ja, da står det mellom det og Oslo Dub Club på Haus.

“No amount of propaganda can make right something that the world knows is wrong.”
– President Obama
Gammel 5. desember 2011, 14:44   #68
Yayoisking

Medlem siden: feb. 2011
Jeg tror jeg har en knall idé til en tråd, hvor en frivillig sikkert kan sanke mange KP!

Kan ikke en her inne lage noe alla: "Den Store Metafusion-Tråden", hvor folk annonserer de kommende festene og slikt.
Kan godt kalle den for noe annet, slik at andre fete events som heartattack eller hva de heter også kan være med.

Sweeeet
Gammel 5. desember 2011, 15:41   #69
Hardtliv2013bwoi

Sitat: Originalt skrevet av Yayoisking Vis innlegg
Jeg tror jeg har en knall idé til en tråd, hvor en frivillig sikkert kan sanke mange KP!

Kan ikke en her inne lage noe alla: "Den Store Metafusion-Tråden", hvor folk annonserer de kommende festene og slikt.
Kan godt kalle den for noe annet, slik at andre fete events som heartattack eller hva de heter også kan være med.
Hadde vært kult det, du kan jo lage den?

– President Obama
Gammel 5. desember 2011, 16:19   #70
taeerom

Medlem siden: jan. 2008
En stund siden jeg har bodd i oslo nå, men hvis det fortsatt er jam på onsdager(?) og søndager(?) på queens pub er det utrolig kul musikk. Fett lokale og bra utvalg av øl også. anbefales
Gammel 6. desember 2011, 07:52   #71
Yayoisking

Medlem siden: feb. 2011
Sitat: Originalt skrevet av EoT Vis innlegg
Hadde vært kult det, du kan jo lage den?
nei, det må jo bli bra og oversiktlig også!

Sweeeet
Gammel 6. desember 2011, 12:37   #72
Lucy In The Sky
candra-sūryau
Lucy In The Sky's Avatar

Medlem siden: nov. 2011
Sjokoladefabrikken hadde siste dagen i går, ifølge ryktene, det er dermed no more rave der
Dessuten var det jo stort sett "invites only". Dog et kult sted, masse bra musikk, masse bra dop og underground2k.

Heldigvis holder jo fortsatt Rotor Underholdning / Love&Magic koken(forøveri fest nå den 9ende).
Høres rart ut. Ifølge mine kilder skal det skje saker og ting der på lørdag. Hm!

Sitat: Originalt skrevet av Lucy In The Sky Vis innlegg
Høres rart ut. Ifølge mine kilder skal det skje saker og ting der på lørdag. Hm!
Edit: Hørte nå at det blir siste event denne helgen.

Even the Fire is Cool
Gammel 9. desember 2011, 03:49   #73
moret
#D4AF37
moret's Avatar

Medlem siden: aug. 2009
Sitat: Originalt skrevet av TZN Vis innlegg
nichol&son
Nichol&Son/Ish kjører blodhard 20-årsgrense.
Sitat: Originalt skrevet av TZN Vis innlegg
Månefisken? Noen med erfaring derfra?
Månefisken er kos det, men det er lite og chill; ikke akkurat noe partyparty om det ikke er event.

Internet big-timer
Gammel 18. desember 2011, 23:51   #74
Kronisk
Kronisk's Avatar

Medlem siden: mai 2009
Electric Fusion hadde sitt siste arrangement på Sjokoladefabrikken forrige helg. Nå skal det pusses opp og bli leiligheter/barnehager i hele kvartalet. Virker som de ser etter et nytt sted å starte opp igjen over nyttår. De prøver nok å kjøre ganske underground, men hvem som helst kan invitere folk til den hemmelige facebook-gruppa. Love&Magic arrangerer psytrance og dubstep på Hausmania, nye Robins kafé i Torggata og noen sommerfester/skogsrave på sommeren.
Gammel 20. desember 2011, 01:32   #75
DrPerception
doktor
DrPerception's Avatar

Medlem siden: nov. 2010
Ish kjører blodhard 20-årsgrense.
Er du gutt så. Er du jente går det nok greit. Synes faktisk det er helt greit på Ish. Er litt sånn midt i mellomsted som jeg så noen etterlyste her.

“Whether you think you can or think you can’t, you’re right.”
Gammel 20. desember 2011, 04:20   #76
jorgen2k

Medlem siden: jan. 2010
Utesteder ID18

Sitat: Originalt skrevet av azoo Vis innlegg
litt offtopic, men har noen en liste over utesteder i oslo som har 18 årsgrense?=)
Oppdatert liste på ID18:

ClubEscape Oslo ( Munkedamsveien)
Luux Oslo ( Rett ved Oslo Icebar)
NAKEN ( Rett ved tinghuset)
Studenten (Bislett)
Møllers (Rett ved Sentrum politistasjon)
Trompeten (nederst på karl Johan)
Choise Pub west ( blittshuset)
Tullins ( tulin)
Oslo Sportsbar (gammle byen/Grønland)

Sist endret av jorgen2k; 20. desember 2011 kl. 04:22.
Gammel 25. februar 2012, 00:57   #77
Beastie

Medlem siden: mai 2010
Nå har jeg ikke sendt Mail til The Villa, og er 21. Noe sjans for å slippe inn?
Svar
Trådverktøy