![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#43 |
|
Gikk skole her i fjor. Nå er jeg lærling.
Om du ikke installerer spillet på harddisken, vil du høre at xboxen er der, men ikke nok til at man blir irritert. Installerer du vil du omtrent ikke høre den. Kan nesten sammenligne det med en god bærbar. Viftestøyen er akkurat høy nok til at du klar å glimte den i hørselen. Siden man naturlig nok spiller med lyd vil du nok ikke høre den mens du spiller. | |
|
Tick,tick,tick. That's the sound of your life running out.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gikk skole her i fjor. Nå er jeg lærling.
Om du ikke installerer spillet på harddisken, vil du høre at xboxen er der, men ikke nok til at man blir irritert. Installerer du vil du omtrent ikke høre den. Kan nesten sammenligne det med en god bærbar. Viftestøyen er akkurat høy nok til at du klar å glimte den i hørselen. Siden man naturlig nok spiller med lyd vil du nok ikke høre den mens du spiller. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tick,tick,tick. That's the sound of your life running out.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jeg har en slik xbox av type gammel hvit versjon, og min bråker til tider ganske heftig ved spilling fra cd-rom. Har tydligvis den typen med gammelt hovedkort (?) som får lettes RROD, men jeg elsker den. Kan bekrefte det mo3 sier angående og innstalere spill for og slippe støy, fungerer utmerket, men på en 20gigs hardisk er det ikke stort jeg får lagret
| |
|
|
|
|
|
#50 |
| |
|
|
|
|