Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 944
Hei!

Lurte på om denne handlelista så grei ut..?

Litt usikker, men tror alt er kompitabelt

http://img703.imageshack.us/img703/1963/handelist2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Takk på forhånd
Ser helt grei ut det oppsettet der.
Å herregud... PSU med 700 WATT... det er mye mer enn nok med en PSU med 300/400 WATT.
Sitat av Debattkveleren Vis innlegg
Å herregud... PSU med 700 WATT... det er mye mer enn nok med en PSU med 300/400 WATT.
Vis hele sitatet...
Tror nok det er litt drøyt med 300w på det oppsettetet.
Men bedre med mer en for lite.
Sitat av Debattkveleren Vis innlegg
Å herregud... PSU med 700 WATT... det er mye mer enn nok med en PSU med 300/400 WATT.
Vis hele sitatet...
Anbefalt MINIMUM PSU for GTX570 er 550watt, pluss at han har en del andre nyere ting, så passer en 700 watt PSU fint det....
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Fremtidssikring gutta, lønner seg det, og 670 for 700w er ikke så ille.
Ser bra ut men det kommer litt ann på hva du skal bruke pcen til?
Det eneste jeg ville forandret på er psu'en til en fra corsair, de er litt dyrere, men det er smart å velge en god psu og hvis det blir litt for dyrt med corsair 700w går det helt fint å bruke en 600w til det setupet og da blir det nok litt billigere
Sitat av Debattkveleren Vis innlegg
Å herregud... PSU med 700 WATT... det er mye mer enn nok med en PSU med 300/400 WATT.
Vis hele sitatet...
når GPU drar 200W (tror jeg) på full load og cpu 95W da har du nesten 300W

la oss si at han skal oppgragere pcen senere, en GPU til, da må han a ny PSU

+ en PSU yter best når den ikke blir utsatt for 90-100% av det den leverer.

så det beste ville egentlig ha vert og kjøpe en PSU på 1200W så slipper du og bytte den ut på mange år. såklart så lever den ikke i 100 år heller da xD men dere skjønner poenget mitt.

har ikke noe og si og ha 700W-1000W PSU i en gaming pc, den blir bare litt dyrere, og mye mer oppgraderings vennlig
Sitat av Debattkveleren Vis innlegg
Å herregud... PSU med 700 WATT... det er mye mer enn nok med en PSU med 300/400 WATT.
Vis hele sitatet...
Du burde værtfall ikke bygge pc til folk. Ender med noe som ikke fungerer....
Ganske lik min, denne kjører BF3 på ultra, og det tar ca. 20 sekunder å starte opp pcn.

http://www.komplett.no/k/shoplist.as...6-DFC2AB21A6D9

edit: glemte å si at nesten alle varene her var rabatt på da jeg kjøpte xD
Sist endret av RydEN; 29. januar 2012 kl. 02:39.
Kanskje en harddisk til ?
I stedet for å samle mye dritt som du ikke trenger på ssd`en
Trådstarter
7 1
Takker for svar folkens!

Blir nok noen "tweeks" på builden etter hvert

Jeg har allerede en vanlig harddisk, dermed tenkt jeg den holdt til å ha tull på.
Ser veldig bra ut, så lenge du har en snurredisk i tillegg til alt det andre.

Eneste jeg ville gjort annerledes, er mus og kanskje tastatur. Jeg er kanskje ikke veldig 1337-gamer, men G400 er en fantastisk mus til ca. halve prisen. Tastatur til den prisen er jeg også skeptisk til.