Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 6813
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Har ikke allverdens kontakt med dem, men mener å huske at iallefall 2 har fått max lvl, og flere som ikke er langt unna.
Vis hele sitatet...
Du er vel idag oppe i minst 5 om ikke 6

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvis det ikke hadde vært bots med i spillet, så hadde prisen på logs og andre resources gått opp og ærlige spillere med tålmodighet hadde tjent mer penger. Økonomien hadde blitt sunnere og spillet hadde blitt mye mye bedre uten bots
Vis hele sitatet...
Definitivt, og duden som sammenligner et fritt marked med kommunisme (om jeg har forstått duden rett) har nok lite peiling på hva som faktisk skjer. Folk tjener generelt mer penger og har derfor penger til å betale langt mer for ressourcsa enn det som var med botter. Iløpet av 8-9 år ingame har jeg aldri opplevd at Jagex ikke, på en eller annen måte, klarer å balansere ut inntekt vs "priser" slik at ting går opp i opp. Ved å fjerne bots har du simpelten fjernet den ekstreme tilgangen til billige varer, men samtidig økt incomen på alt du gjør.

Må også nevne at jeg synes det er gøy hvordan folk stadig referer til Jagex med diverse kallenavn, uansett hva dem gjør - og i en slik situasjon faktisk fjerner folk som spiller ulovlig - med Fagex. Lål.
Ja, jeg skrev KBot, samt at jeg har hjulpet til med de fleste andre bots. (Hovedsakelig RSBuddy og RSBot)
Kan jo også kommentere RSBots (iBot) når jeg først er i gang. Som du sikkert vet er det en sak mellom brødrene bak impsoft og Jagex. De har en liten utfordring i møte på den fronten i tiden som kommer, og det vil også være teknisk vanskelig å oppdatere botten. Clusterflutter er ikke en enkeltstående update, men et sett med endringer som vil innføres over tid. Hvis en av bottene blir fikset har Jagex flere hemmeligheter på lur.

I seg selv er endringene som er innført så langt ikke den største utfordringen, men det er fremdeles veldig tidskrevende. Når man først er ferdig med oppdateringen, vil det være veldig kortvarig og det er derfor ikke verdt strevet synes nå jeg.

Reflection/injection er ikke relevant i dette tilfellet. Begge metodene er måter å ekstrahere data fra spillet, men problemet ligger ikke der. Det er ikke programmet brukerne har som er "grunnmuren" til en bot, men programmet som oppdaterer den. Det er et program som analyserer bytecoden til spillet for å identifisere lokasjonen til ulike objekter i spillet. Det er her utfordringen ligger nå, ettersom runescape's kode endrer seg nå veldig mye per revisjon.

Skal en bot lages nå, bør det gjøres på en ny måte. Jeg har noen ideer angående hvordan det kan gjøres, men velger å holde dem for meg selv.
Hehe, husker flere ganger i spørreprogrammer og andre sammenhenger hvor folk har spurt om hvordan man lager bronse! Takket være runescape glemmer jeg aldri at det er kobber + tin
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Glenni Vis innlegg
Ikke RSbot, men rsbots (www.rsbots.net).
Vis hele sitatet...
Det er RSBots og RSBot. Det er mange forskjellige bots.

www.powerbot.org
Det er sykt irriterende når du bestemmer deg for å trene en skill, for så å oppdage at treningsspotten er fylt med bots
Sitat av Kamrud Vis innlegg
Det er sykt irriterende når du bestemmer deg for å trene en skill, for så å oppdage at treningsspotten er fylt med bots
Vis hele sitatet...
"Beklager" jeg gidde deg en KP ved et uhell, skulle sitere.
Bots er så å si borte nå, så det burde jo ikke være et problem lenger.

Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg kan tjene penger på, så om folk har tips og triks, spytt ut!

Cb level 113, 85 att, 85 str, 84 def, 92 mage, 76 range, 70 prayer, 85 hp.(100% legit, no bots btw.)

Har 15m til rådighet for gear etc. Jeg lurte litt på om jeg skulle starte litt med barrows igjen, men noe sier meg at det ikke er fult så lønnsomt lenger, noen tanker innen det?
Sist endret av phideph; 24. desember 2011 kl. 13:12.
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Du er vel idag oppe i minst 5 om ikke 6
Vis hele sitatet...
Med max lvl, så mente jeg max lvl i alle skills.

Jeg har 5 - 6 skills som er blitt lvl 99, og det har vel strengt tatt ikke vært stort å skryte av de siste 4 årene >_<.

Poenget var at det går ann å bli god uten å bruke bots. Var vel ingen i gamlegjengen som aktivt brukte bots for å lvl opp? Og et par av dem har jo nå blitt lvl 99 i absolutt alt du kan bli 99 i.

Sitat av phideph Vis innlegg
"Beklager" jeg gidde deg en KP ved et uhell, skulle sitere.
Bots er så å si borte nå, så det burde jo ikke være et problem lenger.

Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg kan tjene penger på, så om folk har tips og triks, spytt ut!

Cb level 113, 85 att, 85 str, 84 def, 92 mage, 76 range, 70 prayer, 85 hp.(100% legit, no bots btw.)

