Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1445
Skulle gjerne hatt ørepropper til 1000,-(maks 1500,-, hvis du kan komme med en jævla god grunn).
Hører på Hip-Hop, Dubstep, Metal og gammal rock(rolling stones, led zeppelin, the who etc.).

Leter ikke etter no fjortiss bass, og skulle gjerne hatt noen propper som tåler juling


Ikke prøv og anbefal meg hodetelefoner
Sist endret av Mr. D; 29. januar 2012 kl. 17:30.
http://cdon.no/elektronikk/jays_h%C3...three-10783575 har disse. God diskant, ikke fjortissbass.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
http://cdon.no/elektronikk/jays_h%C3...three-10783575 har disse. God diskant, ikke fjortissbass.
Vis hele sitatet...
De er de dårligste jeg har hatt. Skal ha ganske bra ørepropper og ikke ørepropper for 500,-
Sitat av Mr. D Vis innlegg
De er de dårligste jeg har hatt. Skal ha ganske bra ørepropper og ikke ørepropper for 500,-
Vis hele sitatet...
Da går du til shure eller ultimate ears og se hva du får for pengene dine. Har god erfaring med begge produsentene...
Greit nok at du har prøvd de, men å tro at prisen er det eneste som gjelder... da har du feilet.
Prøv også å bruke søkefunksjonen, ettersom det ligger en del tråder om akkurat samme tema.

http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=ear
http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=ear
http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=ear
http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=ear
http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=ear
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Jeg kan anbefale Denon AH-C710 og Sennheiser CX980 som begge har balansert lyd. Forskjellen på de ligger mest i at proppene fra Sennheiser har aktiv støydemping, noe som etter min erfaring vil si at de fra Denon antakeligvis har noe bedre lydkvalitet, men jeg har ikke begge i nærheten og kan derfor ikke bekrefte dette.
Ellers kan jeg, som Halalgeir, anbefale både Shure og Ultimate Ears, men disse koster mer.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Whadupholmes Vis innlegg
Greit nok at du har prøvd de, men å tro at prisen er det eneste som gjelder... da har du feilet.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig sier prisen alt, det er greit at du kan kjøpe drit bra ørepropper for 500 eller 600 kroner, men jeg er på utkikk etter noe som er bedre enn det. Og finner jeg ørepropper for 1000 og får det jeg betaler for, så kan ikke ørepropper under 1000,- måle seg, hvis vi ikke sammenligner pris... jeg vil si at du feiler med det du sier
Sist endret av Mr. D; 29. januar 2012 kl. 18:10.
Sitat av Mr. D Vis innlegg
Selvfølgelig sier prisen alt, det er greit at du kan kjøpe drit bra ørepropper for 500 eller 600 kroner, men jeg er på utkikk etter noe som er bedre enn det. Og finner jeg ørepropper for 1000 og får det jeg betaler for, så kan ikke ørepropper under 1000,- måle seg, hvis vi ikke sammenligner pris... jeg vil si at du feiler med det du sier
Vis hele sitatet...
Merkelig innstilling. Det er klart det er mulig å gjøre et kupp. Finnes utallige produkter som yter bedre og er av bedre kvalitet enn tilsvarende, dyrere produkter. Å tro at dette ikke også gjelder for headphones tror jeg er naivt...
Du kan kjøpe mine ørepropper som fulgte med iPoden min for 1499,- vanvittig bra lyd i dem.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Merkelig innstilling. Det er klart det er mulig å gjøre et kupp. Finnes utallige produkter som yter bedre og er av bedre kvalitet enn tilsvarende, dyrere produkter. Å tro at dette ikke også gjelder for headphones tror jeg er naivt...
Vis hele sitatet...
Du kan ikke forvente å få ørepropper for 500 som er bedre enn propper for 1200,-(hvis du finner noen propper som er så bra som prisen tilsier), sånn er det bare ikke

Og hvorfor anbefaler du meg Ultimate Ears og Shure hvis jeg kan få noe som er like bra for 500 ,-?
Sist endret av Mr. D; 29. januar 2012 kl. 18:35.
Sitat av Mr. D Vis innlegg
Du kan ikke forvente å få ørepropper for 500 som er bedre enn propper for 1200,-(hvis du finner noen propper som er så bra som prisen tilsier), sånn er det bare ikke

Og hvorfor anbefaler du meg Ultimate Ears og Shure hvis jeg kan få noe som er like bra for 500 ,-?
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler deg ultimate ears og shure fordi jeg har personlig og profesjonell erfaring med produkter fra disse og vet at de leverer. Det betyr ikke at jeg ikke kan tenke meg at billigere produkter kan yte like godt. Siktet ikke til de anbefalingene som kom over her, syns bare det på generelt grunnlag er rart å ha en innstilling hvor pris=kvalitet. Alle som har brukt headset fra Beats by Dr. Dre vet at man kan få mye bedre headset til en billigere penge...
Sitat av Mr. D Vis innlegg
Du kan ikke forvente å få ørepropper for 500 som er bedre enn propper for 1200,-(hvis du finner noen propper som er så bra som prisen tilsier), sånn er det bare ikke

Og hvorfor anbefaler du meg Ultimate Ears og Shure hvis jeg kan få noe som er like bra for 500 ,-?
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt ann på produsenten og hvor mye de vil hafor proppene sine.

Du kan lett kjøpe en HDMI-kabel til 49,- og få samme bilde og lyd som kabelen fra monster til 999,-

Folk ser seg ofte blind på pris, prøv heller å høre på hva folk sier og/eller stikk i butikken og prøv ut proppene selv!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det der med HDMI er jo et litt spesielt tilfelle, da HDMI er digitalt, og enten får du signal, eller så får du ikke noe signal, så her finnes det egentlig ikke noe "bra" eller "dårlig" Så du får faktisk samme kvalitet på bildet for en kabel som koster 49, kontra en som koster 999,-

Men kan godt være enig at man betaler en god del for merke når man kjøper "populære" dingser idag.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Det kommer jo helt ann på produsenten og hvor mye de vil hafor proppene sine.

Du kan lett kjøpe en HDMI-kabel til 49,- og få samme bilde og lyd som kabelen fra monster til 999,-

Folk ser seg ofte blind på pris, prøv heller å høre på hva folk sier og/eller stikk i butikken og prøv ut proppene selv!
Vis hele sitatet...
Det jeg sier, hvis jeg finner noen gode propper som er like bra som prisen tilsier(det vil si ikke hvem som helst propper), så kan ikke propper for 500 måle seg med dem. Jeg sier ikke hvem som helst ørepropper for 1200. Og det er ikke bare bare å dra til en butikk og prøve ørepropper, ikke alle lar deg gjøre det. Dette er et forum hvor jeg kan spørre, har du ikke no nyttig å komme med så ikke kom her og lag kvalm!

Og jeg tenker ikke bare på pris hele tida, det er derfor jeg kommer hiit og spør om propper for 1000,- eller mer, slik at jeg får det jeg betaler for. Men å si at propper for 500,- er bedre enn BRA propper for over 1000 kroner er helt urutinert.

Når det gjelder HDMI betaler man også for hvor god kvalitet det er på den, holdbarhet, lengde og som han over sa(sikkert no mer og).

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Alle som har brukt headset fra Beats by Dr. Dre vet at man kan få mye bedre headset til en billigere penge...
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg spørr dere, sånn at jeg ikke kjøper ørepropper for bare merke. Jeg sier ikke at ALLE ørepropper for 1000,- er super bra og verdt alle pengene
Sist endret av Mr. D; 29. januar 2012 kl. 18:52.