Har 15m til rådighet for gear etc. Jeg lurte litt på om jeg skulle starte litt med barrows igjen, men noe sier meg at det ikke er fult så lønnsomt lenger, noen tanker innen det?
Vis hele sitatet...
Fisk sharks eller hogg yews.
Sist endret av Bombasa; 24. desember 2011 kl. 15:10.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Med max lvl, så mente jeg max lvl i alle skills.
Poenget var at det går ann å bli god uten å bruke bots. Var vel ingen i gamlegjengen som aktivt brukte bots for å lvl opp? Og et par av dem har jo nå blitt lvl 99 i absolutt alt du kan bli 99 i.
Vis hele sitatet...
Jaa? Du er vel nå som sagt oppe i 5-6 av de personene med max.
Nå har jeg aldri spilt Runescape, men beg spilte Tibia for et lass med år siden. Er disse spillene noenlunde like? Har lyst å spille noe slikt igjen. Men vet ikke om jeg skal velge Tibia som jeg husker litt av eller Runescape.

Uansett er det vel så lenge siden jeg har spilt at det blir som en ny opplevelse.
http://img23.imageshack.us/img23/5606/111223221701.png

Spiller RuneScape, jeg
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Jaa? Du er vel nå som sagt oppe i 5-6 av de personene med max.
Vis hele sitatet...
Hvor mange er det som har fått max total lvl av de vi spilte med før i tiden? (som du forøvrig spiller med enda )

Som ikke brukte bots vel og merke.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Til dere som lurer på hva dere tjener cash på... Revenant cave.. drep revenants. Er syykt gode penger. Noen huskeregler: Ring of life + glory (tele opp til lvl 30 wilderness) og forinthy bracelet (reduserer aggressiviteten til revsa). Det er penger som gress.

Vel og merke: Bruk shitgear/dragonhide med f.eks. chaotic maul/rapier/ags etc.
Sist endret av uaexed; 24. desember 2011 kl. 16:48.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Til dere som lurer på hva dere tjener cash på... Revenant cave.. drep revenants. Er syykt gode penger. Noen huskeregler: Ring of life + glory (tele opp til lvl 30 wilderness) og forinthy bracelet (reduserer aggressiviteten til revsa). Det er penger som gress.

Vel og merke: Bruk shitgear/dragonhide med f.eks. chaotic maul/rapier/ags etc.
Vis hele sitatet...
Ca hvor mye penger i timen da?

Det eneste som virkelig er lønnsomt på Runescape er Merchanting. De som klarer det, og har en grei startkapital, si et par hundre mill helst, kan fint klare å tjene 5-20mill hver dag itillegg til skilltrening. De virkelig gode kan fint tjene enda mer, men da må du ha en startkapital som ikke ligner grisen.

Det er risikofylt, og ganske vanskelig, men når du skjønner det så er det nesten gratis inntekt. Som nevnt før her i tråden så mista jeg alt pga Free trade updaten som gjorde alle mine verdier verdiløse over natten. Shit happens, men det var gøy så lenge det varte.
Sist endret av Bombasa; 24. desember 2011 kl. 17:00.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Du trenger 10m så kan du merche 500k-10m i timen... Du må bare finne et bra item.

Rev hunting har en varierende timesbetaling, men når vi var 6 stykker fra klanen min i sommer der fikk vi 50m på 4 timer ca.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
20m slayer xp ga meg rundt 600m gp da jeg spilte rs for fult. Ikke den beste måten men om man mercher ved siden av vil det bli bedre
Funker fortsatt å autoclicke! Testa det nettopp, så helt bot-fri er det ikke!
Sist endret av Knäppgök; 25. desember 2011 kl. 02:22.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
.
Vis hele sitatet...
Bare hilser fra broren min, 3nd_It - om du husker han. Gode tider med Sir_Seifer, Slappen, Elessar m/ flere!
Har en del brukere der ja ... men kun en jeg er innom på, nemlig en med combat lvl 3 og wc lv 75. Spilte ikke opp til 75 selv seff ble botting fra lvl 4 i think
men når jeg logga på i går funka ikke botten.
RuneScape er ikke det samme som det var for 4-5 år sida, er ikke vits å diskutere det engang - før var det 100 ganger bedre, nå har de bare prøvd å etterlingde WoW som de faila så jævlig på, derfor suger det noe inni det helvette, ja.
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
RuneScape er ikke det samme som det var for 4-5 år sida, er ikke vits å diskutere det engang - før var det 100 ganger bedre, nå har de bare prøvd å etterlingde WoW som de faila så jævlig på, derfor suger det noe inni det helvette, ja.
Vis hele sitatet...
Hvordan har de prøvd å etterligne WoW? Ja, spillet var mye bedre for 8 år siden, men det er enda spilleligt. Din personlige mening er at det suger.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Bare hilser fra broren min, 3nd_It - om du husker han. Gode tider med Sir_Seifer, Slappen, Elessar m/ flere!
Vis hele sitatet...
Husker han ja.
Elessar og Seifer har jeg faktisk begynt å spille Starcraft med også de siste par måndene.

Verre med fisken, han har jeg ikke hatt noe kontakt med på en god stund..
Sist endret av Bombasa; 25. desember 2011 kl. 17:38.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har begynt å spille på old school serveren?
Sitat av phideph Vis innlegg
Noen som har begynt å spille på old school serveren?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php...ight=runescape